Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи (позастадійні) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№5,6)
Очікувана вартість
2 260 000,00 UAH
UA-2019-10-03-000035-a 1a68dce7004f4aaf846d4e03e005a417
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозовий Костянтин Константинович

+380487526057 konstantin.lozovoj@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Лозовий Костянтин Константинович
+380487526057
konstantin.lozovoj@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 14:26
Очікувана вартість: 2 260 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Див. документи "Оголошення-документація" та "Технічні вимоги"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектно-вишукувальні роботи (позастадійні) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№5,6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Адміністрація проводить авансування в розмірі 30% від вартості проектних та вишукувальних робіт, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту набирання чинності договору на підставі виставленого Підрядником рахунку. Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Адміністрація здійснює поетапні та остаточні розрахунки за фактично виконані роботи, з урахуванням раніше сплаченого авансу, відповідно до календарного графіку до Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання відповідних актів на підставі виставленого Підрядником рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 09:15
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 09:15
Оголошення-документація.pdf
03 жовтня 2019 09:15
Технічні вимоги.pdf
03 жовтня 2019 09:15
Додаток 1.docx
03 жовтня 2019 09:15
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо виконання вишукувальних робіт
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:37
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію до проекту Договору «Проектно-вишукувальні роботи (позастадійно) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№ 5, 6» Додати розділ особливі умови для виконання ІГР: 1. До початку бурових робіт, Замовник узгоджує Виконавцю в службах порту право на буріння свердловин в точках вказаних на схемі розташування свердловин. 2. В процесі проведення вишукувань Замовник забезпечує можливість установки бурових агрегатів на місця буріння, підходи і під'їзди до них, пристрій або розкриття покриттів (бетонні плити або інші з потреби), звільнення майданчиків буріння своїми технічними засобами за свій рахунок і в терміни, обумовлені з Виконавцем додатково. Замовник виконує планово - висотні прив’язки свердловин та точок статичного зондування і надає Виконавцю їх координати та абсолютні позначки по мірі виконання польових робіт. 3. При неможливості приступити до виконання бурових робіт по незалежних від Виконавця причинах (відсутність узгоджень, заборона контролюючих органів: служби порту, митна служба, прикордонники, екологічний нагляд і ін.), Виконавець має право не починати або припинити виконання даного виду робіт за Договором, повідомивши про це Замовника письмово. В цьому випадку, роботи будуть відновлені після письмового повідомлення Замовника про зняття раніше висунутих обмежень або припинені. Терміни виконання даного виду робіт мають бути відкориговані з врахуванням тривалості вимушених простоїв, а також зайнятості технічних засобів Виконавця на інших планових об'єктах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо тексту проекту договору
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:39
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію до проекту Договору «Проектно-вишукувальні роботи (позастадійно) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№ 5, 6» П 2.4.3 читати в редакції Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень (в межах умов Договору, Технічних вимог та Програми робіт) , або виправити їх власними силами. У такому разі збитки, завдані Адміністрації, відшкодовуються Виконавцем, у тому числі за рахунок відповідного зменшення загальної вартості Робіт. П 3.2. читати в редакції У разі виявлення недоліків під час приймання результатів виконаних Робіт (в межах умов Договору, Технічних вимог та Програми робіт) , Адміністрація має право відмовитися від підписання Актів здавання-приймання виконаних робіт та скласти акт із вказівкою недоліків і строків їх усунення. Недоліки, виправляються Виконавцем власними силами та за власний рахунок. П 4.7. виключити дублює п договору 3.2. П 5.3. читати в редакції За порушення Виконавцем умов зобов'язання щодо якості Робіт (в межах умов Договору, Технічних вимог та Програми робіт) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних Робіт. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку усунення виявлених недоліків власними силами та засобами за свій рахунок у строки та в порядку, визначені у Договорі. Якщо Сторони не погодяться щодо виявлення недоліків у розробленій технічній документації, вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом. Програма робіт П 4 Початок – жовтень/листопад 2019р ;закінчення червень 2020р (при дотриманні умов договору та сприятливих умов для виконання польових робіт) згідно п 2.1.6. Договору , п 5 технічних вимог
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-000035-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" , Код ЄДРПОУ:01128110
Дата подання: 10 жовтня 2019 10:55
Щодо змісту п. 5.1.8 Документації для проведення допорогової закупівлі
Вважаємо за доцільне вести зміни в зміст п. 5.1.8 Документів тендеру «Проектно-вишукувальні роботи (позастадійні) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№5,6» щодо необхідності надання учасником Свідоцтва про визнання Регістру судноплавства України з обов’язковою наявністю кодів та найменування робіт, які виконуються підприємством, а саме № 33001104 «Проектно-вишукувальні роботи по будівництву, реконструкції та ремонту гідротехнічних споруд» на підставі не розповсюдження на даний час:
визнання Регістру судноплавства України на вид робіт «Проектно-вишукувальні роботи по будівництву, реконструкції та ремонту гідротехнічних споруд»:
відсутності у Додатку до Свідоцтва про визнання, що надаються РУ, кодів робіт.
Відповідно до п.3 Основних вимог до підприємств, які отримують визнання Регістру судноплавства України Свідоцтво про визнання видається терміном на один рік.
Даний порядок одержання Свідоцтва про визнання Регістру судноплавства України наведений на офіційному сайті РУ: www.shipregister.ua – послуги – визнання підприємств.
Дана вимога Документів тендеру на відповідає існуючому на даний час порядку визнання підприємств з боку Регістру судноплавства України.
Пропонуємо виключити з п. 5.1.8 вищенаведені вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 10:42
У відповідь на вимогу за номером UA-2019-10-03-000035-а.b1 щодо закупівлі: Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи (позастадійні) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№5,6) повідомляємо наступне.
У відповідності до офіційного сайту Регістра судноплавства України (за посиланням http://www.shipregister.ua) та порядку одержання Свідоцтва про визнання РСУ з додатками, які видані у 2019 року, не розповсюджується обов’язкове надання Свідоцтва про визнання та наявністю кодів та найменування робіт, які виконуються підприємством, а саме: № 33001104 «Проектно-вишукувальні роботи по будівництву, реконструкції та ремонту гідротехнічних споруд» та № 33001103 «Проектні роботи по будівництву, реконструкції та ремонту гідротехнічних споруд».
Тому Учасники-підприємства, які одержали у 2019 році Свідоцтва РСУ без кодів, з відсутністю виду робіт таких як «проектно-вишукувальні роботи по будівництву, реконструкції та ремонту гідротехнічних споруд», але з обов’язковою наявністю виду робіт «проектні роботи по будівництву, реконструкції та ремонту гідротехнічних споруд» відповідають вимогам до кваліфікації учасників.

Документи

16 жовтня 2019 10:41
Протокол №118.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 1 800 000,00
UAH
1 800 000,00
UAH
Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 2 260 000,00
UAH
2 260 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:03
Лист_Анкор.pdf
15 жовтня 2019 11:17
Технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2019 11:17
Статут ТОВ Анкор.pdf
15 жовтня 2019 11:17
Реквізити анкор.pdf
15 жовтня 2019 11:17
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 11:17
Комерційна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 11:17
Довідка коди доступу.jpg
15 жовтня 2019 11:17
1.2 ФОП Голубов, Шахов.rar

Публічні документи

15 жовтня 2019 10:23
Позитивний_відгук_ПФ.pdf
15 жовтня 2019 10:23
Комерційна_пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 10:23
Допуск_водолаза_Конік.pdf
15 жовтня 2019 10:23
Довідка_щодо_МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Відхилено 1 800 000,00
UAH
22 жовтня 2019 10:34
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Переможець 2 260 000,00
UAH
24 жовтня 2019 08:29

Документи

22 жовтня 2019 10:34
Протокол №123.pdf

Документи

24 жовтня 2019 08:29
Протокол №124.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
2 260 000,00
UAH
Документи

Документи

24 жовтня 2019 08:29
Протокол №124.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:13
ду№ 2 до дог 425-В-ПВФ-19 від 01.11.2019 ДП ЧОРНОМОРНДІПРЕКТ (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:12
ПОВІДОМЛЕННЯ (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2020 14:46
ду 1 к 425-В-ПВФ-19 від 01.11.2019 ДП ЧНІП (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2020 14:46
425-В-ПВФ-19 від 01.11.2019 ДП ЧНІП.pdf укладений
01 листопада 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Інженерна служба вважає за доцільне укласти додаткову угоду № 1 до договору від 01.11.19 № 11А-497/425-В-ПВФ-19 з ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» (далі — Виконавець) щодо виконання робіт «Проектно-вишукувальні роботи (позастадійно) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№ 5, 6», укладений із застосуванням процедури «Електронна (допорогова) закупівля», виходячи із наступного. Станом на сьогодні, відповідно до умов Договору та згідно додатку № 3 до Договору "Календарний план" виконані роботи по етапам 1.1, 1.2, 1.3, 2.1 та 2.2. Також, відповідно до п. 2.1.6 Договору, Виконавець зобов’язаний виконати Роботи до 26.06.20. Виконавець надіслав лист щодо укладання додаткової угоди від 10.06.20 № П 14-11/765. При цьому, враховуючи зайнятість причалів суднами та виконання перевантажувальних робіт, що підтверджується службовим листом головної диспетчерської від 11.02.20 № 842/27-06-01 та листом ДП «МТП «Южний» від 26.02.20 № 1181/12/115/20 (копії додаються), роботи не були виконані в строк по незалежним від Виконавця причин. Загальна кількість підтверджених днів простою складає — 81. Таким чином, керуючись п. 2.4.2 Договору, необхідно внести відповідні зміни щодо строків виконання робіт — викласти п. 2.1.6 Договору в наступній редакції — «Виконати Роботи у строк до 21.10.20», крім того відкоригувати додатки до Договору № 1 — "Програма робіт" та № 3 — "Календарний план". Після укладання додаткової угоди № 1 вартість робіт та загальний термін виконання Робіт по Договору залишиться без змін.
Номер договору про закупівлю: 425-В-ПВФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/154-В-ПВФ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Інженерна служба вважає за доцільне укласти додаткову угоду № 2 до договору від 01.11.19 № 11А-497/425-В-ПВФ-19 з ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» (далі — Виконавець) щодо виконання робіт «Проектно-вишукувальні роботи (позастадійно) щодо визначення фактичного технічного стану конструктивних елементів причалів №№ 5, 6», укладений із застосуванням процедури «Електронна (допорогова) закупівля», виходячи із наступного. Станом на сьогодні, відповідно до умов Договору та згідно додатку № 3 до Договору — "Календарний план" виконані роботи по етапам 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2, 2.3 та частково 2.4. Також, відповідно до п. 2.1.6 Договору, Виконавець зобов’язаний виконати Роботи до 21.10.20. Виконавець надіслав лист щодо укладання додаткової угоди від 16.10.20 № П 14-11/1607, на що отримав відповідь листом від 09.11.20 № 4156/27-02- 03/Вих/27 та повторно надав лист щодо укладання додаткової угоди від 17.11.20 № ГИП 2-17-1/1774/1. При цьому, враховуючи зайнятість причалів суднами та несприятливі погодні умови (відповідно до НПАОП 45.24-1.07-90 «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах»), що підтверджується службовими листами головної диспетчерської від 18.09.20 № 4185/27-06-01, від 07.10.20 № 4526/27- 06-01, від 21.10.20 № 4710/27-06-01 та від 25.11.20 № 5322/27-06-01 (копії додаються), роботи не були виконані в строк по незалежним від Виконавця причин. Загальна кількість підтверджених робочих днів простою складає — 53. Таким чином, керуючись п. 2.4.2 Договору, необхідно внести відповідні зміни щодо строків виконання робіт — викласти п. 2.1.6 Договору в наступній редакції — «Виконати Роботи у строк до 24.12.20», крім того відкоригувати додатки до Договору № 1 — "Програма робіт", № 2 — "Зведений кошторис" та № 3 — "Календарний план". Після укладання додаткової угоди № 2 загальний термін виконання Робіт по Договору залишиться без змін, при цьому вартість робіт зменшиться та становитиме 2090888,12 без ПДВ/2509065,74 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 425-В-ПВФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 286-В-ПВФ-20/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 090 888,12
UAH