Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 39120000-9 – Меблі
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-10-02-002394-b 790a4f033e6e4bb2ab8f5928029817aa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рома

+0442780217 bpp_sophia@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Місцезнаходження: 01034, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 18:05
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 18:05
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Код ДК 021:2015 39120000-9 – Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01025, Україна, Київ, місто, вул. Андріївський узвіз, 23; вул. О.Теліги, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Товар проводиться Покупцем згідно видаткової накладної протягом 5-ти банківських днів, на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:34
Стол вид 1.jpg
02 жовтня 2019 17:34
Коробка.jpg
02 жовтня 2019 17:34
Витрины.jpg
02 жовтня 2019 17:34
Стол вид 2.jpg
02 жовтня 2019 17:34
Короб.jpg
02 жовтня 2019 17:34
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:30
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пп.1.35 "Учасником процедури закупівлі можуть бути – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію". Інформацію стосовно врахування ПДВ дивіться в Додатку 1 до Тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
17 жовтня 2019 18:05
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій