Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійне обладнання (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
101 916,00 UAH
UA-2019-10-02-001526-b f5eafb2b9bae440b9e5405125d559fc4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Валерій

+380675607162 oksananovikova09@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 02541527
Місцезнаходження: 51910, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Контактна особа: Лобода Валерій
+380675607162
oksananovikova09@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 11:35
Очікувана вартість: 101 916,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 509,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51910, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 штука
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51910, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:40
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійне обладнання.doc
02 жовтня 2019 14:49
Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
03 жовтня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:40
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійне обладнання.doc
02 жовтня 2019 14:49
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійне обладнання.doc
02 жовтня 2019 14:49
Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:38
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання, надаємо наступні відповіді:
- На торги допускаються всі товари, торгові марки або моделі, які за технічними характеристиками відповідають тим, що зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO». Ніяких конкретних посилань на торгові марки або моделі в нашій документації немає!
- В п.6 Кваліфікаційних вимог до Переможця є вимога надати Лист-довідку з наведеними технічними характеристиками товару, які зазначені у Додатку 1, в порівнянні з технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник. Зазвичай учасники в цьому документі і зазначають конкретну назву запропонованого товару, надають також документи, підтверджуючі якість продукції, де також є назви торгових марок, моделей та виробників. Тому, не бачимо сенсу висувати до Учасників, запропоновану Вами, вимогу.
- До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У Додатку 3 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO» зазначено, що "До ціни предмета закупівлі обов’язково включаються податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору". З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання до його ціни суми ПДВ у розмірі 20%. Аналогічно і пропозиції Учасників платників ПДВ будуть розглядатися як остаточні, з врахуванням суми ПДВ у ціновій пропозиції.
Документація
Дата подання: 03 жовтня 2019 12:41
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 13:59
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Рекомендуємо Вам спочатку ознайомитись з документацією до цієї закупівлі. Уся необхідна інформація зазначена у Додатку 1 та Додатку 4 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO». Постачальник повинен доставити мультимедійне обладнання в навчальний заклад, змонтувати його, підключити та налаштувати його та надати послуги з навчання користувачів, що входить до ціни товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-001526-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:04
оскарження на неправомірне визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником закупівлі ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ" за ДК 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.
Згідно з рішенням кваліфікаційної комісії № 79 від 23.10.2019 р. було розглянуто пропозицію ФОП Остапенко Ю.Д., щодо закупівлі Телевізійного й аудіовізуального обладнання (мультимедійне обладнання). В результаті розгляду було визнано переможцем ФОП Остапенко Ю.Д.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомляє, Замовника, що визнання переможцем ФОП Остапенко Ю.Д. є не правомірним оскільки:
1) Замовник в тендерній документації зазначив: *Обов’язкова наявність центру сервісної та технічної підтримки у м. Кам’янське або м. Дніпро Дніпропетровської області (з можливістю звернення до нього за телефоном гарячої лінії).
Повідомляємо Замовника, що дані, які надав ФОП Остапенко Ю.Д. - Brain Service в м. Дніпро — це сервісний центр великого роздрібного інтернет-магазина комп’ютерної техніки. Тому для підтвердження взаємовідносин між сервісним центром і учасником ФОП Остапенко Ю.Д., останній мав надати підтверджуючий договір про співпрацю або ж гарантійний лист від сервіс-центру, на який посилається учасник, для гарантування сервісної підтримки Замовника. Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації.
2) Замовник в тендерній документації зазначив подання довідки яка посвідчує дотримання санкційного законодавства:*Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При здійсненні закупівель Замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції» та Указів Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), (застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом (із змінами чинними на дату подання пропозицій учасників).
Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д. не надав жодної інформації яка підтверджувала б дотримання санкційного законодавства з боку учасника (довідки чи гарантійного листа). Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації.
3) Замовник в тендерній документації зазначив подання копії висновку СЕС на запропонований Товар, чинний на дату розкриття цінових пропозицій. Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д.
Повідомляємо Замовника, що ФОП Остапенко Ю.Д. надав копії висновку СЕС не на конкретний запропонований ним товар, а загалом на комплекси, які не пропонувалися в пропозиції. Копія СЕС, яка видана на “Комплекси мультимедійні інтерактивні навчальні ePresenter і тренажери інтерактивні лазерні Ti ePresenter”. Ми вважаємо це порушенням вимог тендерної документації, адже вимагалося саме документи на запропонований учасником товар.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати рішення кваліфікаційної комісії № 79 від 23.10.2019 р. і повернути Учасника ФОП Остапенко Ю.Д. на повторну перекваліфікацію. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 16:03
Розглянувши Вашу вимогу (ідентифікатор:UA-2019-10-02-001526-b.b1) щодо оскарження визначення переможця та ретельно вивчивши Ваші зауваження, Замовником прийнято рішення про її відхилення з причин, наведених у додатку, що додається.

Документи

25 жовтня 2019 16:03
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. 75 000,00
UAH з ПДВ
74 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Товстенко 81 072,00
UAH з ПДВ
74 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 83 385,00
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 88 920,00
UAH з ПДВ
77 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 96 783,00
UAH з ПДВ
96 783,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 09:03
Цінова пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Таблиця відповідності.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Сертифікати.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Лист ліцензування.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Коп_я паспорта.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Коп_я _НН.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Інструментарій.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Витяг _ДРПОУ зав_рений.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Витяг _динщик.pdf
17 жовтня 2019 09:03
Виписка.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 09:26
Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 жовтня 2019 09:17
Електронний підпис
17 жовтня 2019 09:15
цінова_ техн.pdf
17 жовтня 2019 09:09
сертиф optoma.pdf
17 жовтня 2019 09:09
стаття 17 товстенко.pdf
17 жовтня 2019 09:09
санкції товстенко.pdf
17 жовтня 2019 09:09
паспорт товстенко.PDF
17 жовтня 2019 09:09
код товстенко.PDF
17 жовтня 2019 09:09
довідка ліценз.pdf
17 жовтня 2019 09:09
відом товстенко.pdf
17 жовтня 2019 09:09
витяг 09.09.2019.pdf
17 жовтня 2019 09:09
сес yesvision.pdf
17 жовтня 2019 09:09
виписка товстенко.pdf
17 жовтня 2019 09:09
сертифікат yes.pdf
17 жовтня 2019 09:09
листи гарант.pdf
17 жовтня 2019 09:09
сес optoma.pdf
17 жовтня 2019 09:09
цінова_ техн.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:56
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:56
Протокол кріплення.pdf
11 жовтня 2019 11:56
ISO 9001 Vivitek.pdf
11 жовтня 2019 11:56
ISO 14001 Vivitek.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Висновок СЕС.pdf
11 жовтня 2019 11:56
ISO9001 Intech.pdf
11 жовтня 2019 11:56
ISO14001 Intech.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Статут.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Витяг ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Витяг з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Виписка з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 11:56
4-ОПП.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Уповноважена особа.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Технічні вимоги згода.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Таблиця відповідності.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Лист-опис ПЗ.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Довідка ліцензування.pdf
11 жовтня 2019 11:56
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:09
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:06
32. Сертифікат спікера.pdf
16 жовтня 2019 16:06
17. Довідка санкції.pdf
16 жовтня 2019 16:06
10.СТАТУТ.pdf
16 жовтня 2019 16:06
7. Порівняльна таблиця.pdf
16 жовтня 2019 16:06
6. Довідка стаття 17.pdf
16 жовтня 2019 16:06
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.

ФОП Товстенко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.
#2378611811
Переможець 74 490,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:18

Документи

23 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.
#2378611811
74 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 12:51
№ 1 від 08.11.2019 р..pdf укладений
11 листопада 2019 12:50