Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка (сканер QR-CODE)
Очікувана вартість
84 122,00 UAH
UA-2019-10-02-000689-a 658f2343d45c4928aa52e321cdc34892
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Найденко Наталія Володимирівна

+380522377054 gu@kr.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 20632802
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Соборна, 7а
Контактна особа: Найденко Наталія Володимирівна
+380522377054
gu@kr.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 16:32
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:32
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 13:06
Очікувана вартість: 84 122,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування- кошти Пенсійного фонду України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
Комп'ютерна техніка (сканер QR-CODE)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Соборна, 7а, 4 поверх, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис
02 жовтня 2019 16:29
ТД планшетні сканериQ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:21
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 08:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими. 2) Всі вимоги до закупівлі вказані в додатку №1 до тендерної документації.
3) Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Отже, пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, буде оцінюватися на тих саме умовах, як і учасників платників податку на додану вартість.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-000689-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41685485
Дата подання: 25 жовтня 2019 02:32
Скарга на прийняття рішення тендерного комітету Протокол №65 від 22.10.2019р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС».
ТОВ «ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС» по процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Комп'ютерна техніка код ДК 021:2015-30230000-0 (сканер QR-CODE, тендер ID: UA-2019-10-02-000689-a від 02.10.2019р.) відповідно до пунктів 1 та 5, розділу 3 Тендерної документації Замовника та статті 16, пункти 2 та 3 Закону «Про публічні закупівлі» (документ №922-VIII, чинний, редакція від 01.01.2019р., підстава 2629-VIII) надали і завантажили у складі тендерної пропозиції всі необхідні скан-копії (всього 23), в тому числі:
«Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» файли:
- скан_Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf
- скан_Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
- скан_Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf,
- скан_Копія Договору поставки №926, видатк.накладна.pdf
- скан_Довідка про відсутність підстав (ст. 17).pdf
- Статут_1-14_завер.pdf, Протокол №2.pdf, скан Наказ №5.pdf, Виписка з ЕДРПОУ_41685485.pdf, Відомість Держстату_41685485.pdf, Авторизаційний лист від ТОВ ТЕХНОЛОДЖИК_завер.pdf,
а також довідка в довільній формі з вказаною особливістю нашої форми оподаткування - «Довідка учасника ТоргЕксперт-Сервіс».
Згідно чинного законодавства та податкового кодексу України, а також наданих скан-копій «Статуту Товариства», «Виписки (Витягу) з ЄДР, наше підприємство зареєстровано і працює як платник податку на прибуток на загальних підставах, та не є платником податку на додану вартість. Відповідно, довідок чи витягів (виписок) з Державного Реєстру в Україні для нашої форми оподаткування не існує, а є тільки Витяги з Реєстру платників ПДВ та/або з Реєстру платників єдиного податку,
а також згідно статті 17 частини 3, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі текст документа) - Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі. Замовник НЕ ВИМОГАЄ документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Відкриті Державні Рєстри з вільним доступом:
Дані про взяття на облік платників податків - https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration
Дані реєстру платників ПДВ - https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv
Реєстр платників єдиного податку - https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod

Також, згідно статті 16 останній частини пункту 4, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі текст документа) - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ для ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.

Щодо ненадання нами інформації по Додатку 1 (про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі що встановлені замовником) до тендерної документації не є дійсним, а саме:
1. з пункта 5 Додатка 1 - … посилання на офіційний сайт виробника з детальним підтвердженням технічних і якісних характеристик запропонованого обладнання та підтвердження того, щодо обладнання проходить тестування щодо підвищених вимог до захисту від перепаду температур, вологості, пилу, грибку, тощо.
2. з пункта 7 Додатка 1 - … Інструкції з експлуатації предмета закупівлі ( на українській мові).

Наша відповідь наступна:
• По-перше, Додаток 1 до тендерної документації (файл «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики_Додаток 1.pdf») нами завірений і заповнений з розширеною інформацією в табличній частині документа, так і з додатковими технічними та якісними характеристиками сканеру штрих-код (QR-CODE) в 3 (трьох) інших документах, це файли:
- «Порівняльна таблиця сканерів штрих-коду Datalogic та Newland.pdf» на українській мові з численними інформаційними інтернет гіпер-посиланнями на наш сайт (дивиться Авторизаційний лист) з автоматичним перекладом на 7 мов (українська, англійська, китайська (спрощена) і т.д.) інструкцій та документів – «Керівництво користувача сканеру ШК Newland HR20 Panga», «Специфікація Newland HR20 Panga», «Опис утиліти EasySet v.1.0.1 для налаштування сканерів Newland» і т.д.);

- «HR20 Panga.pdf» (це є офіційний паспорт сканеру штрих-коду HR20 Panga https://www.newland-id.com/product/hr20-panga/ з посиланням на офіційний сайт виробника (інтернет гіпер-посилання знаходиться в різних частинах pdf-документа) з детальним підтвердженням технічних і якісних характеристик запропонованого обладнання та підтвердження того, щодо обладнання проходить тестування щодо підвищених вимог до захисту від перепаду температур, вологості, пилу, грибку, тощо - це розділи на 1 сторінці та в табличній частині - сфери застосування (охорона здоров'я, загальна автоматизація діловодства, торгівля і т.д.), умови навколишнього середовища, сертифікати (CE, FCC, RoHS);

- «HR20_User_Guide_1.0.1.pdf» (HR20 Керівництво користувача 1.0.1 на англійській мові, 262 сторінок - було завантажено помилково при поданні тендерної пропозиції).
• По-друге, після появи рішень тендерного комітету ГУ ПФ України в Кіровоградській області Протокол №69 від 23.10.2019р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ НВО «РИФ» і Протокол №70 від 24.10.2019р. про оголошення переможцем ТОВ «ДАТАСТРІМ» всі крапки над "Ї" тепер розставлені. У Протоколі №70 затверджується, що (далі текст документа) – «В результаті детального розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції, встановлено, що пропозиція - ТОВ «ДАТАСТРІМ», повністю відповідає вимогам Тендерної документації та потребам Замовника, підстави для відхилення пропозиції відсутні».

Але, ми виявили наступне:
1. наданий ТОВ «ДАТАСТРІМ» файл з назвою «Інструкція з експлуатації предмета закупівлі на українській мові.pdf», (5 сторінок) не має нічого спільного зі справжнім файлом виробника Datalogic «Інструкцією користувача сканера штрих-коду QUICKSCAN LITE QW2420», який містить 288 сторінок і цей файл «820081714.pdf» можна завантажити з сайту виробника https://www.datalogic.com/rus/Download/Form/20035 , однак тільки після реєстрації на цьому сайті і прочитати його з професійними навичками технічного перекладу з англійської мови, або взяти гіпер-посилання https://drive.google.com/file/d/1KtSStXh9Ne5dcwwFqgrMIQJ_zavkZ2R4/view?usp=drive_open з нашого файлу «Порівняльна таблиця сканерів штрих-коду Datalogic та Newland.pdf» без реєстрації.

2. У пункті 5 Додатка 1 - … після посилання на офіційний сайт виробника з детальним підтвердженням технічних і якісних характеристик запропонованого обладнання, відсутня частина кінцевого тексту «та підтвердження того, щодо обладнання проходить тестування щодо підвищених вимог до захисту від перепаду температур, вологості, пилу, грибку, тощо». А, цей увесь пункт пред'являвся нам, як ненадання інформації !!!

3. Також, якщо уважно проаналізувати «Довідку про наявність співробітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТОВ "ДАТАСТРІМ", то і не тільки у нас виникає величезний сумнів, що з 4 співробітників, крім директора і бухгалтера, 2 інших - менеджер і аналітик комп'ютерних систем зможуть оперативно, якісно і технічно правильно виконувати роботи (послуги) щодо обслуговування та ремонту сканерів штрих-коду. Тобто, ми хочемо відзначити, що без сервісних інженерів майже неможливо виконувати ці роботи (послуги).

• По-третє, Учасники тендеру ТОВ НВО «РИФ» та ТОВ «ДАТАСТРІМ» при проведенні електронного аукціону не виконали і цим порушили вимоги частини пункту 2, статті 21 і останньої частини пункту 1, статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», а саме, не в одному раунді ні на крок не зробили мінімальне зниження ціни предмета закупівлі.


Виходячи з вищевказаного, наша вимога наступна – просимо дати пояснення на всі рішення Тендерного комітету ГУ ПФ України в Кіровоградській області та визнати, що цей тендер не відбувся.

З повагою,
Директор Зябрев А.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 20:14
Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (далі – головне управління) стосовно вимоги № UA-2019-10-02-000689-a.b1 повідомляє.
Відповідно, до ч.1 Розділу 3 Тендерної документації (Далі – ТД), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки( у разі їх встановлення замовником) та завантаженням файлів з свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягом з Реєстру платників податку на додану вартість- для учасника, який є платником ПДВ. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, він зобов’язаний надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
Згідно частини 2 Розділу 3 Тендерної документації- документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати обов’язкові реквізити: назву Учасника, назву виду документа (не зазначають на листах), дату складання, реєстраційний номер (індекс), текст документа та підпис уповноваженої особи представника Учасника.
ТОВ «Торгексперт – Сервіс» в складі своєї Тендерної пропозиції надало пакет документів, в тому числі був лист без дотримання вимог, які містились в ч. 2 Розділу 3 ТД.
Окрім цього, згідно Додатку № 1 до ТД Учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен надати посилання на офіційний сайт виробника з детальним підтвердженням технічних і якісних характеристик запропонованого обладнання та підтвердження того, що обладнання проходить тестування щодо підвищення вимог до захисту від перепаду температур, вологості, пилу, грибку, тощо та Інструкцію з експлуатації предмета закупівлі (на українській мові), що ТОВ «Торгексперт – Сервіс» зроблено не було. До того ж, надана ТОВ «Торгексперт – Сервіс» інструкція з експлуатації предмета закупівлі, викладена на англійській мові без перекладу, що суперечить умовам ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закону) у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної пропозиції Замовник відхиляє тендерну пропозицію.
На підставі вищевикладеного та у зв'язку з не відповідністю пропозиції умовам ТД Замовника, тендерна пропозиція ТОВ «Торгексперт – Сервіс» була відхилена.
Щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДАТАСТРІМ», головне управління повідомляє, що після детального вивчення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДАТАСТРІМ», прийнято рішення про визначення останнього переможцем відкритих торгів, пропозиція якого відповідає вимогам Закону та умовам ТД Замовника.
У своїй вимозі ТОВ «Торгексперт – Сервіс» зазначає, що наданий ТОВ «ДАТАСТРІМ» файл з назвою «Інструкція з експлуатації предмета закупівлі на українській мові.pdf», (5 сторінок) не має нічого спільного зі справжнім файлом виробника Datalogic «Інструкцією користувача сканера штрих-коду QUICKSCAN LITE QW2420», який містить 288 сторінок і цей файл «820081714.pdf» можна завантажити з сайту виробника https://www.datalogic.com/rus/Download/Form/20035 , однак тільки після реєстрації на цьому сайті і прочитавши його з професійними навичками технічного перекладу з англійської мови.
Файли, про які говориться вище, містять велику кількість технічної та спеціалізованої інформації. Надана ТОВ «ДАТАСТРІМ» у складі тендерної пропозиції Інструкція з експлуатації предмета закупівлі (№ 136/1019 від 17.10.2019, видана ТОВ «ІКС-Маркет» - офіційним партнером в Україні компанії Datalogic S.p.A.) містить інформацію на українській мові для швидкого запуску, налаштування та використання сканеру з короткого довідника виробника файлу820081714.pdf , а саме:
1. Про сканер
2. Вільна підставка/тримач
3. Налаштування читання
4. Відключення кабелю
5. Частини сканера штрих-кодів
6. Таблиці штрих-кодів керування.
Інструкція з експлуатації предмета закупівлі, надана ТОВ «ДАТАСТРІМ» містить інформацію, яка необхідна для встановлення, налаштування та роботи сканеру.
Відповідно п. 5 Додатку 1 Тендерної документації, ТОВ «ДАТАСТРІМ» надало посилання на сайт виробника з детальним підтвердженням технічних і якісних характеристик, що і вимагалось ТД. За вказаним посиланням у завантаженій брошурі «QuickScan I QW2400 Lite _ Russian» міститься підтвердження технічних і якісних характеристик запропонованого обладнання та підтвердження щодо вимог: перепад температур від 0о до 50о у робочому стані та від -20о до +70о при зберігання та транспортуванні, стійкість до вологості 0-95%, захист від пилу та води відповідає класу захисту ІР42.
Відповідно до п.4.1 ТД предметом закупівлі є поставка «Комп'ютерна техніка код ДК 021:2015-30230000-0 (сканери QR-Code)» з подальшим підписанням договору, проект якого у Додатку 3 ТД. Предмет закупівлі та умови договору не передбачають виконання жодних робіт та надання послуг з обслуговування обладнання. Сервісне та гарантійне обслуговування забезпечується мережею авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні.
Інформація про адреси сервісних центрів для здійснення гарантійного ремонту та обслуговування обладнання надані ТОВ «ДАТАСТРІМ» відповідно до довідки щодо сервісних центрів, виданої ТОВ «ІКС-Маркет» - офіційним партнером в Україні компанії Datalogic S.p.A. № 67-09/19 від 17.09.2019.
Відповідно до ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.», але не зобов’язаний понижувати ціну пропозиції на аукціоні. Пониження ціни – це право, а не обов’язок учасника.
Таким чином, Замовником правомірно обрано переможця по процедурі закупівлі: Комп'ютерна техніка (сканер QR-CODE) ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (UA-2019-10-02-000689-a).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 02:32
Скарга на рішення ТК.pdf

Документи

30 жовтня 2019 20:14
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС" 50 600,00
UAH з ПДВ
50 179,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" 52 900,00
UAH з ПДВ
52 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 57 132,00
UAH з ПДВ
57 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:57
Виписка з ЕДРПОУ_41685485.pdf
17 жовтня 2019 15:57
Статут_1-14_завер.pdf
17 жовтня 2019 15:57
HR20_User_Guide_1.0.1.pdf
17 жовтня 2019 15:57
скан Наказ _5.pdf
17 жовтня 2019 15:57
Протокол _2.pdf
17 жовтня 2019 15:57
скан_Newland -Technologic-UKR.pdf
17 жовтня 2019 15:57
HR20 Panga.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:49
Технічні вимоги.pdf
17 жовтня 2019 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 15:49
Статут.pdf
17 жовтня 2019 15:49
сервісні центри.pdf
17 жовтня 2019 15:49
Протокол.pdf
17 жовтня 2019 15:49
Проект договору.pdf
17 жовтня 2019 15:49
Наказ Директор.pdf
17 жовтня 2019 15:49
відсутність підстав.pdf
17 жовтня 2019 15:49
Витяг.pdf
17 жовтня 2019 15:49
видаткові Укрпошта.pdf
17 жовтня 2019 15:49
tender-pensiynui-fond.jpg

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:58
довідка МВС
28 жовтня 2019 17:58
довідка ДФС
17 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:13
8. довідка код Статуту.pdf
17 жовтня 2019 16:13
7. копія Статут.PDF
17 жовтня 2019 16:13
1. тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 16:13
6. довідка ст 17.pdf
17 жовтня 2019 16:13
14. лист QR авторизація.pdf
17 жовтня 2019 16:12
18. копія протокол.PDF
17 жовтня 2019 16:12
18. копія наказ.PDF
17 жовтня 2019 16:12
18. копія витяг ЄДР 1609.PDF
17 жовтня 2019 16:12
17. лист QR сертифікація.pdf
17 жовтня 2019 16:12
16. довідка QR СЦ.pdf
17 жовтня 2019 16:12
13. технічна частина.pdf
17 жовтня 2019 16:12
10. довідка санкції.pdf
17 жовтня 2019 16:12
9. копія витяг ПДВ.PDF
17 жовтня 2019 16:12
3. довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС"

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС"
#41685485
Відхилено 50 179,10
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:58
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"
#33542722
Відхилено 52 900,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:16
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 57 132,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
57 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 11:44
Договір укладений
06 листопада 2019 11:42
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 132,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 522,00 UAH)