Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги за адресою: Київська обл., Бородянський район, смт. Пісківка, вул. Шевченка, 3
Очікувана вартість
5 715 539,60 UAH
UA-2019-10-02-002102-b 233b7a59edf14609b790553eaeaa7352
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт замовника: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа замовника: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:22
Очікувана вартість: 5 715 539,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 715,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги за адресою: Київська обл., Бородянський район, смт. Пісківка, вул. Шевченка, 3 (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07820, Україна, Київська область, смт. Пісківка, Бородянський район, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 жовтня 2019 16:28
Електронний цифровий підпис
02 жовтня 2019 16:27
Додатки до ТД.PDF
02 жовтня 2019 16:27
ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання робіт
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:35
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 11:09
Шановний Замовник! Уважно вивчивши та проаналізувавши оголошену закупівлю просимо внести зміни у тендерну документацію у частині строку виконання робіт. Так, Тендерна документація обмежує строк виконання робіт 31.12.2019 роком. Додаток 2 Тендерної документації, а саме Технічне завдання на виконання робіт, містить обсяг робіт, який виконати якісно та у встановлені строки не є можливим, в тому числі і за технологічним процесом. П. 2.1. проекту Договору встановлює строк виконання робіт – до 31.12.2019, якщо інше не встановлено календарним графіком виконання робіт (Додаток №2, який є невід’ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та Об’єкту будівництва в цілому, передбачених даним Договором. Календарний графік виконання робіт складає Підрядник та передає його Замовнику під час підписання Договору. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» умови Договору не можуть відрізнятися від умов закупівлі і, якщо тендерна документація обмежена строком 31.12.2019 р., а Календарний графік виконання робіт передається під час підпису Договору, то яку дату встановлювати Учаснику під час подання тендерної пропозиції? Якщо 31.12.2019р. – виконати роботи якісно за такий короткий проміжок часу не є можливим, якщо відповідно до п.2.1. проекту Договору – це буде суперечити вимогам Тендерної документації, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що будівництво об’єктів виконується на підставі проекту, який пройшов експертизу та отримав Експертний звіт. Експертний звіт містить строки виконання робіт, тому просимо прикласти його для уточнення строків. На підставі вищевикладеного просимо надати Експертний звіт та внести зміни у тендерну документацію щодо збільшення строку виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Доводимо до вашого відома, що у випадку завершення даної процедури закупівлі шляхом заключення договору з переможцем, термін виконання робіт по такому договору буде продовжено на необхідний строк на наступний рік шляхом заключення додаткової угоди.
Термін виконання робіт
Дата подання: 09 жовтня 2019 14:04
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 10:21
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. У складі тендерної пропозиції Учасник зазначає строк виконання робіт відповідно до умов Тендерної документації Замовника. У випадку внесення змін до договору в частині продовження строку виконання робіт шляхом укладання додаткової угоди буде порушено вимоги ст. 36 Закону, яка містить вичерпний перелік внесення змін до істотних умов договору. Так, відповідно до п. 4 вищезазначеної статті продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг можливо тільки у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. На сьогодні заздалегідь відомо, що виконати обсяг робіт, що вказаний у Технічному завданні закупівлі у строк до 31.12.2019 року не є можливим. Просимо внести зміни у тендерну документацію у частині збільшення строку виконання робіт та дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку завершення даної процедури закупівлі шляхом заключення договору з переможцем, термін виконання робіт по такому договору буде продовжено на необхідний строк на наступний рік шляхом заключення додаткової угоди на підставі ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10" 5 404 623,16
UAH з ПДВ
5 398 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП" 5 709 040,34
UAH з ПДВ
5 580 241,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 5 580 242,40
UAH з ПДВ
5 580 242,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРМАДАБУД» 5 600 000,00
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 09:14
sign.p7s
20 жовтня 2019 09:09
Погодження 2014_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Лист згода 2024_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Лист згода 2013_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Лист згода 2012_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Лист 2025_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідка 2031_20191019_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідка 2029_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідка 2028_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідка 2027_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідка 2021_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідка 2018_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідка 2016_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Гарант лист 2023_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Гарант лист 2020_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Гарант лист 2019_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Гарант лист 2011_20191018_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
пояснювальна записка.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Локальний кошторис.pdf
20 жовтня 2019 09:09
зведений кошторис.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Договірна ціна.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Вiдгук оригінал.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Договір 01-11-2017.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Ліцензія копія.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Виписка.pdf
20 жовтня 2019 09:09
КОД_директор.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Паспорт_Директор.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Наказ_№1 коп.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Протокол 1 коп.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Статут.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 жовтня 2019 09:09
Dovirenist_Savchenko.zip
20 жовтня 2019 09:09
Dovidka pro nazvu.zip
20 жовтня 2019 09:09
Bankivska Licenzia.zip
20 жовтня 2019 09:09
202488_ГР_860_28_000.zip
20 жовтня 2019 09:09
Технічні вимоги 3.rar
20 жовтня 2019 09:09
Технічні вимоги 2.rar
20 жовтня 2019 09:09
Технічні вимоги 1.rar
20 жовтня 2019 09:09
довідка МТБ_20191019_0001.pdf
20 жовтня 2019 09:09
Довідки ст. 17.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 18:10
sign.p7s
18 жовтня 2019 18:06
sign.p7s
18 жовтня 2019 17:44
Додаток4.pdf
18 жовтня 2019 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 13:03
sign.p7s
18 жовтня 2019 12:51
Субпідрядник.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Протокол повноваження.pdf
18 жовтня 2019 12:51
статут копія.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Ліцензія і додаток.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Витяг.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Відомості ставтистика.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Довідка ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Лист_20559.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Договір оренди авто.pdf
18 жовтня 2019 12:51
лист відгук2.pdf
18 жовтня 2019 12:51
лист відгук.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Договір фасад.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Договір покрівля.pdf
18 жовтня 2019 12:51
кваліфікаційні вимоги.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Листи.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Довідки ст 17 З.У..pdf
18 жовтня 2019 12:51
гарантійні листи.pdf
18 жовтня 2019 12:51
додаток 4.pdf
18 жовтня 2019 12:51
календарний графік.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 12:51
розрахункова вартість.pdf
18 жовтня 2019 12:51
розрахунки2.pdf
18 жовтня 2019 12:51
розрахунки1.pdf
18 жовтня 2019 12:51
розрахунки.pdf
18 жовтня 2019 12:51
пояснювальна записка.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2019 12:51
обєктни кошторис.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Локальний кошторис5.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Локальний кошторис4.pdf
18 жовтня 2019 12:51
локальний кошторис3.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Локальний кошторис2.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Локальний кошторис1.pdf
18 жовтня 2019 12:51
зведений кошторис.pdf
18 жовтня 2019 12:51
Локадьний кошторис
18 жовтня 2019 12:51
384.imd
18 жовтня 2019 12:51
Договірна ціна.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10"
#41635711
Відхилено 5 398 623,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:52
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
Відхилено 5 580 241,26
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:54
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 5 580 242,40
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
5 580 242,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 листопада 2019 10:56
Договір 216-19.PDF укладений
15 листопада 2019 10:55
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 16:48
DOC.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:47
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 15:30
DOC001.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:29
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2019 09:46
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 216-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 216-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правильний варіант додатку до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 216-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку