Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
13 400,00 UAH
UA-2019-10-02-001391-c ● 214645f8307340eca24d6d9954020cd7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дарницький дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188808 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60 |
Контактна особа: |
Міхей Оксана Сергіївна 380445639949 ddbi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 13 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Сода кальцинована
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пачка
Сода кальцинована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, місто Київ, Київ, Ялинкова 58/60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 10:41 |
Технічні вимоги (1).doc |
02 жовтня 2019 16:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВІР ПОСТАВКИ.doc |
03 жовтня 2019 10:41 |
Технічні вимоги (1).doc
|
||
02 жовтня 2019 16:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВІР ПОСТАВКИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:17
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При наданні аналогічного товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних характеристик вказаної марки та запропонованого вами товару. В п. 1 частини « перелік документів наданих в складі пропозиції» зазначено вимогу прописання в пропозиції серій, марок запропонованого товару (за наявності). До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ; сума оголошення закупівлі є максимальним обсягом фінансування, що виділено на придбання даного товару, додаткових коштів на сплату ПДВ виділятися не буде.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-02-001391-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІРОМ", Код ЄДРПОУ:36980773
Дата подання: 09 жовтня 2019 10:54
Дисквалификация
Добрый день, немного не ясен момент с дисквалификацией. Что подразумевается под отсутствие квалификационных документов? Сертификаты качества на продукцию имеются.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2019 12:44
Доброго дня! За умовами закупівлі Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції документи, що зазначені в частинах «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та «Переліку документів, наданих в складі пропозиції», жодного документу Вами не завантажено на майданчик. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення № 139 від 08.10.2019 року про відхилення такої пропозиції Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІРОМ" #36980773 |
Відхилено |
9 503,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:41
|
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ" #21533628 |
Переможець |
9 504,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Капрі.pdf | укладений |
01 листопада 2019 11:56
|