Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланідас 300 1 кг у банці порошок (гранули), Аеродизин з розпилювачем , Аеродизин без розпилювача
Очікувана вартість
5 680,00 UAH
UA-2019-10-02-000262-a ● 4ae5d708e6014a52a5f60036b8169a3c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985205 |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111 |
Контактна особа: |
Горбачевська Олена Іванівна +380567787313 cityhospitalML5@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2019 12:06 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 12:06 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 14:47 |
Очікувана вартість: | 5 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24400000-8: Добрива та сполуки азоту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Бланідас 300 1 кг у банці порошок (гранули), Аеродизин з розпилювачем , Аеродизин без розпилювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Велика Діївська 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 24400000-8 — Добрива та сполуки азоту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бланідас 300 1 кг у банці порошок (гранули), Аеродизин з розпилювачем , Аеродизин без розпилювача | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 12:02 |
Додаток 1_Специфікація.doc |
02 жовтня 2019 12:02 |
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.doc |
02 жовтня 2019 12:01 |
Технічні вимоги.docx |
02 жовтня 2019 12:01 |
Документація матеріали.doc |
02 жовтня 2019 12:01 |
Додаток 4_ цінова пропозиція.doc |
02 жовтня 2019 12:01 |
Додаток 2_Заявка до Договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000262-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:11
Вимога!
Шановний! Що це за протизаконна корупційна аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції? Яких немає документів? Всі документи згідно вимог документації завантажені!!! Щодо діючих речовин. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 15:14
Шановне ТОВ «Фартунат»! Наша лікарня закуповує безліч дезінфекційних засобів у різних фірм і різних торгівельних марок, що можна перевірити на електронному майданчику для публічних закупівель в системі ProZorro.
Ми вказуємо саме такі технічні параметри закупівлі тому, що саме на цей вміст діючої речовини у співробітників лікарні не спостерігалось алергічної реакції, бо на інші дезінфекційні засоби в співробітників нашої лікарні приблизно у 40 % спостерігається чітко виражена форма шкірного дерматиту від легкої до важкої форми, а вказану діючу речовину, яку ми вказали в технічних параметрах закупівлі не спостерігається жодних проявів алергічної реакції.
Тому тендерний комітет, керуючись принципами Закону України «Про охорону праці» вирішив при закупівлі дезінфекційних засобів для лікарні вказувати діючу речовину на яку не було випадків алергічних реакцій у співробітників та пацієнтів. Тендерний комітет відхилив пропозицію першого учасника тендерних торгів так, як діюча речовина не співпадає з заявленою в технічних параметрах закупівлі.
Ви безперечно пропонували частковий еквівалент за такими характеристиками як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режим використання.
Ви праві, що ці характеристики частково визначають державні профільні установи, але не мало визначний фактор для закупівлі дезінфекційних засобів є Закон України «Про охорону праці», яким ми повинні користуватись не в останню чергу і забезпечувати безпеку персоналу і пацієнтів, що знаходяться в лікарні.
Також Ви праві, що жоден наказ МОЗ України не регулює, які саме речовини повинні містити в дезінфекційному засобі, і також наказ МОЗ України і не відхиляє наявність даної діючої речовини ту яку ми прописали в технічних параметрах закупівлі.
Відтак, Ваші звинувачення у дискримінації учасників торгів та підготовки технічних параметрів є такими, що порочать честь, гідність та ділову репутацію, не тільки голови та членів тендерного комітету, а і лікарні в цілому. Тим паче, що завдяки системі ProZorro можна легко відстежити як проходять наші закупівлі та наскільки уважно та ретельно ми ставимось до проведення даної процедури.
Крім того, дані звинувачення розцінюються нами, як маніпуляція та спроба незаконно вплинути на результати проведених торгів.
Якщо вашою компанією буде запропоновані дезінфекційні засоби з вказаною діючою речовиною, будемо готові до співпраці через електрону систему публічних закупівель ProZorro.
Ми вказуємо саме такі технічні параметри закупівлі тому, що саме на цей вміст діючої речовини у співробітників лікарні не спостерігалось алергічної реакції, бо на інші дезінфекційні засоби в співробітників нашої лікарні приблизно у 40 % спостерігається чітко виражена форма шкірного дерматиту від легкої до важкої форми, а вказану діючу речовину, яку ми вказали в технічних параметрах закупівлі не спостерігається жодних проявів алергічної реакції.
Тому тендерний комітет, керуючись принципами Закону України «Про охорону праці» вирішив при закупівлі дезінфекційних засобів для лікарні вказувати діючу речовину на яку не було випадків алергічних реакцій у співробітників та пацієнтів. Тендерний комітет відхилив пропозицію першого учасника тендерних торгів так, як діюча речовина не співпадає з заявленою в технічних параметрах закупівлі.
Ви безперечно пропонували частковий еквівалент за такими характеристиками як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режим використання.
Ви праві, що ці характеристики частково визначають державні профільні установи, але не мало визначний фактор для закупівлі дезінфекційних засобів є Закон України «Про охорону праці», яким ми повинні користуватись не в останню чергу і забезпечувати безпеку персоналу і пацієнтів, що знаходяться в лікарні.
Також Ви праві, що жоден наказ МОЗ України не регулює, які саме речовини повинні містити в дезінфекційному засобі, і також наказ МОЗ України і не відхиляє наявність даної діючої речовини ту яку ми прописали в технічних параметрах закупівлі.
Відтак, Ваші звинувачення у дискримінації учасників торгів та підготовки технічних параметрів є такими, що порочать честь, гідність та ділову репутацію, не тільки голови та членів тендерного комітету, а і лікарні в цілому. Тим паче, що завдяки системі ProZorro можна легко відстежити як проходять наші закупівлі та наскільки уважно та ретельно ми ставимось до проведення даної процедури.
Крім того, дані звинувачення розцінюються нами, як маніпуляція та спроба незаконно вплинути на результати проведених торгів.
Якщо вашою компанією буде запропоновані дезінфекційні засоби з вказаною діючою речовиною, будемо готові до співпраці через електрону систему публічних закупівель ProZorro.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000262-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:47
Щодо відіповіді хабарника
Ми направляємо листи до контролюючих органів - там будете розповідати про те,які унікальні деззасоби вам необхідні, при чому одного виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 13:09
Шановний ТОВ « ФАРТУНАТ»!» В Ваших юридичних правах Ви не обмеженні. Якщо контролюючий орган запросить роз’яснення у лікарні, щодо Вашої скарги, заклад надасть ці роз’яснення згідно чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
4 660,00
UAH з ПДВ
|
4 174,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
5 674,32
UAH з ПДВ
|
4 417,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
5 499,00
UAH з ПДВ
|
4 658,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
4 174,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 11:02
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
4 417,14
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
28 жовтня 2019 14:59
|