Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби особистої гігієни» ( памперси для дорослих )
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-10-01-002590-b 02d52222f5a6400b9c861800b459caf2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 14:33
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33700000-7: Засоби особистої гігієни


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7800 штука
Підгузки для дорослих розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
6600 штука
Підгузки для дорослих розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
2880 штука
Підгузки для дорослих розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 02 жовтня 2019 09:34
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 09:33
Доброго дня! Ми можемо запропонувати підгузки відповідного розміру M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки! Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL Вимагаємо відповісти, чи можемо ми брати участь в Вашій закупівлі з розмірами M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Якщо ні - убрати з Вашої документації на закупівлю дискримінаційні для нас вимоги. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня по перше ці вимоги не є дискримінаційними тому що в закупівлі зазначено розміри приблизно а по друге заборонити вам брати участь у закупівлі ніхто не має права згідно чинного законодавства України.
технічні вимоги
Дата подання: 02 жовтня 2019 09:42
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 09:39
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, чому вимоги прописані іноземною мовою? Що Ви маєте на увазі - "Odour Stop"? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня вислов "Odour Stop" перекладається як "запах зупинка" в тех вимогах так і прописано "Odour Stop перешкоджає появі неприємного запаху"
дискримінація учасників
Дата подання: 02 жовтня 2019 09:54
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 15:20
Доброго дня! Прописуючи у технічних вимогах «Форма випуску» «Кількість в упаковці не менше 30 шт.» Ви не даєте багатьом учасникам брати участь в закупівлі. Ця вимога є дискримінаційною, на що неодноразово вказував АМКУ в своїх рішеннях. Це суперечить Закону "Про публічні закупівлі". Вимагаємо: Убрати вимогу «Форма випуску» кількість в упаковці! Таким чином в закупівлі буде забезпечена. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1301 про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів
технічними та іншими засобами, та з урахованням потреб хворого згідно форми індивідуальноїпрограми реабілітації інваліда, що видається медико-соціальними комісіями ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом МОЗ 08.10.2007 №623 були прописані днні вимоги. А саме на одного хворого в місяць 30 шт ,розірвання упаковки не допускається по гігієнічним нормам тому 1 упаковка дорівнює 30 штук.
розміри в см
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:45
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 10:10
Доброго дня! Ми можемо запропонувати підгузки відповідного розміру M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Такі розміри відповідають Вашим вимогам? Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1301 про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами, та з урахованням потреб хворого згідно форми індивідуальноїпрограми реабілітації інваліда, що видається медико-соціальними комісіями ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом МОЗ 08.10.2007 №623. Розміри які відпов ідають нашим вимогам ви можете переглянути в тендерній документації а саме в медико технічних вимогах до предмету закупівлі. Дякую.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-002590-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 04 жовтня 2019 14:08
Дискримінаційні вимоги під конкретного постачальника
Доброго дня, шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
По перше:
Прописуючи у технічних вимогах підгузків для дорослих «Кількість в упаковці не менше», Ви на наш погляд, порушуєте Закон "Про публічні закупівлі", тому, що не даєте можливості учасникам з меншою кількістю в упаковці брати участь в закупівлі!
З цього виходить, що Ви цілеспрямовано і за попередньою домовленістю прописуєте вимоги під конкретну торгівельну марку! А, можливо, під конкретного постачальника!
Це суперечить Закону "Про публічні закупівлі".
По друге:
Всі основні дистриб’ютори підгузків для дорослих (крім «Сені») не мають в асортименті підгузків з такими розмірами в сантиметрах як Ви зазначаєте в вимогах (Окружність стегон-живота 75-110 см (розмір підгузників М), 100-150 см (розмір підгузників L), 130-170 см (розмір підгузників XL ))! І що значить: «приблизно»?
З цього виходить, що Ви цілеспрямовано прописуєте умови під конкретного учасника з конкретною торгівельною маркою!!!
Це теж суперечить Закону "Про публічні закупівлі"!!!
Тому Вимагаємо:
1. Прибрати з вимог «кількість штук в упаковці».
2. Прибрати вимогу «Окружність стегон-живота в см.»
Таким чином в закупівлі буде забезпечена конкуренція і учасники з другими торговими матимуть змогу конкурувати з представником «Сені».
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 14:59
1. Прибрати з вимог «кількість штук в упаковці».
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Зазначені в тендерній документації вимоги щодо необхідної кількості штук в упаковці не є дискримінаційними, оскільки вимоги тендерної документації не встановлюють конкретну необхідну кількість штук в упаковці, а вказують на можливий діапазон (тобто потенційним учасникам можна запропонувати будь-яку кількість штук в упаковці, яка входить до визначеного діапазону «не менше ніж»), що не може бути визначено як дискримінація та не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». (Дальше ваш ответ.) Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1301 про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами, та з урахованням потреб хворого згідно форми індивідуальноїпрограми реабілітації інваліда, що видається медико-соціальними комісіями ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом МОЗ 08.10.2007 №623 були прописані днні вимоги. А саме на одного хворого в місяць 30 шт ,розірвання упаковки не допускається по гігієнічним нормам тому 1 упаковка дорівнює 30 штук.
2. Прибрати вимогу «Окружність стегон-живота в см.»
При підготовці тендерної документації, зокрема в частині технічних вимог до предмета закупівлі, ми орієнтувалися виключно на потреби та побажання осіб, які мають право на забезпечення засобами гігієни. Згідно пп. 3 п. 2 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У тендерній документації ми вказали технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вбачали необхідними для задоволення потреб кожної особи, яка має право бути забезпечена підгузками
Номер вимоги: UA-2019-10-01-002590-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "З ІІ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:54
Скарга на рішення Замовника
Доброго дня, шановний тендерний комітет. Просимо дати розгорнуту відповідь про невідповідність нашої тендерної пропозиції до вимог Замовника торгів.
В протоколі відсутні причини та посилання на невідповідність. У разі ігнорування будемо звертатись до Аудиторської служби з перевірки вашої установи про перевитращення бюджетних коштів. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 16:30
ТОВ "З ІІ "АЛВІН" не надав тендерної пропозиції
Номер вимоги: UA-2019-10-01-002590-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42263098
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:15
Дискваліфікація
Шановний Замовнику. В тендерній пропозиції ТОВ "Асхор Трейд" відсутній додаток 5- тендерна пропозиція. Тому пропозиція ТОВ "Асхор Трейд" не відповідає ч.4 ст 30 Закону України про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 16:33
В ТОВ АСХОР ТРЕЙД е додаток №5 тендерна пропозиція, дивіться уважній
Номер вимоги: UA-2019-10-01-002590-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42263098
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:26
Не відповідність товару
Запропонований товар ТОВ Асхор Трейд не відповідає умовам тендерної документації оскільки:
1. В додатку №3 зазначено що обсяг талії 75-110 см для товару №1. Учасник пропонує 80-120см.
2.Для товару №3 зазначено обсяг талії 130-170 см. Учасник пропонує 120-170 см. Тому запропонований товар не відповідає умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 16:37
Запропонований товар ТОВ Асхор Трейд відповідає умовам тендерної документації оскільки: розміри зазначені приблизні 1. В додатку №3 зазначено що обсяг талії 75-110 см для товару №1. Учасник пропонує 80-120см. 2.Для товару №3 зазначено обсяг талії 130-170 см. Учасник пропонує 120-170 см. Тому запропонований товар відповідає умовам тендерної документації

Документи

08 жовтня 2019 14:59
вимога підгузки.pdf

Документи

25 жовтня 2019 16:30
10.pdf

Документи

25 жовтня 2019 16:33
11.pdf

Документи

25 жовтня 2019 16:37
12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "З ІІ "АЛВІН" 156 564,00
UAH з ПДВ
156 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 166 152,00
UAH з ПДВ
166 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД" 177 984,00
UAH з ПДВ
177 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:02
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:02
Довідка довкілля.pdf
16 жовтня 2019 17:02
Довідка аналог. догов. .pdf
16 жовтня 2019 17:02
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 19:49
Електронний підпис
16 жовтня 2019 19:47
Форум Трейд.pdf
16 жовтня 2019 19:47
Довідка дистрибуції.pdf
16 жовтня 2019 19:47
Відгук.pdf
16 жовтня 2019 19:47
Аналогічний договір.pdf
16 жовтня 2019 19:47
21 Витяг з ЄДР.pdf
16 жовтня 2019 19:47
20 Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 19:47
19. Санкції.pdf
16 жовтня 2019 19:47
16.2. Лист-пояснення СЄС.pdf
16 жовтня 2019 19:47
16. Специфікація.pdf
16 жовтня 2019 19:47
14.3 Накладні.pdf
16 жовтня 2019 19:47
14. Ліцензія.pdf
16 жовтня 2019 19:47
11. Довідка податки.pdf
16 жовтня 2019 19:47
10. Статут.pdf
16 жовтня 2019 19:47
7. Фінансовій звіт.pdf
16 жовтня 2019 19:47
6. Довідка працівники.pdf
16 жовтня 2019 19:47
5. Довідка мтб.pdf
16 жовтня 2019 19:47
4. Стаття 17.pdf
16 жовтня 2019 19:47
3.3. Наказ.pdf
16 жовтня 2019 19:47
3.1. Рішення 1.pdf
16 жовтня 2019 19:47
3. Повноваження.pdf
16 жовтня 2019 19:47
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "З ІІ "АЛВІН"

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "З ІІ "АЛВІН"
#39120974
Відхилено 156 564,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 11:41
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 166 152,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
166 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 18:19
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 09:03
Ц8 Протокол Асхор трейд Протокол памперси.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 09:02
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 13:26
Ц8 Асхор Трейд дог+спец памперси 166152,00.pdf укладений
22 листопада 2019 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 194
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 166 152,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 869,76 UAH)