Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт додаткового обладнання комерційного вузла обліку газу котельні ЗОШ № 1 по вул. Троянівська, 26 м. Житомира
Очікувана вартість
236 003,80 UAH
UA-2019-10-02-002229-b 7e072fa66e48433c962c17a8c47a1a39
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Микола

+380974070580 zht_school1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 м.Житомира
Код ЄДРПОУ: 22058968
Місцезнаходження: 10006, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Троянівська, буд. 26
Контактна особа: Мельник Микола
+380974070580
zht_school1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Поточний ремонт додаткового обладнання комерційного вузла обліку газу котельні ЗОШ № 1 по вул. Троянівська, 26 м. Житомира» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі » (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель UA-2019-08-23-001535-c та UA-2019-09-10-003221-b відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 18:27
Оскарження наміру укласти договір: 13 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт додаткового обладнання комерційного вузла обліку газу котельні ЗОШ № 1 по вул. Троянівська, 26 м. Житомира (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10006, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Троянівська, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 жовтня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:49
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"
#34649956
Переможець 236 003,80
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 18:27

Документи

02 жовтня 2019 18:27
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:25
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 18:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"
#34649956
236 003,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2019 18:27
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:25
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:58
Договір з додатками.pdf укладений
16 жовтня 2019 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 236 003,80
UAH (в тому числі ПДВ 39 333,97 UAH)