Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання,телевізори
Очікувана вартість
395 811,00 UAH
UA-2019-10-03-000524-b 4c780645d68d492781be2a7a3a23ba30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Павлоградської міськради

+380563240567
+380563263444
gorono0714@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567,+380563263444
gorono0714@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 10:37
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 10:37
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 11:24
Очікувана вартість: 395 811,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 979,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 одиниця
Мультимедійне обладнання,телевізори (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, згідно з додатком 2 Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:14
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 11:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь ласка,читайте уважно тендерну документацію,в відкритих торгах ми не вказуємо назву торговельних марок,згідно з вимогами Закону "Про публічні закупівлі"(стаття 22); 2)Всі учасники повинні дотримуватися положень Закону "Про публічні закупівлі"; 3)Допускаємо,розглядатимете його ціну як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-000524-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 10 жовтня 2019 10:20
Щодо технічних характеристик проектора
Шановний Замовнику, згідно вимог Додатку 3 (пункт 1 Таблиця 2 - Інтерактивний комплект (інтерактивна дошка + проектор) для ЗЗСО №18) коефіцієнт контрастності проектора повинен становити 25000:1, дозвіл матриці - SVGA 800х600. Зазначені Вами характеристики відповідають лише одній моделі проектора Optoma, що не дає можливості іншим Учасникам запропонувати "аналог"/"еквівалент". Таким чином, встановлена Вами вимога обмежує коло Учасників та порушує встановлений Законом України "Про публічні закупівлі" принцип недискриміанції учасників. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та зменшити коефіцієнт контрастності проектора до 20000:1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2019 13:26
Відповідно до ст. 5 Закону України " Про публічні закупівлі" : п.1 - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. п.2. - замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом. Дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав.В тендерні пропозиції Замовника відсутнє послання на будь - яку конкретну фірму - виробника, технічні характеристики, які були вказані у тендерній документації є не тільки у названій Вами фірмі, а і у декілька інших. Таким чином, ми вважаємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню і Замовник , відповідно до п.п.3 п. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", вказав саме ці технічні характеристики на товар, що нам потрібні, врховуючи накази Міністерства освіти та науки України та Міністерства охорони здоровя України.Вважаємо Вашу вимогу такою, що не відповідає чинному законодавстьву України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 395 811,00
UAH з ПДВ
395 811,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 395 811,00
UAH з ПДВ
395 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 18:02
ДФС.rar
28 жовтня 2019 18:02
МВС 21.10.rar
20 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 395 811,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
395 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:52
Договір №354.pdf укладений
06 листопада 2019 10:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 395 811,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 968,50 UAH)