Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Запчастини для комп'ютера)
Очікувана вартість
49 885,72 UAH
UA-2019-10-03-000032-c 9746fd09107d44eaa061acb1784041ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 13:25
Очікувана вартість: 49 885,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до документації на проведення допорогової закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Запчастини для комп'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 12:42
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 15:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Продукція має відповідати технічним характеристикам тендерної документації. У випадку будь-яких посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) . Дана вимога передбачена умовами закупівлі.
Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:18
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 13:49
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Продукція має відповідати технічним характеристикам тендерної документації. У випадку будь-яких посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) . Всі Учасники беруть участь на рівних умовах. Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Дана вимога передбачена умовами закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс" 46 987,80
UAH з ПДВ
46 687,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 48 246,00
UAH з ПДВ
46 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" 49 213,58
UAH з ПДВ
46 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 49 800,00
UAH з ПДВ
47 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 20:57
цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 15:40
Витяг.zip
07 жовтня 2019 15:40
Довідка товар новий.pdf
07 жовтня 2019 15:40
Статут.pdf
07 жовтня 2019 15:40
Свідоцтво.JPG
07 жовтня 2019 15:40
Документи Ортекс.pdf
07 жовтня 2019 15:40
цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 15:40
Технічна специфікація.pdf
07 жовтня 2019 15:40
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 жовтня 2019 16:05
Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2019 16:05
Уставні_завірені.zip
07 жовтня 2019 16:05
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:59
статут.pdf
07 жовтня 2019 16:59
Порівняльна таблиця.pdf
07 жовтня 2019 16:59
опис.pdf
07 жовтня 2019 16:59
Наказ.pdf
07 жовтня 2019 16:59
Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2019 16:59
Витяг повний.pdf
07 жовтня 2019 16:59
витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2019 16:59
1.1протокол зборів.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:32
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільна фірма "Ортекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
Відхилено 46 687,80
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 46 985,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:38

Документи

11 жовтня 2019 11:36
Протокол № 325.pdf

Документи

11 жовтня 2019 11:38
Протокол № 326.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
46 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 11:38
Протокол № 326.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №29_10-2 від 29.10.2019.pdf укладений
29 жовтня 2019 14:05