Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB Wi-Fi Black (SM-T510NZKDSEK) (джерело фінансування: кошти державного бюджету)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-10-02-000500-b dfaa2c3f30c24eb08d0f02b1ae47c9c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Литвиненко

+380633566128 tender354@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЧЕРНІГІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020739
Вебсайт: http://chodtrk.com.ua
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп.Перемоги 62
Контактна особа: Тетяна Литвиненко
+380633566128
tender354@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 12:10
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Планшет Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB Wi-Fi Black (SM-T510NZKDSEK) (джерело фінансування: кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, пр-т Перемоги, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_4_Перелiк_документiв.docx
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_3_Проект_договору.docx
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_1_Пропозицiя_конкурсних_торгiв.docx
02 жовтня 2019 10:38
Документацiя_.docx
02 жовтня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_4_Перелiк_документiв.docx
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_3_Проект_договору.docx
02 жовтня 2019 10:38
Додаток_1_Пропозицiя_конкурсних_торгiв.docx
02 жовтня 2019 10:38
Документацiя_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:55
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 21:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)2) Замовник має на меті придбати САМЕ ТАКІ товари які вказано у Додатку №2 до ДКТ.
У формі пропозиції конкурсних торгів (Додаток №1) Замовник передбачив, що Учасники повинні вказувати найменування та технічні характеристики товару (відповідно до технічного завдання).
Відповідно до п. 2.3. Додатку №4 Учасник у складі своєї пропозиції має надати довідку/інформацію в довільній формі про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним характеристикам, зазначеним у додатку № 2 до тендерної документації. Згідно п. 2.4. Додатку №4 Учасник у складі своєї пропозиції мусить надати документи, що підтверджують якість запропонованого товару (копії паспортів, сертифікатів якості, тощо дійсних на момент подання).
Таким чином, вважаємо, що Замовник та всі учасники матимуть змогу встановити конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в цінових пропозиціях Учасників, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
У випадку не відповідності товару вимогам Замовника, пропозиції таких учасників будуть відхилені відповідно до ДКТ.
Додатково зазначаємо, що еквівалентний товар запропонований учасником
повинен бути такої ж цінової категорії та якості як і товар вказаний Замовником у Додатку № 2 до ДКТ.
У разі надання еквіваленту, Учасник повинен надати порівняльну таблицю з зазначенням характеристик запропонованого товару, що повинні відповідати технічним характеристикам товару (техніки), якщо запропонований Учасником еквівалентний товар не відповідатиме хоча б одній з технічних характеристик зазначених у додатку №2, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію такого учасника.3)Розділом V Документації конкурсних торгів передбачено, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки Замовника є ціна. Ціна повинна містити інформацію про врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 26 808,00
UAH з ПДВ
26 808,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 31 050,00
UAH з ПДВ
31 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 33 330,00
UAH з ПДВ
33 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:36
Certificate-189237.pdf
16 жовтня 2019 14:36
Certificate-188855.pdf
11 жовтня 2019 17:36
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:34
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 17:34
Призначення директора.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:56
Тех.харак..pdf
17 жовтня 2019 10:56
Довідка.pdf
17 жовтня 2019 10:56
Установчі док.(підпис).pdf
17 жовтня 2019 10:56
Аналог.дог. відгук.pdf
17 жовтня 2019 10:56
Довідка без печатки.pdf
17 жовтня 2019 10:56
Відомості ФОП Виничук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ Лінк"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСІ Лінк"
#31799566
Рішення скасоване 26 808,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:02
ТОВ "ДІСІ Лінк"
#31799566
Відхилено 26 808,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:15
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 31 050,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
31 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:16
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:03
Договір_планшети.PDF укладений
11 листопада 2019 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 050,00
UAH