Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система джерела безперебійного живлення)
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001401-c 83f62d3c249b4fd78d8672bbee940d00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибер Світлана Григорівна

380577258176
380577258395
tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Жибер Світлана Григорівна
380577258176,380577258395
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:31
Очікувана вартість: 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок). Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет м. Харкова. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:19
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:16
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 16:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче!
У відповідь на Ваше звернення, керуючись частиною першою ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), та у відповідності до підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІ тендерної документації, надаємо наступні роз’яснення.
Щодо питання 1. Тендерна документація на предмет закупівлі 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система джерела безперебійного живлення) не містить посилання на торгову марку або модель товару, що є предметом закупівлі. При цьому, на виконання пункту 3 частини другої ст. 22 Закону Замовником у додатку 1 до тендерної документації зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (опис предмета закупівлі), та встановлено документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності товару зазначеним характеристикам. Згідно пункту 30 частини першої ст. 1 Закону «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації». Таким чином, Учасник має право запропонувати товар будь-якої торгової марки або моделі, характеристики якого відповідають вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації. Разом з тим вимога щодо необхідності вказання учасниками найменування товару із зазначенням торговельної назви встановлена додатком 2 до тендерної документації. Таким чином, учасники повинні зазначити марку та модель запропонованого товару під час заповнення «Заявки учасника», форма якої встановлена додатком 2 до тендерної документації.
Щодо питання 2. Згідно частини першої ст. 5 Закону та підпункту 5.1. пункту 5 розділу І тендерної документації «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», отже фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ мають право взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Що стосується оцінки пропозицій - частиною першою статті 28 Закону визначено, зокрема, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію визначені Замовником у пункті 1 розділу V тендерної документації. Так, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: з ПДВ, у разі, коли учасник є платником податку на додану вартість; без ПДВ, у разі, коли учасник не є платником податку на додану вартість. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами оцінки буде автоматично визначена тендерна пропозиція, що має найнижчу ціну за результатами електронного аукціону.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ" 247 500,00
UAH з ПДВ
247 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" 283 722,00
UAH з ПДВ
283 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 20:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис
28 жовтня 2019 15:58
Податкова нова.rar
24 жовтня 2019 09:46
Електронний підпис
24 жовтня 2019 09:39
податкова.rar
24 жовтня 2019 09:39
МВС.pdf
17 жовтня 2019 18:00
Електронний підпис
17 жовтня 2019 17:58
Технічний опис_.pdf
17 жовтня 2019 17:58
Заявка учасника.pdf
17 жовтня 2019 17:58
Вимоги ст.17_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ"

ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ"
#31172501
Відхилено 247 500,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:43
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"
#40420983
Переможець 283 722,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"
#40420983
283 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 14:47
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 14:46
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 14:15
Договір.pdf укладений
06 листопада 2019 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ ІV. Договору "Порядок здійснення оплати" доповнено пунктом 4.4. в редакції наступного змісту: "4.4. Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет м. Харкова." 14. Сума договору після внесення змін - 283722,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 комплект.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 283 722,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 287,00 UAH)