ДК 021:2015, код-99999999-9 Не відображене в інших розділах (Трактор з навісним обладнанням для косіння трави та прибирання снігу)
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001900-b b767e8d35dd542dea683465326b998b9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сиволап Олена Володимирівна

0666954236 TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження замовника: 39000, Україна, Полтавська обл., Глобине, Глобинський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа замовника: Сиволап Олена Володимирівна
0666954236
TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 13:20
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. по 31.12.2019 р.
Джерело фінансування закупівлі. Оплата предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів за кошторисами Виконавчого комітету Глобинської міської ради на
2019 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трактор з навісним обладнанням для косіння трави та прибирання снігу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська обл., Глобине, Мічуріна 94/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Попередня оплата умовами договору не передбачена. Покупець зобов’язується оплатити Продавцю загальну вартість Товару згідно цього Договору протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами двостороннього Акту приймання-передачі та/або видаткової накладної, у яких зазначають асортимент, комплектність, кількість та вартість Товару, що передається Покупцю. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000004 ● ec9f63d820ac4edab711b02f8198815a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-04 12:10:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.10.2019 № 61
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.10.2019 № 61

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-10-02-001900-b 02.10.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі» : ДК 021:2015, код-99999999-9 Не відображене в інших розділах (Трактор з навісним обладнанням для косіння трави та прибирання снігу (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-02-001900-b) на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-10-18 09:51:52

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 04382056, Україна, Глобине, Глобинський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
  2. Інформація про предмет закупівлі: Трактор з навісним обладнанням для косіння трави та прибирання снігу., 560000UAH, 99999999-9, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: b767e8d35dd542dea683465326b998b9, 2019-10-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Глобинської міської ради (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 02.10.2019 № 195 (далі – тендерна документація). Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації вживається вираз «пропозиція конкурсних торгів». При цьому, поняття «пропозиція конкурсних торгів» визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Встановлено, що в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що: «Замовник також приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15 березня 2017 року № 63/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»…». При цьому, стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій та не передбачає підстави, вказаної замовником у тендерній документації. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 в частині включення інформації не у відповідності до законодавства. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 17 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.

2019-10-18 10:45:22

Інформація про відміну

Дата скасування
18 жовтня 2019 09:55
Причина скасування
Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі» : ДК 021:2015, код-99999999-9 Не відображене в інших розділах (Трактор з навісним обладнанням для косіння трави та прибирання снігу (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-02-001900-b) на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
18 жовтня 2019 09:55 Протокол 203.pdf

Актуальні тендери

До пошуку