Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Макаронні вироби
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-10-02-000003-c 233d0f2c75ae487896a4a52ff24946a5
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сенина Михайло Іванович

380673123209 zacharovanadol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ДОТ"Зачарована долина "
Код ЄДРПОУ: 31124662
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., Іршава, площа Народна, 1
Контактна особа: Сенина Михайло Іванович
380673123209
zacharovanadol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 07:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 13:08
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби


Макаронні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
Макаронні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, Іршава, с.Осій, урочище Кам`янка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-000003-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:34
Помилка в техн. описі
В Додатку №1 ТД вказано, що "Якість макаронів нормується по ДОСТ 276-60" Проте вказаний ДОСТ регулює "Крупа пшеничная (Полтавская, "Артек")."
Просимо виключити з Додатку №1 ТД посилання на ДОСТ 276-60
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000003-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:36
Аналогічний договір
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (даалі - Закон) замовник може встановити такий кваліфікаційних критерій як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", тобто Закон дозволяє запитувати інформацію щодо ОДНОГО договору, а не декілька. Всупереч ч.2 ст.16 Закону в Додатку №3 тендерної документації вказано "Довідка про виконання аналогічних договорів". На підставі викладеного просимо змінити слова "аналогічних договорів" на "аналогічного договору"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 23:24
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо заміни одного слова в оголошенні про проведення закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000003-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:37
Щодо вимоги про "Довідка про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)"
З 19.03.2017 р. довідки про взяття на облік платника податку не видаються, а ті що були видані визнані такими, що втратили чинність згідно Наказу Міністерства фінансів України №1125 від 21.12.2016 р. Так в пп.2) п.4 Наказу вказано "…з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП...". Крім того підприємцям зарестрованим після 19.03.2017 довідки навіть не видавалися. Відповідно до ч.6 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції; - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі викладеного вимагаємо виключити з ТД вимогу про "Довідку про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 23:22
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо виключення пунктів з оголошення про проведення закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000003-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:45
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Встановлена у в Додатку №3 тендерної документації вимога надання "Довідки про виконання аналогічних договорів". суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє вимагати інформацію по виконання більше ніж одного аналогічного договору.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо в тендерній документації слова "аналогічних договорів" на "аналогічного договору".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2019 11:34
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного.! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо виключення пунктів з оголошення про проведення закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000003-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 03 жовтня 2019 11:06
4-ОПП - це порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Встановлена у в ТД вимога надати "Довідку про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП) суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №408-р/пк-ск від 27.03.2015р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Ще з 2012 року довідку 4-ОПП було відмінено для юросіб та фізосіб-підприємців, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. А з 20.03.2017 року дана довідка скасована абсолютно для всіх категорій осіб, про що йдеться у Наказі Мінфіну №1125 від 21.12.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє вимагати інформацію по виконання більше ніж одного аналогічного договору.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про "Довідку про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2019 11:35
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного.! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні. З повагою тендерна комісія КП "ДОТ"Зачарована Долина"
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо виключення пунктів з оголошення про проведення закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000003-c.b6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 03 жовтня 2019 11:51
Згідно ч.1 ст.2 Закону "Про публічні закупівл" замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися принципу закупівель
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (а отже і "Зачарована долина") повинні дотримуватися визначених Законом України принципів закупівель, зокрема принципу НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ (ст.3, 5, 22 Закону), який забороняє замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Антимонопольний комітет України вже неодноразово визнавав вимоги ідентичні Вашим (про аналогічні договори та довідку 4-ОПП) порушенням приниципа недискримінації. То ж і Ваші незаконні вимоги у випадку їх залишення у тендерній документації будуть визнані АМКУ незаконними. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-10-02-000003-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 08 жовтня 2019 14:36
Не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Відповідно до п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція Сидунчука М.І. не відповідає наступним умовам тендерної документації:
1. Всупереч Додатку №3 тендерної документації у гарантійному листі Сидунчука М.І. не вказано «доставка буде зроблена учасником самостійно без додаткової оплати, навантажувально-розвантажувальні роботи проводитимуться учасником власними силами» При цьому у Додатку №3 чітко вказано, що це «(Обов’язково)» зазначити у гарантійному листі;
2. Довідка «Загальні відомості про учасника» не відповідає формі визначеній у Додатку №5, а саме: а) не в табличній формі; б) відсутні графи «Місцезнаходження: Поштова адреса:», «Телефон, факс»
3. Цінова пропозиція не відповідає формі наведеній у Додатку №4. А саме відсутня графа «Інформація щодо гарантійних зобов’язань Учасника на товар»
4. Не надані наступні документи визначені Додатком №3 тендерної документації та листи-пояснення про причини їх неподання:
- Копія Статуту, або іншого установчого документа;
- копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ (У разі якщо Учасник не платник ПДВ - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку).
- Довідка про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)
- Довідка про виконання аналогічних договорів.
У тендерні документації вказано «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або обґрунтовані пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
На підставі викладеного, керуючись п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Сидунчука М.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 19:45
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! . Розглянувши на засіданні тендерного комітету Вашу Вимогу щодо закупівлі №UA-2019-10-02-000003-c Макаронні вироби повідомляємо наступне:
Учасник ФОП Сидунчак М.І. був попередньо визначений переможцем автоматично за допомогою системи (його пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону) і хочемо нагадати, що, для забезпечення добросовісної конкуренції, як замовники ми не маємо можливості впливати на процедуру аукціону, а також слідуючи тому, що фінансування відбувається за рахунок бюджетних коштів, за результатами аукціону маємо надавати перевагу позиції, яка забезпечить максимальну економію таких коштів.
Так, після проведення аукціону, кваліфікаційною комісією було виявлено відсутність деяких прикріплених документів. Учасник офіційно звернувся до нас із поясненням щодо даного факту. У офіційному зверненні ФОП Сидунчак М.І. було вказано що документи яких не вистачає будуть надані у паперовому вигляді. ФОП Сидунчак М.І. надав усі документи в паперовому вигляді, що не суперечить нормам законодавства.
Отже, після надання ФОП Сидунчак М.І.. усіх необхідних документів кваліфікаційна комісія розпочала розгляд його тендерної пропозиції. Не виявивши підстав зг. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийнято рішення визначити його переможцем, опублікувати рішення, та відправити повідомлення про намір укласти договір.
Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону.

З повагою, КП «ДОТ «Зачарована Долина»
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо відміни рішення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИДУНЧАК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРОДАН ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ 7 500,00
UAH з ПДВ
5 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 7 560,00
UAH з ПДВ
5 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 15:51
довідка.jpg
07 жовтня 2019 15:51
лист згода.jpg
07 жовтня 2019 15:51
відомості про уч.1.jpg
07 жовтня 2019 15:51
дог.1.jpg
07 жовтня 2019 15:51
техвимоги.jpg
07 жовтня 2019 15:51
пропозиція.jpg
07 жовтня 2019 15:51
гар.лист.jpg
07 жовтня 2019 15:51
дог.3.jpg
07 жовтня 2019 15:51
про аналог.дог..jpg
07 жовтня 2019 15:51
дог.2.jpg
07 жовтня 2019 15:51
Довідка 4-ОПП оригінал.PDF
07 жовтня 2019 15:51
відомості про уч.2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИДУНЧАК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ

ФОП ПРОДАН ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИДУНЧАК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ
#2697810759
Переможець 4 500,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 14:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИДУНЧАК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ
#2697810759
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 17:17
Договір Сидунчак Макарони 1 (1).pdf укладений
21 травня 2020 17:14
Договір Сидунчак Макарони 1 (1).pdf укладений
21 травня 2020 17:13
Договір Сидунчак Макарони 1.docx укладений
21 травня 2020 17:10