Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
мультимедійне обладнання (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
101 916,00 UAH
UA-2019-10-02-001526-b ● f5eafb2b9bae440b9e5405125d559fc4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ" |
Код ЄДРПОУ: | 02541527 |
Місцезнаходження: | 51910, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20 |
Контактна особа: |
Лобода Валерій +380675607162 oksananovikova09@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 101 916,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 509,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51910, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 штука
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51910, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 15:40 |
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійне обладнання.doc | |
02 жовтня 2019 14:49 |
Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
03 жовтня 2019 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 жовтня 2019 15:40 |
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійне обладнання.doc
|
|||
02 жовтня 2019 14:49 |
Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:38
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання, надаємо наступні відповіді:
- На торги допускаються всі товари, торгові марки або моделі, які за технічними характеристиками відповідають тим, що зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO». Ніяких конкретних посилань на торгові марки або моделі в нашій документації немає!
- В п.6 Кваліфікаційних вимог до Переможця є вимога надати Лист-довідку з наведеними технічними характеристиками товару, які зазначені у Додатку 1, в порівнянні з технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник. Зазвичай учасники в цьому документі і зазначають конкретну назву запропонованого товару, надають також документи, підтверджуючі якість продукції, де також є назви торгових марок, моделей та виробників. Тому, не бачимо сенсу висувати до Учасників, запропоновану Вами, вимогу.
- До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У Додатку 3 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO» зазначено, що "До ціни предмета закупівлі обов’язково включаються податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору". З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання до його ціни суми ПДВ у розмірі 20%. Аналогічно і пропозиції Учасників платників ПДВ будуть розглядатися як остаточні, з врахуванням суми ПДВ у ціновій пропозиції.
- На торги допускаються всі товари, торгові марки або моделі, які за технічними характеристиками відповідають тим, що зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO». Ніяких конкретних посилань на торгові марки або моделі в нашій документації немає!
- В п.6 Кваліфікаційних вимог до Переможця є вимога надати Лист-довідку з наведеними технічними характеристиками товару, які зазначені у Додатку 1, в порівнянні з технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник. Зазвичай учасники в цьому документі і зазначають конкретну назву запропонованого товару, надають також документи, підтверджуючі якість продукції, де також є назви торгових марок, моделей та виробників. Тому, не бачимо сенсу висувати до Учасників, запропоновану Вами, вимогу.
- До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У Додатку 3 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO» зазначено, що "До ціни предмета закупівлі обов’язково включаються податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору". З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання до його ціни суми ПДВ у розмірі 20%. Аналогічно і пропозиції Учасників платників ПДВ будуть розглядатися як остаточні, з врахуванням суми ПДВ у ціновій пропозиції.
Документація
Дата подання: 03 жовтня 2019 12:41
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 13:59
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Рекомендуємо Вам спочатку ознайомитись з документацією до цієї закупівлі. Уся необхідна інформація зазначена у Додатку 1 та Додатку 4 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO». Постачальник повинен доставити мультимедійне обладнання в навчальний заклад, змонтувати його, підключити та налаштувати його та надати послуги з навчання користувачів, що входить до ціни товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-02-001526-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:04
оскарження на неправомірне визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником закупівлі ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ" за ДК 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.
Згідно з рішенням кваліфікаційної комісії № 79 від 23.10.2019 р. було розглянуто пропозицію ФОП Остапенко Ю.Д., щодо закупівлі Телевізійного й аудіовізуального обладнання (мультимедійне обладнання). В результаті розгляду було визнано переможцем ФОП Остапенко Ю.Д.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомляє, Замовника, що визнання переможцем ФОП Остапенко Ю.Д. є не правомірним оскільки:
1) Замовник в тендерній документації зазначив: *Обов’язкова наявність центру сервісної та технічної підтримки у м. Кам’янське або м. Дніпро Дніпропетровської області (з можливістю звернення до нього за телефоном гарячої лінії).
Повідомляємо Замовника, що дані, які надав ФОП Остапенко Ю.Д. - Brain Service в м. Дніпро — це сервісний центр великого роздрібного інтернет-магазина комп’ютерної техніки. Тому для підтвердження взаємовідносин між сервісним центром і учасником ФОП Остапенко Ю.Д., останній мав надати підтверджуючий договір про співпрацю або ж гарантійний лист від сервіс-центру, на який посилається учасник, для гарантування сервісної підтримки Замовника. Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації.
2) Замовник в тендерній документації зазначив подання довідки яка посвідчує дотримання санкційного законодавства:*Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При здійсненні закупівель Замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції» та Указів Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), (застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом (із змінами чинними на дату подання пропозицій учасників).
Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д. не надав жодної інформації яка підтверджувала б дотримання санкційного законодавства з боку учасника (довідки чи гарантійного листа). Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації.
3) Замовник в тендерній документації зазначив подання копії висновку СЕС на запропонований Товар, чинний на дату розкриття цінових пропозицій. Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д.
Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д. надав копії висновку СЕС не на конкретний запропонований ним товар, а загалом на комплекси, які не пропонувалися в пропозиції. Копія СЕС, яка видана на “Комплекси мультимедійні інтерактивні навчальні ePresenter і тренажери інтерактивні лазерні Ti ePresenter”. Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації, адже вимагалося саме документи на запропонований учасником товар.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати рішення кваліфікаційної комісії № 79 від 23.10.2019 р. і повернути Учасника ФОП Остапенко Ю.Д. на повторну перекваліфікацію. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно з рішенням кваліфікаційної комісії № 79 від 23.10.2019 р. було розглянуто пропозицію ФОП Остапенко Ю.Д., щодо закупівлі Телевізійного й аудіовізуального обладнання (мультимедійне обладнання). В результаті розгляду було визнано переможцем ФОП Остапенко Ю.Д.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомляє, Замовника, що визнання переможцем ФОП Остапенко Ю.Д. є не правомірним оскільки:
1) Замовник в тендерній документації зазначив: *Обов’язкова наявність центру сервісної та технічної підтримки у м. Кам’янське або м. Дніпро Дніпропетровської області (з можливістю звернення до нього за телефоном гарячої лінії).
Повідомляємо Замовника, що дані, які надав ФОП Остапенко Ю.Д. - Brain Service в м. Дніпро — це сервісний центр великого роздрібного інтернет-магазина комп’ютерної техніки. Тому для підтвердження взаємовідносин між сервісним центром і учасником ФОП Остапенко Ю.Д., останній мав надати підтверджуючий договір про співпрацю або ж гарантійний лист від сервіс-центру, на який посилається учасник, для гарантування сервісної підтримки Замовника. Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації.
2) Замовник в тендерній документації зазначив подання довідки яка посвідчує дотримання санкційного законодавства:*Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При здійсненні закупівель Замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції» та Указів Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), (застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом (із змінами чинними на дату подання пропозицій учасників).
Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д. не надав жодної інформації яка підтверджувала б дотримання санкційного законодавства з боку учасника (довідки чи гарантійного листа). Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації.
3) Замовник в тендерній документації зазначив подання копії висновку СЕС на запропонований Товар, чинний на дату розкриття цінових пропозицій. Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д.
Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д. надав копії висновку СЕС не на конкретний запропонований ним товар, а загалом на комплекси, які не пропонувалися в пропозиції. Копія СЕС, яка видана на “Комплекси мультимедійні інтерактивні навчальні ePresenter і тренажери інтерактивні лазерні Ti ePresenter”. Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації, адже вимагалося саме документи на запропонований учасником товар.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати рішення кваліфікаційної комісії № 79 від 23.10.2019 р. і повернути Учасника ФОП Остапенко Ю.Д. на повторну перекваліфікацію. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 16:03
Розглянувши Вашу вимогу (ідентифікатор:UA-2019-10-02-001526-b.b1) щодо оскарження визначення переможця та ретельно вивчивши Ваші зауваження, Замовником прийнято рішення про її відхилення з причин, наведених у додатку, що додається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
74 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Товстенко |
81 072,00
UAH з ПДВ
|
74 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
83 385,00
UAH з ПДВ
|
76 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
88 920,00
UAH з ПДВ
|
77 772,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
96 783,00
UAH з ПДВ
|
96 783,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. #2378611811 |
Переможець |
74 490,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 12:51
|
№ 1 від 08.11.2019 р..pdf | укладений |
11 листопада 2019 12:50
|