Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин та дизельне пальне)
Очікувана вартість
3 456 800,00 UAH
UA-2019-10-02-001775-b ca4d9aa50fe946f7945e6c0e2a60903f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Бучковська

+380312641206 ztcemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 26528843
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Контактна особа: Галина Бучковська
+380312641206
ztcemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:05
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 12:34
Очікувана вартість: 3 456 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 370,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58000 літр
А- 92 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин та дизельне пальне) , (джерело фінансування- кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород , Грибоєдова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
58000 літр
Дизельне пальне 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин та дизельне пальне), (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород , Грибоєдова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 15:33
бензин ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-001775-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 21 жовтня 2019 11:43
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток №1 передбачає вимогу кваліфікаційного характеру щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечать поставку товару, передбаченого у тендерній документації (зразок довідки додається). Обов’язкова вимога – станцій автозаправки від місця знаходження об’єктів Замовника в радіусі не більше 7 км. Адреси АЗС надаються згідно п.1.1. Окрім цього, передбачається надання копії документів, що підтверджують право власності або договору оренди, договору поставки, партнерські угоди учасника на автозаправні станції. Учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про партнерські відносини, на основі яких залучаються АЗС, серед яких партнери ПАТ «УКРАНАФТА», ТОВ «ЛАКРО ГРУП». Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній партнерський договір із ТОВ «ЛАКРО ГРУП».
Окрім цього, керуючись ч.5 Додатком 4, Учасник повинен надати лист відгук про співпрацю від Замовника з яким укладені угоди на аналогічні договори, які Учасник подає в тендерній документації з номером оголошення за 2018-2019р. Всупереч даній вимозі, Учасник надає лише один відгук із номером оголошення до аналогічного договір, в той час в довідці про виконання аналогічних договір зазначає дані по трьох аналогічних договорах.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 15:52
При розгляді комітетом тендерної пропозиції ТОВ «ЛІІВАЙН ТОРГ» виявлено невідповідність тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підлягає дискваліфікації згідно статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи

23 жовтня 2019 15:52
Протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 3 016 000,00
UAH з ПДВ
3 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 375 600,00
UAH з ПДВ
3 375 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:24
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:24
Адреси АЗС України.pdf
17 жовтня 2019 15:15
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:15
проект договору.pdf
17 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:01
Фінансовий звіт.pdf
17 жовтня 2019 15:01
Статут.pdf
17 жовтня 2019 15:01
Сертифікати якості.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Ліцензія.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Лист-гарантія.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Лист від виробника.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Інші документи ст.17ЗУ.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Захист довкілля.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Договір Лакро Груп.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Довідки ОщадБанк.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Довідка згідно ст.17 ЗУ.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Довідка ДФС.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Відстань АЗС.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Витяг.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 15:00
АПЛівайнТорг.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Технічна частина.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 09:44
довідка.pdf
24 жовтня 2019 09:44
банкруцтво завірена.pdf
24 жовтня 2019 09:44
Банкрут_скорочена_30.09.pdf
24 жовтня 2019 09:44
Стоянський.zip
24 жовтня 2019 09:44
Кучабська_Стоянський.jpg
24 жовтня 2019 09:44
Кучабська.zip
24 жовтня 2019 09:44
ДФС до 24.10.pdf
24 жовтня 2019 09:44
Довідка.zip
17 жовтня 2019 14:35
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:35
інші документи.7z
17 жовтня 2019 14:35
цінова пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 14:35
Установчі документи.7z
17 жовтня 2019 14:35
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 3 016 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:55
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 375 600,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 375 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 13:09
Додаткова угода № до дог 144.PDF зміни до договору
04 березня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 11:11
Додаткова угода № до дог 144.PDF зміни до договору
10 лютого 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 16:42
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
02 січня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 13:07
дод угода до дог 144.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 13:06
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 10:39
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 10:38
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 14:05
Договір 144-0913.PDF укладений
08 листопада 2019 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору № 144-0913 від 08.11.2019 року в частині зміни реквізитів (назви )Замовника .
Номер договору про закупівлю: 144-0913
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» даного договору.
Номер договору про закупівлю: 144-0913
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору до 31.03.2020 року , достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 144-0913
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункті 13. Місцезнаходження та реквізити сторін даного договору. Викласти пункт 13. Місцезнаходження та реквізити сторін в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 144-0913
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункті 13. Місцезнаходження та реквізити сторін даного договору. Викласти пункт 13. Місцезнаходження та реквізити сторін в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 144-0913
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 048 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 674 740,00 UAH)