Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (утеплення стін та заміна дверних блоків) ДНЗ "Віночок" по вул. Робітнича, 8 в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області
Очікувана вартість
1 861 336,20 UAH
UA-2019-10-02-002013-b e54094fa79db4d19854769072039c9ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:55
Очікувана вартість: 1 861 336,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 861,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення стін та заміна дверних блоків) ДНЗ "Віночок" по вул. Робітнича, 8 в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09832, Україна, Київська область, с. Денихівка, Тетіївського району, вул. Робітнича, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:14
Додатки до ТД.PDF
02 жовтня 2019 16:14
ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БГМ-ТРЕЙД" 1 494 275,50
UAH з ПДВ
1 494 275,50
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Фасад ХХІ" 1 721 719,18
UAH з ПДВ
1 721 719,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 1 859 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 09:48
Електронний підпис
20 жовтня 2019 09:48
Файл 5 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
20 жовтня 2019 09:46
Файл 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.rar
20 жовтня 2019 09:43
42512997_3035517964_DS190104141738.ZS2

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:46
Електронний підпис
30 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис
18 жовтня 2019 14:37
Електронний підпис
18 жовтня 2019 14:35
5_Інші документи.rar
18 жовтня 2019 14:35
4_Банківська гарантія.rar
18 жовтня 2019 14:35
3_Технічна частина.rar
18 жовтня 2019 14:35
1_Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БГМ-ТРЕЙД"

Приватне Підприємство "Фасад ХХІ"

ТОВ СтарБудКонтракт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БГМ-ТРЕЙД"
#42512997
Відхилено 1 494 275,50
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:06
Приватне Підприємство "Фасад ХХІ"
#31108090
Відхилено 1 721 719,18
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:07
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
Переможець 1 850 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:32
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 17:01
Додаткова угода №1 від 27.10.2020_74-19.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 12:38
ДОГОВІР 74-19.PDF укладений
11 листопада 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 74-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 850 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 308 333,33 UAH)