Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерело безперебійного живлення до сервера, джерело безперебійного живлення до стаціонарного персонального комп’ютера, багатофункціональний пристрій формату А4, принтер лазерний чорно-білий
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-10-02-000610-b 375c7b766b1948938ac871a866056238
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бахмет Юлія Володимирівна

+380645376851 inbox@lg.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 26297948
Місцезнаходження: 93010, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул.Миру,34
Контактна особа: Бахмет Юлія Володимирівна
+380645376851
inbox@lg.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 11:09
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 11:09
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 11:28
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Джерело безперебійного живлення до сервера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Миру,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
13 шт
Джерело безперебійного живлення до стаціонарного персонального комп’ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Миру,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
20 шт
Багатофункціональний пристрій формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Миру,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
30 шт
Принтер лазерний чорно-білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Миру,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар буде здійснюватись Замовником шляхом оплати протягом 10 (десяти) банківських днів, після підписання Сторонами накладних на отримання товару.Джерело фінансувння- Державний бюджет України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 11:05
ТД оргтехніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:53
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!По першому питанню, запропонований Вами товар повинен відповідати технічним характеристикам, наведених у Додатку №1 до ТД . Звертаємо Вашу увагу, що форма тендерної пропозиції має посилання щодо зазначенням Учасником повної назви товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції По другому питанню, згідно п. 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Згідно приміток до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток №2 до ТД) учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 868 896,00
UAH з ПДВ
823 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 883 965,00
UAH з ПДВ
845 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:10
Електронний підпис
22 жовтня 2019 11:10
Документи переможця.pdf
18 жовтня 2019 12:02
Електронний підпис
18 жовтня 2019 12:02
Оновлена пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
17 жовтня 2019 09:42
5. Копія Статуту.pdf
17 жовтня 2019 09:42
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 823 896,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
823 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:12
повідомлення про рішення укладений
02 січня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 09:35
підписаний контракт укладений
04 листопада 2019 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 823 896,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 316,00 UAH)