Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці,крісла
Очікувана вартість
601 102,85 UAH
UA-2019-10-02-000195-a af400367378f469f8c78daeebbc77ca5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 11:30
Очікувана вартість: 601 102,85 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 011,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Крісло шкіряне чорне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
733 шт
Стілець ISO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 шт
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
246 шт
Стілець поворотний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
21 шт
Крісло поворотне з підлокотниками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 11:20
9557458758 ТД (Стільці, крісла).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 579 429,90
UAH
579 429,90
UAH
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 600 327,00
UAH
600 327,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:02
технічна специфікація.pdf
17 жовтня 2019 16:02
Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 16:02
довідка банк.pdf
17 жовтня 2019 16:02
фото крісел.pdf
17 жовтня 2019 16:02
дані про товар.pdf
17 жовтня 2019 16:02
захист довкілля.pdf
17 жовтня 2019 16:02
декларація standart.pdf
17 жовтня 2019 16:02
декларація samba.pdf
17 жовтня 2019 16:02
декларація iso.pdf
17 жовтня 2019 16:02
декларація chester.pdf
17 жовтня 2019 16:02
декларація boston.pdf
17 жовтня 2019 16:02
статут ч. 2.pdf
17 жовтня 2019 16:02
статут ч. 1.pdf
17 жовтня 2019 16:02
ст 17.pdf
17 жовтня 2019 16:02
працівники.pdf
17 жовтня 2019 16:02
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:33
Цінова.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Стілець ІЗО.JPG
17 жовтня 2019 16:33
Сертифікат якості.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Проект договору.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Крісло офісне Престиж.jpg
17 жовтня 2019 16:33
Крісло керівника Nova.jpg
17 жовтня 2019 16:33
Крісло керівника Boston.jpg
17 жовтня 2019 16:33
Загальні відомості.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Декларації.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Дані про товар.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Гарантійний лист.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Статут.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Протокол №2.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Протокол №1.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Паспорт Кухар.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Наказ Директор.PDF
17 жовтня 2019 16:33
ІПН Кухар.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Договір оренди.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Довідка щодо ст. 17.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Довідка про МТБ.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Довідка НАЗК 08.10.19.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Довідка МВС Кухар 01.10.19.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Гарантійний лист 12 міс.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Витяг з ЄДР 15.10.19.pdf
17 жовтня 2019 16:33
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Відхилено 579 429,90
UAH
23 жовтня 2019 10:59
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Відхилено 600 327,00
UAH
23 жовтня 2019 11:03

Інформація про відміну

Дата відміни
23 жовтня 2019 11:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі