Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт центру ДПЮ Дніпровського району, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Ладозька, 2 (ЗНЗ № 69)». Коригування 3. Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
13 311 775,40 UAH
UA-2019-10-02-002085-b 975f4e4b6e554295a6059f75010c74eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:33
Очікувана вартість: 13 311 775,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 623,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт центру ДПЮ Дніпровського району, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Ладозька, 2 (ЗНЗ № 69)». Коригування 3. Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Ладозька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс може надаватися відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження наявності обладнання згідно Додатку 2
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:05
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 12:34
Доброго дня. Підкажіть, згідно з вимогами вказаними в Додатку 2 пункт 1, досить для підтвердження наявності обладнання договір на надання послуг спецтехніки, укладений з постачальником таких послуг і який має на балансі необхідну спецтехніку?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації з метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник повинен надати документи, які свідчать про фактичне володіння та можливість учасника використовувати у будь-який час, протягом виконання робіт, техніку (устаткування тощо), інформація про яку наводиться у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-002085-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "МАДЕСТ", Код ЄДРПОУ:31348273
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:43
Неправомірне відхилення учасника ПП «МАДЕСТ» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Новобуд»
Тендерним комітетом (протокол № 106-р/3 від 25.10.2019) прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Новобуд», по процедурі відкритих торгів: UA-2019-10-02-002085-b, «Капітальний ремонт центру ДПЮ Дніпровського району, розташованого за адресою: м. Запоріжжя , вул. Ладозька, 2 (ЗНЗ № 69)». Коригування 3. Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Учасник ПП «МАДЕСТ» заперечує та не погоджується з цим рішенням тендерного комітету з наступних підстав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 17:43
Ознайомившись з вимогою ПП «МАДЕСТ» Замовник зазначає про наступне: частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачається, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога про усунення порушень UA-2019-10-02-002085-b не містить вимог передбачених ч. 3 ст. 30 Закону.
Абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону передбачає, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, Учасник в даному випадку звертається не зі зверненням, а з вимогою відмінити процедуру закупівлі.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Строк подання тендерних пропозицій закінчився 18.10.2019 року в 17 год. 00 хв.
Строк на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 08.10.2019 року.
В той же час, повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції ПП «МАДЕСТ» встановленні наступні невідповідності:
• відгуки від замовника Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «БЦ-4» б/н датований 04.10.2019 року та від замовника Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «ДНІПРОВСЬКІ ПОРОГИ 17-А» б/н від 10.10.2019 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 21.10.2019 року). Відповідно до п. 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації відгук(и) від Замовників повинні складатися не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, при цьому документи передбачені п. 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації надаються по кожному зазначеному у довідці договору, а відтак всі такі документи повинні відповідати умовам тендерної документації без виключення;
• у довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації не зазначена інформація про обладнання та працівників по субпідряднику ТОВ «ЗАХИСТ-ТЕХНО», якого Учасник залучає до виконання робіт згідно довідки № 15-23 від 15.10.2019 року та попереднього договору на виконання робіт № 02/1119 від 15.10.2019 року.
Відповідно до п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації вимагається надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів), за формою наведеною цим пунктом. До вказаної серед іншого, Учасники процедури закупівлі надають відгук (або відгуки) до договору(ів) зазначених у довідці, які надаються на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. При цьому п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації наголошується, що документи надаються щодо кожного зазначеного у довідці договору. Посилання Учасника в даному випадку на ст. 16 Закону є недоречним, у зв’язку з тим що пропозицію ПП «МАДЕСТ» відхилено не з підстав невідповідності такого учасника кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону. Тендерна пропозиція Учасника відхилена з підстав передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, а саме через невідповідність такої пропозиції умовам тендерної документації. Умовами документації не передбачалося надання довідки про наявність досвіду виконання саме шести аналогічних договорів, однак, у разі, якщо у довідці зазначається інформація про два або більше аналогічні договори, умовами тендерної документації передбачено надання документів щодо всіх договорів, зазначених у довідці, а отже всі документи аналогічних договорів повинні відповідати умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1.1., 2.1.1, 2.1.2 у довідці зазначається інформація про обладнання та працівників субпідрядної організації (у разі залучення). Відповідно до довідки № 15-23 від 15.10.2019 року та попереднього договору на виконання робіт № 02/1119 від 15.10.2019 року Учасником планується залучити субпідрядну організацію ТОВ «ЗАХИСТ-ТЕХНО». Слід зауважити, що відповідно до Таблиці 1 додатку 2 тендерної документації відповідна інформація по субпідрядній організації зазначається незалежно від вартості робіт, що виконуватиметься таким субпідрядником. Крім того, відповідно до попереднього договору на виконання робіт № 02/1119 від 15.10.2019 не зазначена істотна умова договору – ціна, що не дає можливості встановити дійсний відсоток вартості робіт.
Щодо посилання на невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «НОВОБУД» умовам тендерної документації.
Відповідно до п 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, повинна містити інформація про наявність основного обладнання учасника для виконання зазначених видів робіт, отже, вимог про надання всього обладнання Учасника тендерною документацію не вимагалося. Щодо відсутності установки для ручного дугового зварювання, зазначаємо, що у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначена інформація та надані документи на агрегат зварювальний АДБ-3322У1, технічними характеристиками якого передбачено підключення установок/обладнання для ручного дугового зварювання включно.
Щодо орендованого обладнання ТОВ «НОВОБУД» за договором суборенди укладеного з ПП «Транспромліс» № 53/2019 від 01.10.2019 року та строком дії до 30.12.2020 року, слід зазначити, що у Замовника відсутня інформація та данні щодо недійсності (нікчемності) вказаного договору. Крім того відповідно до п. 4.2 договору найму (оренди) транспортних засобів № 3218 від 20.10.2017 року строк може бути змінений за відповідним письмовим нотаріально посвідченим додатковим договором Сторін. У складі пропозиції надані документи, що свідчать про користування обладнанням, яке міститься в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди № 53/2019 від 01.10.2019 року, акт прийому-передачі будівельних механізмів і автотранспорту наданих в оренду) строком дії до 31.12.2020 року.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону Замовник може встановлювати один з таких критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, Законом не визначається поняття «аналогічний договір», не містить таке пояснення і положення тендерної документації. У зв’язку з чим, твердження, що комплекс робіт з улаштування підлоги в приміщеннях лабораторії не є аналогічними предмету закупівлі вважаємо непідтвердженим документально суб’єктивним припущенням Учасника.
На підтвердження наявності працівників ТОВ «НОВОБУД» у складі тендерної пропозиції надані довідка про наявність чисельності персоналу та кваліфікації працівників та Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць (вересень 2019 року) відносно дати розкриття пропозицій. Отже, під час визначення переможця торгів у Замовника відсутня інформація про не підтвердження інформації та даних відносно наявності чи відсутності у ТОВ «НОВОБУД» працівників робітничих професій у штаті. Сумніви щодо дійсності наявності працівників у зазначеного Учасника ПП «МАДЕСТ» документально не спростовано та не доведено.
Відповідно до п. 4 Таблиці 4 Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається надання ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з класом наслідків не нижче СС2, строком дії не менше ніж до 31.12.2020. При цьому даним пунктом тендерної документації не конкретизовано обов’язкового переліку робіт, які повинна містити така ліцензія. В той же час, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НОВОБУД» надана ліцензія № 44-Л від 07.08.2019 року разом з додатком виданої Державної архітектурно-будівельної інспекції України на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2). Отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника за наведеною підставою.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що вимога про відміну процедури закупівлі необґрунтованою та документально не підтвердженою, а отже такою, що не підлягає виконанню Замовником.
Згідно з ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, Замовник не має змоги задовольнити вимогу, що подана не у спосіб та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАДЕСТ" 11 703 550,00
UAH з ПДВ
11 703 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНИВЕРСАЛ-БУД" 12 786 932,00
UAH з ПДВ
12 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД" 13 305 158,00
UAH з ПДВ
12 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКМ ГРУП" 13 310 573,87
UAH з ПДВ
13 310 573,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:22
Реєстр документів.pdf
18 жовтня 2019 15:21
Документи ПП Мадест 2019.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:21
Аналогичные договора 3.zip
18 жовтня 2019 15:21
Аналогичные договора 2.zip
18 жовтня 2019 15:21
Аналогичные договора 1.zip
18 жовтня 2019 15:21
Квалификационные док.zip
18 жовтня 2019 15:21
Сметная документация.zip
18 жовтня 2019 15:21
Уставные.zip

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:06
довідка МВС.PDF
28 жовтня 2019 15:34
Календарний графік.PDF
28 жовтня 2019 15:34
ДЦ=12 750,000.rar
28 жовтня 2019 15:34
Договірна ціна.PDF
18 жовтня 2019 15:11
2 Технічна частина.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 10:52
Електронний підпис
18 жовтня 2019 10:13
Розрахунок ціни ТП.rar
18 жовтня 2019 10:13
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "МАДЕСТ"

ТОВ "УНИВЕРСАЛ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "МАДЕСТ"
#31348273
Відхилено 11 703 550,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:38
ТОВ "УНИВЕРСАЛ-БУД"
#39867952
Відхилено 12 749 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД"
#31270129
Переможець 12 750 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД"
#31270129
12 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 10:37
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 10:06
4545-69-1-ДУ 6.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 09:08
ДУ№3_4545_69_1.завешpdf.pdf зміни до договору
25 червня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 14:04
ДУ№2_4545_69_1.завеш.pdf зміни до договору
24 червня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 15:20
4545-69-1.pdf укладений
15 листопада 2019 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 4545/69/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 4545/69/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4545/69/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 424 874,32
UAH (в тому числі ПДВ 404 145,72 UAH)