Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 42120000-6 - Насоси та компресори, 42122000-0 - Насоси, 42122100-1 - Насоси для рідин, 42122130-0 - Водяні насоси, 42124200-6 - Частини насосів і підіймачів рідин, 42124222-6 - Частини дозувальних насосів, 42124290-3 - Частини відцентрових насосів, (компресор, насоси та частини насосів, 9 лотів)
Очікувана вартість
3 299 517,50 UAH
UA-2019-10-02-001946-b 025a7faecb4e45f68b0a16077a2d90d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 16:08
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 16:08
Очікувана вартість: 3 299 517,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал»

Тендерна документація

02 жовтня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:04
ТД.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Компресор, насоси та частини насосів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 789 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Аукціон

Початок: 22 жовтня 2019 15:02
Закінчення: 22 жовтня 2019 15:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
Лот 1: ДК 021:2015: 42120000-6 - Насоси та компресори, 42122000-0 - Насоси, 42122100-1 - Насоси для рідин, 42122130-0 - Водяні насоси, 42124200-6 - Частини насосів і підіймачів рідин, 42124222-6 - Частини дозувальних насосів, 42124290-3 - Частини відцентрових насосів
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217; вул. Дніпровська, 1 А, м. Київ, 04077.
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма" 754 186,80
UAH з ПДВ
754 186,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гроут" 770 712,00
UAH з ПДВ
770 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:15
14.копія Статуту.pdf
21 жовтня 2019 15:15
15.копія Витягу з ЄГРЮО.pdf
21 жовтня 2019 15:15
17.довідка про санкції.pdf
21 жовтня 2019 15:15
1.тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 15:15
3.довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гроут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма"
#36226451
Переможець 754 186,80
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма"
#36226451
754 186,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 13:46
Звіт виконання Компані Плазма 1662.docx укладений
28 серпня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 19:00
Повідомлення Компані плазма 1662.docx зміни до договору
26 грудня 2019 18:59
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:53
Договір укладений
15 листопада 2019 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 147 066,43 (сто сорок сім тисяч шістдесят шість грн. 43 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 754 186,80 (сімсот п'ятдесят чотири тисячі сто вісімдесят шість грн 80 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 628 489,00 (шістсот двадцять вісім тисяч чотириста вісімдесят дев'ять грн 00 коп.), ПДВ – 125 697,80 (сто двадцять п'ять тисяч шістсот дев'яносто сім грн 80 коп.) укладеному в 2019 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 901 253,23 (дев'ятсот одна тисяча двісті п'ятдесят три грн 23 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 751 044,36 (сімсот п'ятдесят одна тисяча сорок чотири грн 36 коп.), ПДВ – 150 208,87 (сто п'ятдесят тисяч двісті вісім грн 87 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1662/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 601 886,40
UAH (в тому числі ПДВ 100 314,40 UAH)