Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відеозахоплення; комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку: 2 Лоти – Лот 1 - Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відеозахоплення, –Лот 2 - Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку
Очікувана вартість
1 766 500,00 UAH
UA-2019-10-01-002567-b ae1fdbc47a624f5aa1a0f5677ac920a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Олександрівна Олещук

+380352236032 inbox@te.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 26198838
Вебсайт: https://te.court.gov.ua/tu20/
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Грушевського, 6
Контактна особа: Оксана Олександрівна Олещук
+380352236032
inbox@te.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 18:19
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 18:19
Очікувана вартість: 1 766 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування: кошти державного бюджету

Тендерна документація

01 жовтня 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 18:15
5 ТД запис 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 02 жовтня 2019 13:26
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 13:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо, що при закупівлі товару «код ДК 021-2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»(Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відеозахоплення; комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку: 2 Лоти – Лот 1 - Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відеозахоплення, Лот 2 - Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку) Постачальник зобов’язаний забезпечити Замовнику згідно вимог Тендерної документації, зокрема, технічного завдання (Додаток 2 до ТД) відповідно до місця постачання товару:

- По Лоту 1 – поставку, підключення, введення в експлуатацію обладнання (проведення тестового запису);
- По Лоту 2 – поставку, підключення, встановлення, монтаж та введення в експлуатацію обладнання (проведення тестового запису).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відеозахоплення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 565 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 жовтня 2019 11:22
Закінчення: 18 жовтня 2019 11:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 комп
Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відеозахоплення
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, місцеві загальні суди, Тернопільської області
Дата доставки: 03 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладної або акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 517 140,00
UAH з ПДВ
517 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 16:48
Електронний підпис
29 жовтня 2019 16:48
Електронний підпис
28 жовтня 2019 22:51
Електронний підпис
28 жовтня 2019 22:51
Електронний підпис
28 жовтня 2019 22:50
Dovidka_19282594570240886369.pdf.p7s
28 жовтня 2019 22:50
Dovidka_19282594570240886369.pdf
25 жовтня 2019 16:29
Dovidka_19282594570240886369.pdf.p7s
25 жовтня 2019 16:29
Dovidka_19282594570240886369.pdf
17 жовтня 2019 17:13
Електронний підпис
17 жовтня 2019 17:10
32. Авторизаційний лист.pdf
17 жовтня 2019 17:10
23.1. Паспорт Тищука Д.М..pdf
17 жовтня 2019 17:10
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 14:28
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:27
ПРОПОЗИЦІЯ1.pdf
16 жовтня 2019 14:27
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3133405750
Переможець 480 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3133405750
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 16:52
Дод.угода2_322.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 16:47
Дод.угода1_322 .pdf зміни до договору
05 грудня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:01
Договір укладений
11 листопада 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (сума договору - 480`000.00 грн (без ПДВ), кількість - Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відео захоплення – 10 комплектів)
Номер договору про закупівлю: 322-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (сума договору - 480`000.00 грн (без ПДВ), кількість - Комплект фіксування судового засідання в режимі звукозапису та з платою відео захоплення – 10 комплектів)
Номер договору про закупівлю: 322-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 480 000,00
UAH