Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ламінат
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-10-02-000995-c 0f2bdc7971364b2dad816cf886242446
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Вебсайт: http://lp.edu.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 08:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:58
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39190000-0: Шпалери та інші настінні покриття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 метри квадратні
Ламінат (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Конюшинна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39190000-0 — Шпалери та інші настінні покриття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дати поставки товару (окремої партії товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 14:59
ТД_додаток4.docx
02 жовтня 2019 14:59
ТД.docx
02 жовтня 2019 14:59
ТД_додаток2.docx
02 жовтня 2019 14:59
ТД_додаток3.docx
02 жовтня 2019 14:59
ТД_додаток1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 07 жовтня 2019 14:06
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 17:48
Чи може бути присутня декоративна фаска на ламінаті ?
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено наявність декоративної фаски, відповідно пропонований учасниками ламінат повинен бути без декоративної фаски.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000215 ● e60ea5090765457999b5ac8c7d319ede
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-02-000995-c 02.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Затверджено рішенням тендерного комітету №7/161219 від 16.12.2019 року 10 грудня 2019 року, в електронній системі закупівель, органом державного фінансового контролю оприлюдненню висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) ДК 021:2015 39190000-0 Шпалери та інші настінні покриття (Ламінат), № UA-2019-10-02-000995-c. Згідно з інформацією викладеною у п.1 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, органом державного фінансового контролю за результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм Закону Замовником в тендерній документації (таблиця 3 Додатку 2) визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу, за наявності вказаної інформації у відкритому Єдиному державному реєстрі. У відповідь на висновок повідомляємо наступне: 1. Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, - тендерна документація повинна містити: вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Міністерством економічного розвитку і торгівлі України), як уповноважений органом, оприлюднено лист №3304-04/6186-06 від 12.02.2019 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» з наступною інформацією: «Відповідно до пункту 1 розділу III Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 345/31797 (далі - Положення), відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки. Пунктами 10-12 зазначеного розділу Положення передбачено, що інформаційна довідка з Реєстру (далі — довідка) — документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей у Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення. Довідка може бути сформована будь-яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі - ЕЦП). Довідка формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в ЕЦП юридичної особи, шляхом пошуку в Реєстрі за найменуванням юридичної особи, кодом у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ідентифікаційним кодом юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу. Отже, автоматизованими функціями Реєстру виключено будь-який корупційний ризик під час отримання учасниками публічних закупівель інформації з Реєстру та зведено до мінімуму безпосередній контакт учасників з чиновниками. Відкритою для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства є така інформація: 1) про фізичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення: прізвище, ім'я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення; 2) про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру: найменування; юридична адреса, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; склад корупційного правопорушення, у зв'язку із вчиненням якого застосовано заходи кримінально-правового характеру; вид застосованих заходів кримінально-правового характеру.» Зазначений вище лист не містить однозначної інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним, а лише констатує наявність певної інформації, яка є відкритою для безоплатного цілодобового доступу через офіційний веб-сайт Національного агентства. Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затверджене рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166 також не містить інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним. Окрім цього, Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом формування інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 інформаційну довідку може сформувати лише відповідна особа, виключно щодо себе. Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом отримання витягу щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 передбачено виключний перелік підстав для отримання витягу, зокрема витяг може бути виданий на підставі: 1) письмового запиту державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з метою проведення спеціальної перевірки відомостей стосовно осіб, що претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством); 2) письмового запиту правоохоронних органів у разі необхідності отримання такої інформації в рамках кримінального або адміністративного провадження; 3) письмового запиту фізичної особи (уповноваженої нею особи) щодо отримання відомостей про себе (додаток 3), до якого додаються ксерокопія паспорта та згода на обробку персональних даних особи, що перевіряється, довіреність на представлення інтересів особи, засвідчена в установленому законодавством порядку. Замовник не може перевірити щодо інформацію щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника шляхом перегляду інформації відкритої для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства, оскільки така перевірка потребує специфічного набору персональних даних особи, щодо якої проводиться перевірка, зокрема: про прізвище, ім'я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення. Під час проведення закупівель, із зазначеного вище набору персональних даних, замовник володіє лише інформацією про прізвище, ім'я, по батькові особи, щодо якої необхідно провести перевірку інформації, що не дозволяє замовнику ототожнити отриману з реєстру інформацію з конкретною особою, щодо якої проводиться перевірка. Отримання додаткових персональних даних від особи, необхідних для проведення перевірки створює ризик отримання недостовірної інформації та не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». З підстав викладених вище, Національний університет «Львівська політехніка», заперечує щодо визначення вимоги щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє, що зазначена вимога включена до тендерної документації виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Описане у висновку порушення усунути неможливо, оскільки у відповідності з змістом статті 23 Закону зміни до тендерної документації можуть внесені до закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, який закінчився 18 жовтня 2019 08:00, а станом на 16.12.2019 року Замовником укладено договір про закупівлю та оприлюднено звіт за результатами процедури закупівлі, що унеможливлює внесення змін до тендерної документації.

2019-12-16 16:52:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДЛЕР" 640 800,00
UAH з ПДВ
539 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-медичний термінал "Теофраст" 583 020,00
UAH з ПДВ
539 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гринюк Євгеній Дем'янович 645 180,00
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "Будкомплект" 585 000,00
UAH з ПДВ
582 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торговий дім Львівські пропозиції 705 000,00
UAH з ПДВ
582 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАТАН СІСТЕМ ТРЕЙД УКРАЇНА" 675 000,00
UAH з ПДВ
587 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Градекс" 705 600,00
UAH з ПДВ
705 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 18:08
Ститисктика 3.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Статут 9.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 8.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 7.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 6.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 5.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 4.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 3.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 20.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 2.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 19.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 18.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 17.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 16.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 15.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 14.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 13.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 12.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 11.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 10.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статут 1.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Статистика 4.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Статистика 2.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Статистика 1.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Паспорт Яцив 4.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Паспорт Яцив 3.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Паспорт Яцив 2.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Паспорт Яцив 1.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Наказ на директора.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Инн Яцив.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Витяг ПДВ.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Виписка.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Висновок ТД.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Висновок ТД 2.pdf
16 жовтня 2019 18:08
Проект договору 5.bmp
16 жовтня 2019 18:08
Проект договору 4.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Проект договору 3.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Проект договору 2.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Проект договору 1.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Додаток №3.jpg
16 жовтня 2019 18:08
Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

07 листопада 2019 00:56
Електронний підпис
07 листопада 2019 00:54
Довідка (1).zip
07 листопада 2019 00:53
Довідка.zip
07 листопада 2019 00:46
Електронний підпис
07 листопада 2019 00:46
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:30
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:29
Оновлена пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 07:59
Електронний підпис
18 жовтня 2019 07:59
Електронний підпис
18 жовтня 2019 07:58
Істотні умови.pdf
18 жовтня 2019 07:56
Договір Лот 2.PDF
18 жовтня 2019 07:56
Договір.pdf
18 жовтня 2019 07:56
Договір № 17-702.pdf
18 жовтня 2019 07:53
Довідка про МТБ.pdf
18 жовтня 2019 07:34
дсту.pdf
18 жовтня 2019 07:31
Технічний опис.pdf
18 жовтня 2019 07:28
Довідки по статті 17.pdf
18 жовтня 2019 06:55
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 06:27
Статут.pdf
18 жовтня 2019 06:27
Витяг з ЄДР від 16102019.pdf
18 жовтня 2019 06:27
виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 06:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 06:26
ІПН директора.pdf
18 жовтня 2019 06:26
Паспорт директора.pdf
18 жовтня 2019 06:24
Копія статуту.pdf
18 жовтня 2019 06:24
Копія витягу від 16102019.pdf
18 жовтня 2019 06:23
Контактні дані.pdf
18 жовтня 2019 06:23
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 14:22
витяг.jpg
15 жовтня 2019 14:22
паспорт 2ст.jpg
15 жовтня 2019 14:22
паспорт4ст.jpg
15 жовтня 2019 14:22
паспорт 1ст.jpg
15 жовтня 2019 14:22
паспорт12ст.jpg
15 жовтня 2019 14:22
ІПН.jpg
15 жовтня 2019 14:22
додаток 4.jpg
15 жовтня 2019 14:22
додаток1.jpg

Публічні документи

03 грудня 2019 11:04
Довідка ДФС 3.12.19.pdf
29 листопада 2019 11:33
Остаточна пропозиція.PDF
17 жовтня 2019 15:34
Документи згідно Ст.16.rar
17 жовтня 2019 15:34
Проект договору.PDF
17 жовтня 2019 15:34
Сертифікати Кроноспан.rar
17 жовтня 2019 15:34
Пропозиція.PDF
17 жовтня 2019 15:34
Субпідрядник.PDF
17 жовтня 2019 15:34
Довідка про ліцензію.pdf
17 жовтня 2019 15:34
Довідка Про санцціі.PDF
17 жовтня 2019 15:34
Довідка про печатку.PDF

Публічні документи

17 жовтня 2019 19:17
Електронний підпис
17 жовтня 2019 19:11
Додаток 3.pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка ч.1.2. ст.17 закон..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка про печатку.pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка про клаліф.праців..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка про відст. підстав.pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка про витяг з наказу.pdf
17 жовтня 2019 19:11
д-ка захист довкіл..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.9..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.8..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.7..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.6..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.4..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.3..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.2..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Д-ка В 6.2.1..pdf
17 жовтня 2019 19:11
Гарантійний лист.pdf
17 жовтня 2019 19:11
Витяг труд. книжки.pdf
17 жовтня 2019 19:11
Білорусь підлога до 2022.pdf
17 жовтня 2019 19:11
Ssm-hp5119101115240.pdf
17 жовтня 2019 19:11
ДСТУ 5 л.pdf
17 жовтня 2019 19:11
ДСТУ 4 л.pdf
17 жовтня 2019 19:11
ДСТУ 3 л.pdf
17 жовтня 2019 19:11
ДСТУ 2л.pdf
17 жовтня 2019 19:11
ДСТУ 1 л.pdf
17 жовтня 2019 19:11
догов. л.pdf
17 жовтня 2019 19:11
ПДВ.jpg
17 жовтня 2019 19:11
рішення.pdf
17 жовтня 2019 19:11
Статут ЛП.pdf
17 жовтня 2019 19:11
тендер.пропоз..pdf

Публічні документи

14 жовтня 2019 16:22
1. Інформація Платан.pdf
14 жовтня 2019 16:22
Паспорт Семененко С.І..pdf
14 жовтня 2019 16:22
Інн код Семененко С.І..pdf
14 жовтня 2019 16:22
Троя.jpg
14 жовтня 2019 16:22
Перге.jpg
14 жовтня 2019 16:22
Проект договору.pdf
14 жовтня 2019 16:22
Додаток №3.pdf
14 жовтня 2019 16:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:08
Електронний підпис
17 жовтня 2019 17:03
тех частина.zip
17 жовтня 2019 17:03
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДЛЕР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-медичний термінал "Теофраст"

ФОП Гринюк Євгеній Дем'янович

Будкомплект

ПП Торговий дім Львівські пропозиції

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАТАН СІСТЕМ ТРЕЙД УКРАЇНА"

ТОВ "Градекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДЛЕР"
#40569800
Відхилено 539 400,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-медичний термінал "Теофраст"
#36677131
Рішення скасоване 539 999,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 09:51
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-медичний термінал "Теофраст"
#36677131
Відхилено 539 999,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 09:57
ФОП Гринюк Євгеній Дем'янович
#3157507371
Відхилено 570 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 10:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "Будкомплект"
#25008540
Переможець 582 264,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "Будкомплект"
#25008540
582 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:16
Договір №1704 від 16.12.2019 ТзОВ Будкомплект.pdf укладений
16 грудня 2019 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 582 264,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 044,00 UAH)