Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (принтер)
Очікувана вартість
4 770,00 UAH
UA-2019-10-02-002176-b 9ebf1c8dcb914b6392ffdac6324ef3ee
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (принтер)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерне обладнання (принтер). Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Музейна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:39
Дод 4 Проєкт договору.doc
02 жовтня 2019 16:39
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
02 жовтня 2019 16:39
Додаток №1 Технічний опис.doc
02 жовтня 2019 16:39
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
02 жовтня 2019 16:39
ДКТ - комп. обладнання.doc
02 жовтня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:39
Дод 4 Проєкт договору.doc
02 жовтня 2019 16:39
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
02 жовтня 2019 16:39
Додаток №1 Технічний опис.doc
02 жовтня 2019 16:39
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
02 жовтня 2019 16:39
ДКТ - комп. обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII

Інформація про відміну

Дата відміни
17 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій