Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а |
Контактна особа: |
Юрій Степанович Штефуник +380372576668 ukb@bukoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2019 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 35 242 387,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352 423,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 176211 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично надані послуги протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 11:18 |
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc | |
03 жовтня 2019 11:17 |
ТЗ Верхні Петрівці.rtf | |
03 жовтня 2019 11:17 |
Проект договору -Підряд.doc | |
03 жовтня 2019 11:17 |
Проект договору -Генпідряд.doc | |
03 жовтня 2019 11:17 |
ТД_Верхні Петрівці-Нова Красношора.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 09 листопада 2019 00:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-11-000008 ● 63f1a4186d944d6389a15905c00802d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2019 № 50
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 11.12.2019 року № 50
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-10-03-000669-b від 03.10.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-27 16:41:54
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства обласної державної адміністрації (далі-Департамент) розглянуто висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області оприлюднений через електронну систему закупівель 21.12.2019. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Департамент заперечує щодо висновку про результати моніторингу закупівлі в частині наявності порушень законодавства в сфері публічних закупівель з боку Замовника у проведеній закупівлі, аргументуючи правомірність дій наступним:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити і іншу інформацію відповідно до законодавства на розсуд замовника.
Статтею 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17.
Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Також звертаємо увагу, що статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17, Замовник не вимагає підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Департаментом не встановлена вимога про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 9 ч. 1 ст.17 Закону оскільки відповідно до Замовлення Департаменту Державним підприємством «Національні інформаційні системи» наданий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У зв’язку із вільним доступом до зазначеного реєстру та можливістю перевірити інформацію про учасника, Департамент не вимагає у тендерній документації підтвердження даної інформації.
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону Мінекономрозвитку щороку до 20 січня та, додатково в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на своєму веб-порталі.
У тендерній документації Департаментом передбачена довідка довільної форми (Додаток 7) в якій зазначено надання лише підтвердження тієї інформації, яку Замовник не змозі перевірити самостійно через відкритті реєстри. У зв’язку із вільним доступом до реєстрів Департамент на кваліфікаційній стадії самостійно перевіряє інформацію про Учасників закупівлі на відповідність статті 17 Закону. Департамент являється розпорядником бюджетних коштів та є відповідальним за ефективне використання бюджетних коштів. Під час проведення закупівель Департамент дотримується норм Закону не порушуючи права учасників закупівель.
Щодо надання учасником-переможцем листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2, 3 частини 1 ст. 17 Закону повідомляємо про наступне.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Беручи до уваги, що вартість предмета закупівлі складала 35 242387 грн, а відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів забезпечують ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів Департаментом, як додаткові важелі захисту, встановлено надання учасниками- переможцями листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2, 3 частини 1 ст. 17 Закону. Метою встановлення такої вимоги, являється захист від недобросовісних учасників, однак дані дії не порушують вимоги Закону.
У зв’язку з тим, що проведення процедури закупівлі у деяких випадках затягується на місяці, не з вини Замовника (оскарження з боку учасників, перекваліфікація, розгляд пропозиції до 20 днів), а за даний період може виникнути така ситуація, що на момент подання пропозицій учасником (при перевірці через реєстри) інформація зазначена на стадії перевірки може бути не актуальною на момент визнання його переможцем торгів (наприклад учасника буде притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення або на момент визначення переможцем юридична особа вчинила корупційне правопорушення) додатково учасником-переможцем засвідчується інформація. Також вагомим фактором, являються, випадки збою у роботі з державними реєстрами (технічні помилки). Департаментом дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, крім того, жодним учасником-переможцем не оскаржувалися дії Замовника стосовно надання вищезазначеної інформації.
Додатково повідомляємо, що ремонті роботи по даному предмету закупівлі набули широкого розголосу та резонансу, адже при оголошенні даної закупівлі Службою автомобільних доріг виконання робіт повинно було завершитися у 2018 році. Проте, у зв’язку з недобросовісністю підрядної організації роботи не було виконано. Крім того, було розпочато судовий процес.
Саме тому, зволікання Департаментом при процесі виконання робіт по об’єкту спричинило б зростання суспільної напруги, підштовхнуло б населення до масових зібрань та підірвало б довіру до влади. Адже, мешканці сіл Чудей та Їжівці у серпні 2018 року проводили мітинги під приміщенням обласної державної адміністрації, протягом 2018 року блокували вибори до об’єднаної територіальної громади та проводили централізовані зібрання на проїзних частинах, блокуючи при цьому рух транспорту.
Повідомляємо, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» розроблена згідно Технічного завдання (Додаток 10) до тендерної документації. Виявлені в процесі моніторингу невідповідності обсягів не мають впливу на ціну пропозиції та не порушують технологічну послідовність робіт.
Враховуючи те, що відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозицій» тендерної документації основним та єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників, при закупівлі товарів, робіт і послуг є ціна, пропозиція контрагента була визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Звертаємо особливу увагу на те, що на теперішній час договірні зобов’язання по даному предмету закупівлі виконані в повному обсязі. Контрагентом виконані роботи вчасно та якісно на суму 22 929545,71 грн., що зекономило бюджетні кошти.
Департамент у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, дотримується принципів здійснення державних закупівель, об’єктивно здійснює розгляд пропозицій Учасників дотримуючись при цьому всіх вимог тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерним комітетом Замовника не допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, дії Департаменту забезпечили реалізацію даного проекту у максимально короткі терміни, якісно та з економією бюджетних асигнувань, а також зменшили рівень суспільної напруги, адже створено умови для безперешкодного руху учасників дорожнього процесу.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-01-08 11:11:56
Відповідь на звернення за роз'ясненням змісту висновку
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звернення Замовника та прикріплені до нього документи фактично не містять звернення за роз'ясненням щодо змісту висновку. Вказане звернення по суті є запереченням Замовника до висновку. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено процедури розгляду таких заперечень та надання висновку на них.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (заперечення опубліковано повторно, попередня публікація була здійснена за допомогою опції «Звернутися до органу державного фінансового контролю»).
2020-01-10 14:25:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 |
26 964 740,40
UAH з ПДВ
|
24 294 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
29 955 438,00
UAH з ПДВ
|
24 295 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
31 500 198,00
UAH з ПДВ
|
24 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПБС |
31 744 974,60
UAH з ПДВ
|
24 647 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
31 699 266,16
UAH з ПДВ
|
25 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
31 358 363,81
UAH з ПДВ
|
29 952 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 #42751872 |
Відхилено |
24 294 744,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 16:56
|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Відхилено |
24 295 150,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 14:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Переможець |
24 300 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:01
|
дод уг до 133-ДГ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 16:13
|
133-ДГ.pdf | укладений |
15 листопада 2019 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «3.1 Ціна цього договору становить 22 929 545,71 грн (Двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот сорок п’ять гривень сімдесят одна копійка) в т.ч. ПДВ – 3 821 590,95 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 133-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |