Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання Респіратори пилові та пилогазові
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001198-c ffb337daaa31444d9c366fa17bef4124
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Олена Володимирівна

+380(061) 258-34-00 AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Авраменко Олена Володимирівна
+380(061) 258-34-00
AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:07
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Джерело фінансування: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
921 шт
Респіратори пилові та пилогазові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Парковий бульвар,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємства. Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі виставленого Постачальником рахунку, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. Оплата за договором буде здійснюватися з поточного рахунку НЕК «УКРЕНЕРГО». Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 15:55
ТД 17 001091 Респиратори пилові та пилогазові.doc
02 жовтня 2019 15:55
Титул ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-001198-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПИЛИПЕНКО ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3239704497
Дата подання: 28 жовтня 2019 13:48
Вимога щодо дискваліфікації

Вимога


ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ висловлює повагу та надає вимогу щодо дискваліфікації пропозиції у закупівлі за номером UA-2019-10-02-001198-c Респіратори пилові та пилогазові ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Протокольне рішення №2 від 25 жовтня 2019 року).
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ розпочав свою діяльність лише з 01.08.2019 року та має лише 1 підписаний договір з державним підприємством, а саме Комунальний заклад освіти «Навчально- реабілітаційний центр «Горлиця»ДОР».
Наразі маємо також виграну закупівлю на респіратори за номером UA-2019-10-02-000088-a Респіратор ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання з підприємством Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) договір в стадії підписання.
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ просить відмінити дискваліфікацію та знову розглянути нашу пропозицію.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 10:54
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник в тендерній документації встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації (далі – ТД) та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене, замовником в тендерній документації було встановлено критерій щодо наявності в учасника досвіду виконання договору, аналогічного предмету закупівлі, виконаного у період з 2016 по 2019 роки. (із зазначенням предмету договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).
Предметом даної закупівлі є «35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання Респіратори пилові та пилогазові». Учасник не надав підтвердження наявності досвіду виконання договору саме цього предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 13:48
img065.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПИЛИПЕНКО ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ" 12 438,50
UAH
12 438,50
UAH
Документи
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА 17 966,00
UAH
16 499,00
UAH
Документи
ПП "РАДОС" 20 090,00
UAH
16 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ДОТИК" 24 098,00
UAH
24 098,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХПЛЮС" 25 000,00
UAH
25 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
22 жовтня 2019 15:33
img242.pdf
17 жовтня 2019 08:45
img969.pdf
17 жовтня 2019 08:45
img968.pdf
17 жовтня 2019 08:45
img967.pdf
17 жовтня 2019 08:45
img966.pdf
17 жовтня 2019 08:45
img965.pdf
17 жовтня 2019 08:45
img964.pdf
17 жовтня 2019 08:45
img963.pdf
17 жовтня 2019 08:45
ilovepdf_merged.pdf
17 жовтня 2019 08:45
ilovepdf_merged (3).pdf
17 жовтня 2019 08:45
ilovepdf_merged (2).pdf
17 жовтня 2019 08:45
ilovepdf_merged (1).pdf
17 жовтня 2019 08:45
img930.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Реквизиты полн..pdf
17 жовтня 2019 08:45
Паспорт завер..pdf
17 жовтня 2019 08:45
Матбаза.pdf
17 жовтня 2019 08:45
КОД.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Код завер.pdf
17 жовтня 2019 08:45
КОД (1).pdf
17 жовтня 2019 08:45
Квалификация.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Витяг завер. Ед. налог.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Витяг 25.09.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Виписка Завер.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Банк завер.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Серт Пилипенко БУК.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Договор.pdf
17 жовтня 2019 08:45
Видаткова.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:29
Додаток 1 оновлено.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Додаток 3.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Довідка Фома 1.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Лист згода.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Форма 4.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Форма 5.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Відгук.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Відгук.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Додаток 3.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Досвід.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Додаток 1.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Додаток 1.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Лист повноважень _2_.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Довідка Фома 2.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 15:00
справка налоговая.pdf
01 листопада 2019 17:52
Dovidka_19305514460960821869.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:52
Dovidka_19305514460960821869.pdf
01 листопада 2019 16:15
Дотик Форма 5.pdf
01 листопада 2019 16:15
Дотик Форма 4.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Статут_Дотик_вiд_14.06.19.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Сертифікати Спектр442.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Сертифікати Росток.pdf
19 жовтня 2019 20:46
ПРОТОКОЛ_зiбрання.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Лист відгук.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Квитанция ДОТИК 2 кв 2019.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Дотик форма 2.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Дотик форма 1.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Дотик фінзвіт 2 кв. 2019.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Дотик фінзвіт 1 кв. 2019.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Дотик Додаток 3.pdf
19 жовтня 2019 20:46
ДОВIДКА_ПДВ.pdf
19 жовтня 2019 20:46
ВIДОМОСТI_EДРПОУ.pdf
19 жовтня 2019 20:46
ВИТЯГ.pdf
19 жовтня 2019 20:46
Аналогічний договір.pdf
19 жовтня 2019 20:46
6055____UA.1.001.Б009-13_Rev01.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2019 20:49
Біо_Статут.pdf
19 жовтня 2019 20:49
БІО_Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2019 20:49
Біо_Витяг ЄДРПОУ 28.02.18.pdf
19 жовтня 2019 20:49
Біо Опис.pdf
19 жовтня 2019 20:49
Біо Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2019 20:49
Фінзвіт Біотехплюс.pdf
19 жовтня 2019 20:49
Квитанція Біотехплюс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПИЛИПЕНКО ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ"

ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА

ПП "РАДОС"

ТОВ "ДОТИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПИЛИПЕНКО ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ"
#3239704497
Відхилено 12 438,50
UAH
25 жовтня 2019 13:32
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА
#2460315381
Відхилено 16 499,00
UAH
30 жовтня 2019 11:38
ПП "РАДОС"
#25522053
Відхилено 16 500,00
UAH
31 жовтня 2019 14:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДОТИК"
#39952885
Переможець 24 098,00
UAH
05 листопада 2019 10:24

Документи

25 жовтня 2019 13:32
Електронний підпис

Документи

30 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "РАДОС" #25522053

№ рішення у справі

65/39-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

31 жовтня 2019 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОТИК"
#39952885
24 098,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 09:46
ДУ № 1 від 19.11.2019р (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2019 09:46
1_ДУ № 1 від 19.11.2019р.pdf укладений
20 листопада 2019 09:46
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 09:27
договір 17-001091-19 від 19.11.2019р..pdf укладений
20 листопада 2019 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 17-001091-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 28 917,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 819,60 UAH)