Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани, крісло, стільці)
Очікувана вартість
26 900,00 UAH
UA-2019-10-02-000637-c ● 2cff1ec44eb84442bdd36a66a849a363
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485417 |
Вебсайт: | http://solom.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317 |
Контактна особа: |
Яворська Оксана Петрівна 380442070992 srda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 26 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани, крісло, стільці)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани, крісло, стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, місто Київ, Київ, згідно технічних вимог
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 12:50 |
Документація меблі школа №1 (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:46
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. Допускаємо іншу торгову марку, яка ПОВНІСТЮ відповідає технічним вимогам вказаним в тендерній документації. 2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядаємо його ціну як остаточну.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій