Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо дизельне
Diesel Fuel
Очікувана вартість
43 358 400,00 UAH
UA-2019-10-02-000763-a eee2b00a65cb4a6fae293a28a7e2785c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибак Татьяна Вікторівна

+380 44 281 77 22 t.rybak@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Рибак Татьяна Вікторівна
+380 44 281 77 22
t.rybak@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Rybak Tetiana V.
+380 44 281 77 22
t.rybak@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 09:30
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:40
Очікувана вартість: 43 358 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1300752 UAH
Publication date: 02 жовтня 2019 17:13
Enquiries until: 26 жовтня 2019 09:30
Complaints submission until: до 01 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2019 09:30

Information

Estimated total value: 43 358 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,12 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Місце поставки товарів: 08300, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Бориспіль-7, Міжнародний аеропорт «Бориспіль», АЗС-1, або склад ПММ ДП МА «Бориспіль» (08307, Київська область, м. Бориспіль, вул. Запорізька, 16а)
Place of goods delivery: Boryspil International Airport, Boryspil-7 Str., Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300, Ukraine, Filling Station-1 or Fuel and Oil Warehouse of Boryspil International Airport State Enterprise (08307, Kyiv region, Boryspil town, 16a Zaporizka Str).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1440000 кг
Паливо дизельне (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel Fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Замовник має право затримати розрахунки за дефектний (неякісний) Товар, якщо такі дефекти виявленні під час використання/експлуатації Товару та у разі виявлення помилок в оформленні документів, на строк необхідний для усунення Постачальником дефектів та/або поставки нового Товару та/або виправлення помилок в документах. The Customer shall transfer 100% of the price of the actual delivered Goods to the current account of the Supplier during 30 (thirty) calendar days from the actual delivery of the Goods and signing of the Delivery Note. The Customer has a right to delay payment for defective (poor-quality) Goods, if such defects are revealed during the use/operation of the Goods and in case of detecting errors in documents preparation, for the period, necessary for elimination of defects by the Supplier and/or errors detection in the documents. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:10
Оголошення англійською (р.01) (2).pdf
02 жовтня 2019 17:10
ТД_Дизпаливо (р.01).docx
02 жовтня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:10
Оголошення англійською (р.01) (2).pdf
02 жовтня 2019 17:10
ТД_Дизпаливо (р.01).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:49
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 11:28
у відпідності до п. 2 розділу "Інструкція з підготовки тендерної документації" Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції. однак у документації не міститься інформація про банківські реквізити. прошу надати банківські реквізити для оформлення банківської гарантії.
Відповідь: Надаємо інформацію про банківські реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції по закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) (Оголошення про проведення закупівлі розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет http://prozorro.gov.ua: UA-2019-10-02-000763-a відповідно до вимог тендерної документації від 02.10.2019 №15-03-533 (редакція 01).
Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
 назва: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»;
 код ЄДРПОУ: 20572069;
 Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Києві;
 IBAN: UA943223130000026006000025484;
 адреса банку: м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 11 Б
захист персональних даних
Дата подання: 07 жовтня 2019 14:41
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 10:56
Шановний замовник, вважає за необхідне звернутись до Вас з питання захисту персональних даних в сфері публічних закупівель з огляду на наступне. Згідно підпункту 1.1 додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається надати інформацію (прізвище, ініціали) про наявність працівників відповідної кваліфікації. З точки зору Закону «Про захист персональних даних», відомості про працівників, відображені, зокрема, в кадрових документах вважаються персональними даними, які у своїй сукупності складають базу персональних даних або її частину. Зокрема, до бази персональних даних або її частини можна віднести упорядкований список працівників, із зазначенням їх посад, стажу роботи, кваліфікаційного класу або ж список працівників із вказівкою на їх спеціальні кваліфікаційні документи, сертифікати, нагороди тощо. Крім того, документація підприємств, установ та організацій в електронній формі та/або у формі картотек, що містить певним чином структуровані персональні дані найманих працівників також вважається базою персональних даних або її частиною. Варто зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не регулює питання збору, обробки та зберігання персональних даних. Замовники на власний розсуд визначають, які саме документи мають надати учасники у складі тендерної пропозиції. Усе, що завантажує постачальник до системи ProZorro, на певному етапі (залежно від типу процедури) стає публічною інформацією. З огляду на зазначене, інформацію, яку завантажує учасник закупівель у систему є відкритою і будь-хто може побачити увесь хід процедури закупівлі - від початку оголошення - до її завершення. В тому числі й усі документи щодо неї також можна переглянути. Саме тому для учасників закупівель існує ризик, що їх персональні дані можуть бути використані неправомірно сторонніми особами. Ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання попередньої згоди такої особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України. З огляду на вищезазначене, з метою дотримання норм чинного законодавства в частині захисту персональних даних просимо виключити вимогу про надання в складі тендерної пропозиції персональних даних працівників Учасника закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Тендерній документації в розділі «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», Замовником зазначено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Законом передбачено право Замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовником визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Для Замовника є важливим підтвердження відповідності Учасником всіх зазначених в тендерній документації кваліфікаційних критеріїв, так як вони встановлені з метою відбору надійних постачальників, які мають достатню професійну компетентність та є гарантією, що Учасник, який вирішив прийняти участь у відкритих торгах та подати тендерну пропозицію, зможе поставити Замовнику стратегічно важливий Товар.
Згідно з п.6 ст.6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди , крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
З метою виконання вимог тендерної документації, Учаснику необхідно отримати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних у системі ProZorro. Якщо учасник подасть тендерну про позицію, яка містить персональні дані працівників, то цим він підтверджує, що згоду на їх розголошення він отримав.
Неможливість виконання кожної вимоги має бути обґрунтованою і підтвердженою документально (наприклад, якщо працівники відмовилися розголошувати свої персональні дані, то слід надати докази такої відмови). Також, необхідно підтвердити відсутність інших працівників, які не відмовлялися від розголошення їхніх персональних даних.
Тобто учасник закупівлі має довести і підтвердити:
- об’єктивну неможливість виконання умови;
- яким чином умова порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю в закупівлі.
Лише за таких умов вимоги тендерної документації можуть вважатись такими, що не відповідають чинному законодавству.
Тендерною документацією вимагається надати інформацію лише про двох працівників, які мають необхідні знання та досвід, будь-які трудові книжки та тому подібні документи не вимагаються замовником. Замовником не встановлено в документації надмірних вимог. Встановлені вимоги не виконати можливо лише через небажання їх виконувати, оскільки будь-який керівник в процесі господарської діяльності під час прийому на роботу працівників отримує попередню згоду на обробку та передачу їх персональних даних.
Тому на думку Замовника, відсутні жодні перешкоди для надання інформації та документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, що вимагаються тендерною документацією

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-000763-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 28 листопада 2019 11:40
Вимога про допущення ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 05 листопада 2019 року надав Замовнику (ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ") усі документи які вимагалися тендерною докуметацією від 02.10.2019 №15-03-533 (редакція 01) затвердженою Протоколом засідання тендерного комітету від 02.10. 2019 № 15-01-68.
Зокрема відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимогалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з постачання палива дизельного. Замовник в рішенні про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТЕЙД" вказав, що лист-відгук не містить інформацію про обсяг фактично замовленого товару (палива дизельного) за договором.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно тексту відгуку Вих. №40 від 10.10.2019 року ТОВ "СОТ-ТРАНС АВТО" підтверджує виконання усіх умов договору по кількості та по якості, а також відсутність претензій! Також наголошуємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" надав усі необхідні документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з постачання палива дизельного, а саме: відгу, договір поставки. доповнення, додаткові угоди, видаткові накладні, податкові накладні, товаро-транспортні накладні, а також надаємо Замовнику (супровідна документація) заявки отриманні від ТОВ "СОТ-ТРАНС АВТО", які підтверджують обсяг фактично замовленого товару.
Просимо Вас допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 14:33
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з постачання палива дизельного (підпункт 3 пункт 1 Додатку 2 Тендерної документації від 02.10.2019 № 15-03-533 (редакція 01)) Учасником ТОВ
«АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» надано:
- Договір поставки нафтопродуктів № 1705-4СН від 17 травня 2019 року;
- Доповнення №1 від 01 червня 2019 року до договору № 1705-4СН від 17 травня 2019 року;
- Додаткові угоди №1 від 09 липня 2019 року, №19/0001 від 23 липня 2019 року, № 19/0002 від 07 серпня 2019 року до договору № 1705- 4СН від 17 травня 2019 року, в яких відповідно до п.2.3 договору № 1705-4СН від 17 травня 2019 року надана інформація щодо кількості,
асортименту, ціни (вартості), умов оплати та поставки окремих партій
Продукції;
- Видаткові накладні № 190709/071 від 09 липня 2019 року, № 190724/046 від 24 липня 2019 року, № 190807/063 від 07 серпня 2019 року, в яких зазначена кількість фактично поставленої продукції за
вищезазначеним договором;
- Лист-відгук від ТОВ «СОТ-ТРАНС-АВТО вих. № 40 від 10.10.19, з яким укладено вищезазначений договір та надана інформація про
обсяг фактично поставленого товару за договором (12900 літрів) та
належне виконання договору ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД». Інформація про обсяг фактично замовленого товару за Договором не надано.
Надані заявки (супровідна документація) в складі документів вимоги UA-2019-10-02-000763-a.c1), розміщеної 28.11.19 року на веб-порталі уповноваженого органу Учасником закупівлі не входять до складу тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», крім того в заявках вих. №28 від 23.07.19 та №30 від 01.08.19 не надано конкретного обсягу замовленого товару, тому вони не можуть бути підтвердженням інформації про обсяг фактично замовленого товару.
Виходячи з вищезазначеного вважаємо, що Учасник закупівлі палива дизельного ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» не відповідає кваліфікаційним критеріям , що вимагалися Тендерною документацією від 02.10.2019 № 15-03- 533 (редакція 01).

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-02-000763-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 02 грудня 2019 11:46
СКАРГА
Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 21:12
рішення від 05.12.2019 № 18020 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 21:12
Рішення від 20.12.2019 № 19019.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 20:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник допустив учасника до участі в аукціоні
Дата виконання рішення замовником: 27 грудня 2019 16:05

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 11:46
Платіжне доручення 8831.pdf
02 грудня 2019 11:46
Скарга 2014.pdf
02 грудня 2019 16:28
Електронний підпис

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 грудня 2019
UA-2019-10-02-000763-aeee2b00a65cb4a6fae293a28a7e2785c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛЮКС КРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону

Документи

05 листопада 2019 09:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 листопада 2019 18:28
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:28
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:26
03_Забезпечення_Борисполь_ДТ.7z
01 листопада 2019 18:25
02-12_Договір_ДТ.pdf
01 листопада 2019 18:25
02-10_Довідка довкілля.pdf
01 листопада 2019 18:25
02-9_Статут ТДСУ.pdf

Документи

05 листопада 2019 09:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2019 10:21
part4of4.zip
04 листопада 2019 10:21
part3of4.zip
04 листопада 2019 10:21
part2of4.zip
04 листопада 2019 10:21
part1of4.zip
04 листопада 2019 10:21
17_БГ.zip

Документи

05 листопада 2019 09:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2019 18:52
Лист-згода.pdf
04 листопада 2019 18:52
Довідка про відсутнисть.pdf
04 листопада 2019 18:52
Аналогічний договір.pdf
04 листопада 2019 18:52
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 листопада 2019 18:52
Лист відгук про співпрацю.pdf
04 листопада 2019 18:52
Повноваження підписанта.pdf
04 листопада 2019 18:52
Статут ТОВ ЛЮКС КРАЇНА.pdf
04 листопада 2019 18:52
nakaz.zip
04 листопада 2019 18:52
BANK LICENZIA.ZIP
04 листопада 2019 18:52
2081_19_ED_2_5_1_300_752.zip
04 листопада 2019 18:52
protokol.zip
04 листопада 2019 18:52
STATUT.zip
04 листопада 2019 18:52
Витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2019 18:52
Рішення Загальних Зборів.pdf

Документи

05 листопада 2019 09:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 січня 2020 11:33
Dovidka_19360375280040085943.pdf.p7s
13 січня 2020 11:33
Dovidka_19360375280040085943.pdf
09 січня 2020 22:08
public_doc.pdf
09 січня 2020 22:08
public_doc.p7s
03 січня 2020 13:04
Dovidka_19360375280040085943.pdf.p7s
03 січня 2020 13:04
Dovidka_19360375280040085943.pdf
05 листопада 2019 09:29
Електронний підпис
05 листопада 2019 09:29
Електронний підпис
05 листопада 2019 09:28
Договір перевезення.pdf
05 листопада 2019 09:28
Договір зберігання.pdf
05 листопада 2019 09:28
Договір аренди офісу.pdf
05 листопада 2019 09:28
тендерна пропозиція 763.pdf
05 листопада 2019 09:28
Статут.pdf
05 листопада 2019 09:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 листопада 2019 09:28
Протокол №5.pdf
05 листопада 2019 09:28
протокол надання згоди 763.pdf
05 листопада 2019 09:28
проект договору 1440.pdf
05 листопада 2019 09:28
Пояснення щодо неподання.pdf
05 листопада 2019 09:28
Опис.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка чисті активи.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка код доступу.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка захист довкілля.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг з ЄДР 07.10.2019.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг акцизний податок.pdf
05 листопада 2019 09:28
Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2019 09:28
Аналог договір + відгук.pdf
05 листопада 2019 09:28
25 комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 09:28
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 листопада 2019 09:28
Dovirenist_Savchenko.zip
05 листопада 2019 09:28
Dovidka pro nazvu.zip
05 листопада 2019 09:28
Bankivska Licenzia.zip
05 листопада 2019 09:28
201991_19_49_9_1 300 752,00.zip

Публічні документи

13 січня 2020 11:33
Dovidka_19360375280040085943.pdf.p7s
13 січня 2020 11:33
Dovidka_19360375280040085943.pdf
09 січня 2020 22:08
public_doc.pdf
09 січня 2020 22:08
public_doc.p7s
03 січня 2020 13:04
Dovidka_19360375280040085943.pdf.p7s
03 січня 2020 13:04
Dovidka_19360375280040085943.pdf
05 листопада 2019 09:29
Електронний підпис
05 листопада 2019 09:29
Електронний підпис
05 листопада 2019 09:28
Договір перевезення.pdf
05 листопада 2019 09:28
Договір зберігання.pdf
05 листопада 2019 09:28
Договір аренди офісу.pdf
05 листопада 2019 09:28
тендерна пропозиція 763.pdf
05 листопада 2019 09:28
Статут.pdf
05 листопада 2019 09:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 листопада 2019 09:28
Протокол №5.pdf
05 листопада 2019 09:28
протокол надання згоди 763.pdf
05 листопада 2019 09:28
проект договору 1440.pdf
05 листопада 2019 09:28
Пояснення щодо неподання.pdf
05 листопада 2019 09:28
Опис.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка чисті активи.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка код доступу.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка захист довкілля.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг з ЄДР 07.10.2019.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг акцизний податок.pdf
05 листопада 2019 09:28
Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2019 09:28
Аналог договір + відгук.pdf
05 листопада 2019 09:28
25 комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 09:28
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 листопада 2019 09:28
Dovirenist_Savchenko.zip
05 листопада 2019 09:28
Dovidka pro nazvu.zip
05 листопада 2019 09:28
Bankivska Licenzia.zip
05 листопада 2019 09:28
201991_19_49_9_1 300 752,00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"

ТОВ "ЛЮКС КРАЇНА"

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 42 336 000,00
UAH з ПДВ
42 186 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЮКС КРАЇНА" 43 056 000,00
UAH з ПДВ
42 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 43 286 400,00
UAH з ПДВ
43 286 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 43 358 400,00
UAH з ПДВ
43 358 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 11:33
Dovidka_19360375280040085943.pdf.p7s
13 січня 2020 11:33
Dovidka_19360375280040085943.pdf
09 січня 2020 22:08
public_doc.pdf
09 січня 2020 22:08
public_doc.p7s
03 січня 2020 13:04
Dovidka_19360375280040085943.pdf.p7s
03 січня 2020 13:04
Dovidka_19360375280040085943.pdf
05 листопада 2019 09:29
Електронний підпис
05 листопада 2019 09:29
Електронний підпис
05 листопада 2019 09:28
Договір перевезення.pdf
05 листопада 2019 09:28
Договір зберігання.pdf
05 листопада 2019 09:28
Договір аренди офісу.pdf
05 листопада 2019 09:28
тендерна пропозиція 763.pdf
05 листопада 2019 09:28
Статут.pdf
05 листопада 2019 09:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 листопада 2019 09:28
Протокол №5.pdf
05 листопада 2019 09:28
протокол надання згоди 763.pdf
05 листопада 2019 09:28
проект договору 1440.pdf
05 листопада 2019 09:28
Пояснення щодо неподання.pdf
05 листопада 2019 09:28
Опис.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка чисті активи.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка код доступу.pdf
05 листопада 2019 09:28
Довідка захист довкілля.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг з ЄДР 07.10.2019.pdf
05 листопада 2019 09:28
Витяг акцизний податок.pdf
05 листопада 2019 09:28
Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2019 09:28
Аналог договір + відгук.pdf
05 листопада 2019 09:28
25 комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 09:28
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 листопада 2019 09:28
Dovirenist_Savchenko.zip
05 листопада 2019 09:28
Dovidka pro nazvu.zip
05 листопада 2019 09:28
Bankivska Licenzia.zip
05 листопада 2019 09:28
201991_19_49_9_1 300 752,00.zip

Публічні документи

04 листопада 2019 18:52
Лист-згода.pdf
04 листопада 2019 18:52
Довідка про відсутнисть.pdf
04 листопада 2019 18:52
Аналогічний договір.pdf
04 листопада 2019 18:52
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 листопада 2019 18:52
Лист відгук про співпрацю.pdf
04 листопада 2019 18:52
Повноваження підписанта.pdf
04 листопада 2019 18:52
Статут ТОВ ЛЮКС КРАЇНА.pdf
04 листопада 2019 18:52
nakaz.zip
04 листопада 2019 18:52
BANK LICENZIA.ZIP
04 листопада 2019 18:52
2081_19_ED_2_5_1_300_752.zip
04 листопада 2019 18:52
protokol.zip
04 листопада 2019 18:52
STATUT.zip
04 листопада 2019 18:52
Витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2019 18:52
Рішення Загальних Зборів.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 10:21
part4of4.zip
04 листопада 2019 10:21
part3of4.zip
04 листопада 2019 10:21
part2of4.zip
04 листопада 2019 10:21
part1of4.zip
04 листопада 2019 10:21
17_БГ.zip

Публічні документи

01 листопада 2019 18:28
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:28
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:26
03_Забезпечення_Борисполь_ДТ.7z
01 листопада 2019 18:25
02-12_Договір_ДТ.pdf
01 листопада 2019 18:25
02-10_Довідка довкілля.pdf
01 листопада 2019 18:25
02-9_Статут ТДСУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ТОВ "ЛЮКС КРАЇНА"

ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
#38489035
Переможець 42 186 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
#38489035
42 186 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:27
35.1-14.1_3-5,2 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 14:34
35.1-14.1_3-5,1.pdf укладений
24 червня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 09:31
ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ 35.1-14.1_3-5.pdf укладений
29 січня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 35.1-14.1/3-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно якої дія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 35.1-14.1/3-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 20 544 550,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 424 091,78 UAH)