Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
413 760,00 UAH
UA-2019-10-02-000646-a dd8ba25171b94a6680e4cdb64a2881fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Тоцкая

pologicrl2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Пологівська БЛІЛ"
Код ЄДРПОУ: 01992972
Місцезнаходження: 70608, Україна , Запорізька обл., Пологи, вулиця імені Героя України Сацького В.А. 6/ вулиця І. Чеберка 90
Контактна особа: Екатерина Тоцкая
pologicrl2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:30
Очікувана вартість: 413 760,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Лот 1 - комп'ютерне обладнання;
Лот 2 - принтер

Тендерна документація

02 жовтня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:12
Тендерна Документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп'ютерне обладнання
Опис предмету закупівлі:
Опис товару згідно тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 202 220,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 011,10 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 жовтня 2019 12:33
Закінчення: 18 жовтня 2019 12:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17 шт
Комп'ютерне обладнання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70608, Україна, Запорізька область, місто Пологи, вул. імені Героя України Сацького В. А., 6/ вул. І. Чеберка, 90
Дата доставки: 31 жовтня 2019  —  29 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:24
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: • 1). Так, Ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгової марки або моделі які відповідають предмету закупівлі.
• 2). Товар повинен відповідати технічним вимогам тендерноїї документації, а саме згідно стр. 21 тендерної документації Медико-технічні вимоги. Згідно п.3 Рз.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, модель чи фірму і т.п. Та згідно Рз.4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідність товару замовник буде обирати згідно цінових пропозицій учасників.
• 3). Ми допускаємо ФО-П не платників ПДВ до участі в закупівлі. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, із включенням до ціни податку на додану вартість в разі його сплати учасником згідно Тендерної документації Замовника на стр. 10 Рз.5 п.1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 198 306,00
UAH з ПДВ
198 306,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 202 000,00
UAH з ПДВ
202 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 18:43
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:57
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис
17 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 198 306,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 13:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
198 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:05
Додаткова угода Д.№126.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:20
Протокол.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 14:05
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 13:57
Договір № 126.pdf укладений
04 листопада 2019 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до "Звіту про результати проведення процедури закупівлі", а саме строк поставки товару: з 05.11.2019 року - 31.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: Комп'ютерне обладнення
Договір:
Номер додаткової угоди: Комп'ютерне обладнення
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покупець і Постачальник відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою Сторін погодилися внести зміни до Договору №126 про закупівлю обладнання від 04.11. 2019 р. (далі - Договір), а саме: Затвердити Специфікацію (Додаток №1 до Договору) у новій редакції, що додається до цієї Угоди (Специфікація, Додаток №1 до Угоди) і є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: Комп'ютерне обладнення
Договір:
Номер додаткової угоди: Комп'ютерне обладнення
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 198 306,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 051,00 UAH)