Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту (інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, КАНАЛІЗАЦІЯ)) Ліцею № 208 м. Києва вулиця Туманяна Ованеса, будинок 2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2019-10-03-000604-b 32d402dc251747e881edc320641c92f9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Хмара

+380442345410 vyacheslav.khmara@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Вячеслав Хмара
+380442345410
vyacheslav.khmara@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 248,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту (інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, КАНАЛІЗАЦІЯ)) Ліцею № 208 м. Києва вулиця Туманяна Ованеса, будинок 2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування:відповідно до бюджету міста Києва та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, м. Київ, вул. Туманяна Ованеса, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 04 жовтня 2019 13:23
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 15:05
1. У п.2 Додатку 1 Вами зазначено що Учаснику необхідно підтвердити досвід проведення робіт з заміни (встановлення) вікон та/або дверей будівель у кількості не менше 3-х об’єктів загальною площею не менше 350 м. кв. у період 2017-2019 роки. Просимо пояснити: це загальна площа заміни вікон має бути по кожному договору чи загальна площа заміни вікон за усіма договорами, наданими Учасником у складі пропозиції. 2. Що означає у Вашому розумінні скановані копії договорів та актів приймання-передачі виконаних робіт (актів виконаних робіт за формою КБ-2в). Чи правомірним буде надання у пропозиції сканованих копій документів з оригіналів?. 3. У п.3 Додатку 1 Вами вимагається надання копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт та копій документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника. Чи є можливим надання сканкопій з оригіналів документів і чи не буде це порушенням?. 4. У п.3 Додатку1 Вами вимагаються надання копій документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника (надати копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування або копію трудового договору (у разі надання трудового договору надати наказ про призначення працівника)). Звідси виникає питання чому Вами не передбачено надання Цивільно-правових угод, адже підприємству не заборонено наймати працівників за ЦПУ, тим більше, що це передбачено Цивільним кодексом України. Для усунення дискримінації Учасників просимо внести зміни у п.3 Додатку 1 в частині документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника, доповнивши наданням оригіналів а бо копій Цивільно-правових угод.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запитання не відноситься до даної закупівлі.
2. Надати скановані копії договорів та актів приймання-передачі виконаних робіт (актів виконаних робіт за формою КБ-2в) завірених підписом директора або уповноваженої особи та печаткою (в разі наявності)
3. Просимо надати копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт та копій документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника завірених підписом директора або уповноваженої особи та печаткою (в разі наявності).
4. Вимоги замовника не є дискримінаційними та є цілком зрозумілими.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій