Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту (заміна вікон) дошкільного навчального закладу № 441 за адресою: вул. Русанівська наб. 12/3 у Дніпровському районі міста Києва (для 1 об’єкта). ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
370 185,60 UAH
UA-2019-10-03-000483-b e38559f48cdf44fa869affe2bb71376f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Хмара

+380442345410 vyacheslav.khmara@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Вячеслав Хмара
+380442345410
vyacheslav.khmara@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 370 185,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 851,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту (заміна вікон) дошкільного навчального закладу № 441 за адресою: вул. Русанівська наб. 12/3 у Дніпровському районі міста Києва (для 1 об’єкта). ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування:відповідно до бюджету міста Києва та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м. Київ, вул. Русанівська наб. 12/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 04 жовтня 2019 13:15
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 15:03
1. У п.2 Додатку 1 Вами зазначено що Учаснику необхідно підтвердити досвід проведення робіт з заміни (встановлення) вікон та/або дверей будівель у кількості не менше 3-х об’єктів загальною площею не менше 350 м. кв. у період 2017-2019 роки. Просимо пояснити: це загальна площа заміни вікон має бути по кожному договору чи загальна площа заміни вікон за усіма договорами, наданими Учасником у складі пропозиції. 2. Що означає у Вашому розумінні скановані копії договорів та актів приймання-передачі виконаних робіт (актів виконаних робіт за формою КБ-2в). Чи правомірним буде надання у пропозиції сканованих копій документів з оригіналів?. 3. У п.3 Додатку 1 Вами вимагається надання копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт та копій документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника. Чи є можливим надання сканкопій з оригіналів документів і чи не буде це порушенням?. 4. У п.3 Додатку1 Вами вимагаються надання копій документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника (надати копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування або копію трудового договору (у разі надання трудового договору надати наказ про призначення працівника)). Звідси виникає питання чому Вами не передбачено надання Цивільно-правових угод, адже підприємству не заборонено наймати працівників за ЦПУ, тим більше, що це передбачено Цивільним кодексом України. Для усунення дискримінації Учасників просимо внести зміни у п.3 Додатку 1 в частині документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника, доповнивши наданням оригіналів а бо копій Цивільно-правових угод.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Загальна площа заміни вікон за усіма договорами, наданими Учасником у складі пропозиції.
2. Надати скановані копії договорів та актів приймання-передачі виконаних робіт (актів виконаних робіт за формою КБ-2в) завірених підписом директора або уповноваженої особи та печаткою (в разі наявності)
3. Просимо надати копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт та копій документів, що підтверджують те, що кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника завірених підписом директора або уповноваженої особи та печаткою (в разі наявності).
4. Вимоги замовника не є дискримінаційними та є цілком зрозумілими.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" 358 290,73
UAH з ПДВ
358 290,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 19:17
Розрахунок опору 441.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Договір Юнал.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Договір Господарник.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Договір Екобуд.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Договір Маяк-6.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Акт КБ2В Екобуд.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Трудова Деркач.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Трудова Пігаленко.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Трудова Гордієнко.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Трудова Котіков.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Трудова Безрук.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Посвідчення ТБ Деркач.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Посвідчення Котіков.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Посвідчення ТБ Безрук.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Посвідчення Деркач.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Посвідчення Пігаленко.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Посвідчення Безрук.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Посвідчення Гордієнко.pdf
09 жовтня 2019 19:17
12-1. Статут.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Довідки.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Паспорт Директор.pdf
09 жовтня 2019 19:17
12-1.3 Рішення учасників.pdf
09 жовтня 2019 19:17
Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
Переможець 358 290,73
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:59

Документи

11 жовтня 2019 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
358 290,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:45
Договір № 145-Г-БМ-КР від 23.10.2019 - ДНЗ № 441 (заміна вікон).pdf укладений
23 жовтня 2019 09:44