Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-10-03-000298-a 3f0fef2cee064c09a466759524888a3c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Повх

+380680036735 zabrtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Забродівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334583
Місцезнаходження: 44160, Украина , Волинська обл., Заброди, вул. Лесі Українки, 2, с. Заброди, Ратнівський р-н, Волинська обл., Україна
Контактна особа: Андрій Повх
+380680036735
zabrtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер в комплектації системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "мишка", флеш-накопичувач, ліцензійна ОС

Персональний комп'ютер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерела фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 12:36
ТД персональний комп'ютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:07
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 16:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо, що ви виявили інтерес до нашої закупівлі. Щодо першого запитання: у вимогах до предмета закупівлі описані лише технічні параметри без посилання на конкретну торгову марку чи модель, а в примітках до додатку 1 тендерної документації зазначено наступне: «всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Щодо другого питання: в Додатку 1 (технічна специфікація) вказується: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання у складі тендерної пропозиції сканованих копій наступних документів:
- Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)».
Щодо третього запитання: будь-яких обмежень для учасників щодо організаційно-правової форми господарювання немає. Цінова пропозиція учасників за результатами аукціону є твердою сумою і змінюватись не може і буде розглядатись як остаточна., а тому при оцінці пропозиції суб’єкта підприємницької діяльності, який не є платником ПДВ сума ПДВ додаватись не може

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 12 500,00
UAH з ПДВ
12 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій