Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Лот №1 Хіміотерапевтичні препарати : Zoledronic acid; Лот №2 Лікарські засоби різних фармакологічних груп: Аrginine hydrochloride, Arginine glutamate, Thioctic acid, Omeprazole, Torasemide) (джерело фінансування – медична субвенція)
Очікувана вартість
169 000,00 UAH
UA-2019-10-02-000999-c 2561800b66eb4bb28763b41c83ae2dd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипова О.В.

27plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ М.КИЄВА ВІД НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Код ЄДРПОУ: 21490652
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛ.ПУШКІНСЬКА, будинок 40
Контактна особа: Осипова О.В.
27plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 169 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

лот №2
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:08
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 15:26
Доброго дня. У Лоті №2 закуповується наступний препарат: Діаліпон турбо (Thiocfic acid) р-н д/ін. 3% 20мл №5 Але у державному реєстрі лікарських засобів України наявни вказаний препарат іншого об'єму та пакування: ДІАЛІПОН® ТУРБО розчин для інфузій 1,2 % по 50 мл у флаконі зі скла; по 1 або 10 флаконів у пачці з картону. Можливо до закупівлі планувався препарат: ДІАЛІПОН® розчин для інфузій 3 % по 20 мл в ампулі; по 5 ампул у пачці з картону (або аналог). Просимо дати роз'яснення з цього приводу. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Внесені зміни
зміни в медико-технічні вимоги
Дата подання: 07 жовтня 2019 12:37
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 16:53
Згідно Додатку №2 до тендерної документації термін придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності. Але в Українї зареєстровані препарати золедронової кислоти з різними термінами придатності – від 2 років до 3 років. 75% від 2 років – це 18 місяців, а 75% від 3 років загального терміну придатності – 27 місяців. Тобто, встановлюючи критерій «75% від загального терміну придатності», Ви унеможливлюєте участь у торгах препаратам з більшим загальним терміном придатності. Просимо внести зміни до Додатку №2 до тендерної документації. Наприклад, встановити критерій «термін придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 18 місяців».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку №2 до тендерної документації щодо терміну придатності товару, не було вказано в характеристиці до товару загальний термін придатності. Лише зауважили, що на момент поставки товару, кінцевий термін придатності повинен становити не менше 75 % від загального терміну придатності.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-000999-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк", Код ЄДРПОУ:22900900
зміни до Додатку №2 до тендерної документації стосовно терміну придатності товару на момент поставки
Ще раз наголошуєм, що згідно Додатку №2 до тендерної документації першим пунктом Технічного завдання є «подання пропозиції, яка не відповідає медико-технічним вимогам, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації конкурсних торгів». А в розділі Медико-технічні вимоги/ загальні вимоги до учасників - «термін придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності». Крім того, в Проекті Договору в розділі II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ указано, що «Виконавець повинен передати, поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам, приведеним в медико-технічних вимогах тендерної документації».

Тобто, згідно з такими умовами, товар з загальним терміном придатності 3 роки і терміном придатності на момент поставки 2,5 роки є таким, що не відповідає медико-технічним вимогам і повинен бути відхилений – бо 2,5 роки це менше, ніж 75% від 3 років (на відміну від товару з загальним терміном придатності 2 роки і терміном придатності на момент поставки лише 18 місяців).
В зв'язку з вище зазначеним вимагаємо внести зміни до Додатку №2 до тендерної документації стосовно терміну придатності товару на момент поставки.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 жовтня 2019 16:14
Причина: переглянули умови

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Хіміотерапевтичні препарати : Zoledronic acid;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 165,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 жовтня 2019 15:34
Закінчення: 21 жовтня 2019 16:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15 флак
Золедронова кислота (джерело фінансування – медична субвенція)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Zoledronic acid
АТХ: M05BA08
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 12 листопада 2019  —  20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткових накладних, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-000999-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк", Код ЄДРПОУ:22900900
зміни до Додатку №2 до тендерної документації стосовно терміну придатності товару на момент поставки
Ще раз наголошуєм, що згідно Додатку №2 до тендерної документації першим пунктом Технічного завдання є «подання пропозиції, яка не відповідає медико-технічним вимогам, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації конкурсних торгів». А в розділі Медико-технічні вимоги/ загальні вимоги до учасників - «термін придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності». Крім того, в Проекті Договору в розділі II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ указано, що «Виконавець повинен передати, поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам, приведеним в медико-технічних вимогах тендерної документації».

Тобто, згідно з такими умовами, товар з загальним терміном придатності 3 роки і терміном придатності на момент поставки 2,5 роки є таким, що не відповідає медико-технічним вимогам і повинен бути відхилений – бо 2,5 роки це менше, ніж 75% від 3 років (на відміну від товару з загальним терміном придатності 2 роки і терміном придатності на момент поставки лише 18 місяців).
В зв'язку з вище зазначеним вимагаємо внести зміни до Додатку №2 до тендерної документації стосовно терміну придатності товару на момент поставки.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 жовтня 2019 16:14
Причина: переглянули умови

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк" 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 14 124,00
UAH з ПДВ
14 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 9 806,55
UAH з ПДВ
9 806,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 11 203,35
UAH з ПДВ
11 203,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 11:35
Dovidka_19267443930790306496.pdf.p7s
29 жовтня 2019 11:34
Dovidka_19267443930790306496.pdf
29 жовтня 2019 11:33
Довідка.pdf.p7s
29 жовтня 2019 11:33
Довідка.pdf
29 жовтня 2019 11:33
Про банкрутство 291019.pdf
29 жовтня 2019 11:32
Довідка.pdf
29 жовтня 2019 11:31
Довідка.pdf.p7s
25 жовтня 2019 15:45
Dovidka_19267443930790306496.pdf.p7s
25 жовтня 2019 15:45
Dovidka_19267443930790306496.pdf
18 жовтня 2019 14:43
1 Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:50
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк"

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк"
#22900900
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк"
#22900900
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 10:52
Договір золендр.pdf укладений
08 листопада 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 588,75 UAH)