Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 42120000-6 Насоси та компресори (насос гідравлічний для мінінавантажувача JCB 225eco)
Очікувана вартість
87 500,00 UAH
UA-2019-10-02-000139-c 62b09f44fc03467e9be2232e2fbb6b24
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 87 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 438,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
насос гідравлічний для мінінавантажувача JCB 225eco
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Киъв, провулок Куреневській, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару насос гідравлічний Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:24
перелік змін 2.docx
02 жовтня 2019 16:24
ЗДКТ.doc
02 жовтня 2019 09:43
ДКТ.doc
02 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:24
перелік змін 2.docx
02 жовтня 2019 16:24
ЗДКТ.doc
02 жовтня 2019 09:43
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:37
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 16:29
Доброго дня, просимо внести роз'яснення: Предметом закупівлі відкритих торгів є закупівля товару, проте в технічної специфікації замовник вказу що Поставка та встановлення здійснюється за рахунок УЧАСНИКА (ціна за одиницю повинна враховувати всі витрати які зазнав учасник пов’язані з доставкою, навантаженням/розвантаженням товару) – на склад ЗАМОВНИКА. Тобто, ЗАМОВНИК проводить не тількі закупівлю товару, а в одночас закупівлю послуги з встановлення данного товару на мінінавантажувач, що протележіть вимогам чинного законодавства. Також ЗАМОВНИК не вказує термін надання послуги з встановлення данного Товару на мінінавантажувач. Окрім ціого, ЗАМОВНИК вказує що УЧАСНИК повинен забезпечити відвантаження та доставку замовленого Товару ЗАМОВНИКУ по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору за результатами проведених торгів не більше 1 (одного) календарного дня з моменту отримання УЧАСНИКОМ заявки від ЗАМОВНИКА, що є дискримінаційною вимогою на думку УЧАСНИКА, тому как Товар що є предметом закупівлі є імпортного походження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни внесенні у тендерну документацію.
Враховуючи нагальну потребу у використанні та роботі спецтехніки, вимоги щодо наявності товару на складі та поставки протягом 1 (одного) дня є доцільними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 87 415,20
UAH з ПДВ
87 415,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:34
Електронний підпис
15 жовтня 2019 18:35
Електронний підпис
15 жовтня 2019 18:35
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 жовтня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій