Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко, молоко незбиране згущене
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2019-10-01-002566-b 0c9d12918bde40cfbd59b07a2ec410f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Наталя Григорівна

+380501411101 POKOTILOVKA_SR1@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Покотилівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04396733
Місцезнаходження: 62458, Україна , Харківська обл., смт Покотилівка, ВУЛИЦЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА, будинок 3
Контактна особа: Карпенко Наталя Григорівна
+380501411101
POKOTILOVKA_SR1@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:09
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


молоко, молоко незбиране згущене
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7078 кг
молоко, молоко незбиране згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська обл., смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 18:14
ТД Молоко.doc
01 жовтня 2019 18:14
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-002566-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРІГО", Код ЄДРПОУ:38632218
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:34
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником Покотилівською селищною радою було проведено закупівлю UA-2019-10-01-002566-b на Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки(молоко,молоко незбиране сгущене).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасника:
1.ТОВ «Торговий Дім» Балаклійські продукти»
2.ТОВ «ТРІГО».
3.ФОП Кривоніс Валентина Іванівна.
Ціна ТОВ «Торговий Дім» Балаклійські продукти» була визнана електронною системою закупівель ,як найбільш економічно вигідна,про те тендерний комітет Покотилівської селищної ради відхилив пропозицію ТОВ «Торговий Дім»Балаклійські продукти» як так,що не відповідає вимогам тендерної документації.
Наступна пропозиція ТОВ «ТРІГО»,також була відхилена тендерним комітетом,як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Наступна пропозиція ФОП Кривоніс Валентина Іванівна була визнана переможцем,про те в тендерній документації ФОП Киривоніс В.І. є ряд недоліків які не відповідають тендерній документації,та не відповідають тендерній пропозиції,а саме:
В п.5 кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги установлені ст..17 Закону замовник вимагав для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
1) Наявність обладнання та матеріально технічної бази а) інформація у вигляді таблиці про наявність спеціального автотранспорту-рефрижератори(не менше однієї одиниці) із зазначенням власника,реєстраційний номер автомобіля(обов’язково додається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт,про те ФОП Кривоніс В.І. в складі своєї тендерної пропозиції надала свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу не рефрижератору,а фургону який не підтримує температурний режим,та порушує умови зберігання швидкопсувних продуктів харчування та Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»,та ставить під загрозу життя та здоров’я населення Покотилівської селищної ради.
2) Також Замовник вимагав надати на власні потужності право установчий документ. Якщо потужності не належать Учаснику,то надається в складі пропозиції договір щодо правових підстав використання потужностей(об’єкту). Даний договір повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності(об’єкту).В складі своє пропозиції ФОП Кривоніс В.І. надала договір оренди нежитлового приміщення №5/01/17-0 від 30 грудня 2016 року,про те часові межі розпорядку роботи в договорі не вказані.
3) Також ФОП Кривоніс В.І. надала цінову пропозицію,та вказала ціну не за кг молока незбираного згущеного,а за банку 0,370 кг,з огляду на моніторинг цін в Харківській області.
4) З усього вищевикладеного вимагаю відхилити пропозицію ФОП Кривоніс В.І.,як таку,що не відповідає тендерній документації Замовника та порушує норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 17:35
Повідомляємо наступне.
1.Перше питання.
В тендерній документації, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників, а також спосіб документального підтвердження цієї інформації.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально технічної бази, Замовником вимагалось надати інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератора (не менше однієї одиниці) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Учасником надано Довідку на сторінці 4 файлу Довідки Молоко.pdf, з Інформацією про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератора (не менше однієї одиниці) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт», зазначено, що «транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, ФУРГОН, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо)».
Тобто, в технічному паспорті на транспортний засіб в розділі Тип ТЗ зазначається ФУРГОН.
Далі, відповідно до п.25.6.2. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363 зазначено, що «Молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом».
Отже, вищезазначеними нормами, перевезення предмету закупівлі, а саме: молока, молока незбираного згущеного допустимо в транспортних засобах з типом ФУРГОН. Тобто, ФУРГОН, який містять рефрижератор, як систему штучного охолодження, який вмонтовується на ізотермічний фургон об'ємом від 2 м³ до 120 м³ і служить для підтримки всередині нього температури в інтервалі від -30 ° С до +12 ° С.
Тому Учасником не порушено вимог тендерної документації.
2.Друге питання
В тендерній документації, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників, а також спосіб документального підтвердження цієї інформації.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально технічної бази, Замовником вимагалось надати Інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 9.
Учасником надано Довідку на сторінці 23 файлу Довідки Молоко.pdf, з наданням інформації про те що для обігу предмету закупівлі буде використовуватись складське приміщення на підставі договору оренди №5/01/17-0, площею 10 кв. м., що знаходиться за адресою 62481, Харківська обл., с. Рогань, вул. Культури 57, та працює щоденно та цілодобово.
Учасником зазначено, що склад працює цілодобово та в договорі оренди не передбачено часових обмежень користування зазначеним майном, враховуючи вищезазначене Замовником вважається, що Учасником не порушено вимог тендерної документації.
3.Трете питання.
В тендерній документації, Замовником встановлено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також необхідна кількість товару, якій необхідно постачати. Учасник погоджується постачати 7000 кг молока та 78 кг молока згущеного (згода з умовами договору). Замовник не впливає та може встановлювати Учаснику вартісні межи вартості товару, який пропонується до постачан
Номер вимоги: UA-2019-10-01-002566-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БАЛАКЛІЙСЬКІ ПРОДУКТИ", Код ЄДРПОУ:42496258
Дата подання: 29 жовтня 2019 16:09
оскарження визначення переможця закупівлі
На Веб-порталі уповоноваженого органу будо оприлюднено інформацію щодо проведення допорогової процедури закурівлі, оголошення UA-2019-10-01-002566-b на Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки (молоко,молоко незбиране сгущене). Замовник Покотилівська селищна рада.
17 жовтня 2019 р. відбувся електронний аукціон, у якому взяли участь 3 учасника: 1.ТОВ «Торговий Дім» Балаклійські продукти» 2.ТОВ «ТРІГО». 3.ФОП Кривоніс Валентина Іванівна. У результаті аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією виявилася пропозиція ТОВ «Торговий Дім» Балаклійські продукти», котра буда відхилена замовником як така, що не відповідає вимогам тендерноїх документації. Наступна пропозиція ТОВ «ТРІГО»,також була відхилена тендерним комітетом,як така що не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиція ФОП Кривоніс Валентина Іванівна бла прийнята і замовник визначив ФОП Кривоніс Валентина Іванівна переможцем у закупівлі. Проте пропозиція ФОП Кривоніс Валентина Іванівна також не відповідає вимогам оголошення, та має підстави для відхилення. Зокрема В п.5 кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги установлені ст..17 Закону замовник вимагав для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: 1) Наявність обладнання та матеріально технічної бази а) інформація у вигляді таблиці про наявність спеціального автотранспорту-рефрижератори(не менше однієї одиниці) із зазначенням власника,реєстраційний номер автомобіля(обов’язково додається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт.
Учасник ФОП Кривоніс Валентина Іванівна на підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту – рефрежиратори надає довідку № мол 0710/4 від 07.10.19 за формою, вказаною в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, в якій повідомляє, що має в наявності автомобіль спеціалізований рефрежиратор у кількості 1 од. Також на підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту у пропозиції учасника надане свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл свідоцтво про реєстрацію ТЗ), в якому вказаний тип ТЗ : фургон. Але в особливих відмітках свідоцтва про реєстрацію ТЗ не вказано позначки типу рефрежиратор. Тобто в довідці № мол 0710/4 від 07.10.19 вказана свідомо неправдива інформація. Також ні в довідці ні в свідоцтві про реєстрацію ТЗ не вказано, що автомобіль призначений для транспортування швидкопсувних продуктів харчування згідно з Законом України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів та Правилами перевезення швидкопсувних вантажів (стаття 5 Статуту) ( 457-98-п ) { Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури N 138 ( z0774-11 ) від 08.06.2011 }, що є прямим порушенням вищевказаних законів
З усього вищевикладеного вимагаю відхилити пропозицію ФОП Кривоніс В.І.,як таку,що не відповідає тендерній документації Замовника та порушує норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 жовтня 2019 17:26
В тендерній документації, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників, а також спосіб документального підтвердження цієї інформації.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально технічної бази, Учасником надано Довідку на сторінці 4 файлу Довідки Молоко.pdf, з Інформацією про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератора (не менше однієї одиниці) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт», зазначено, що «транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, ФУРГОН, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо)».
Тобто, в технічному паспорті на транспортний засіб в розділі Тип ТЗ зазначається ФУРГОН. Далі, відповідно до п.25.6.2. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363 зазначено, що «Молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом».
Отже, вищезазначеними нормами, перевезення предмету закупівлі, а саме: молока, молока незбираного згущеного допустимо в транспортних засобах з типом ФУРГОН. Тобто, ФУРГОН, який містять рефрижератор, як систему штучного охолодження, який вмонтовується на ізотермічний фургон об'ємом від 2 м³ до 120 м³ і служить для підтримки всередині нього температури в інтервалі від -30 ° С до +12 ° С.
Тому Учасником не порушено вимог тендерної документації.
Стосовно вашого зауваження що, ні в довідці ні в свідоцтві про реєстрацію ТЗ не вказано, що автомобіль призначений для транспортування швидкопсувних продуктів харчування згідно з Законом України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів та Правилами перевезення швидкопсувних вантажів (стаття 5 Статуту) ( 457-98-п ) { Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури N 138 ( z0774-11 ) від 08.06.2011 }, та на вашу думку є прямим порушенням вищевказаних законів, повідомляємо наступне:
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не містить норм щодо внесення у свідоцтво про реєстрацію ТЗ відміток про перевезення швидкопсувних продуктів харчування, та відповідно до преамбули Н А К А З У МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ від 08.06.2011 N 138, він виданий на виконання Плану заходів із запровадження електронного документообігу, пов'язаного з перевезенням вантажів залізничним транспортом та з метою запровадження електронного документообігу, пов'язаного з перевезенням вантажів залізничним транспортом, та даний Наказ не встановлює норм, які регулюють правовідносини Замовника та учасника цієї закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-10-01-002566-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРІГО", Код ЄДРПОУ:38632218
Дата подання: 01 листопада 2019 15:08
Вимога
Так замовник хотив рефрижератор,чи фургон????
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2019 10:53
В тендерній документації, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників, а також спосіб документального підтвердження цієї інформації.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально технічної бази, Замовником вимагалось надати інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератора (не менше однієї одиниці) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (ТИПУ) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт», зазначено, що «транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, ФУРГОН, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо)».

Документи подані скаржником

24 жовтня 2019 12:34
тех.паспорт.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БАЛАКЛІЙСЬКІ ПРОДУКТИ" 149 559,00
UAH з ПДВ
142 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРІГО" 157 944,24
UAH з ПДВ
142 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРИВОНІС ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" 177 418,00
UAH з ПДВ
175 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:23
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:21
экс доз.pdf
16 жовтня 2019 17:21
устав.pdf
16 жовтня 2019 17:21
трудові.pdf
16 жовтня 2019 17:21
техпаспорта.pdf
16 жовтня 2019 17:21
тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 17:21
посвідчення якості.pdf
16 жовтня 2019 17:21
наказ дир.pdf
16 жовтня 2019 17:21
медсправки.pdf
16 жовтня 2019 17:21
Медкнижки.pdf
16 жовтня 2019 17:21
лист_захист довкілля.pdf
16 жовтня 2019 17:21
лист ст. 17.pdf
16 жовтня 2019 17:21
договора аренди авто.pdf
16 жовтня 2019 17:21
довідка щодо санкцій.pdf
16 жовтня 2019 17:21
довiдка щодо пiдпису.pdf
16 жовтня 2019 17:21
вытяг НДС (1).pdf
16 жовтня 2019 17:21
відомості з ЕДРПОУ.pdf
16 жовтня 2019 17:21
акти дезинфекції авто.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:35
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:35
тех.паспорт(реф.).PDF
16 жовтня 2019 17:35
тендерна пропозиція.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Статистика ТОВ ТРІГО.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Посвідчення якості.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Паспорт Чичімов Є.О..PDF
16 жовтня 2019 17:35
Наказ на призначення.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Мед.книжка водія.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Лист-гар.ст.17.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Лист(щодо ЗУ санкції).PDF
16 жовтня 2019 17:35
Договір суборенди.pdf
16 жовтня 2019 17:35
Договір дератизації.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Довідка працівників.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Довідка Довкілля.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Гар.лист з заз.дати.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Відомості учасника.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Витяг зі Статуту.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Витяг ЄДР Триго.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Аналогічний договір.PDF
16 жовтня 2019 17:35
Акт дератизації).pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:35
Техпаспорт приміщення.pdf
16 жовтня 2019 12:35
паспорт.pdf
16 жовтня 2019 12:35
Медичні книжки.pdf
16 жовтня 2019 12:35
Ідентифікаційний код.pdf
16 жовтня 2019 12:35
Договір оренди складу.pdf
16 жовтня 2019 12:35
Довідки молоко.pdf
16 жовтня 2019 12:35
Дезинфекція ТЗ.pdf
16 жовтня 2019 12:35
Дезинфекція складу.pdf
16 жовтня 2019 12:35
витяг єдр.pdf
16 жовтня 2019 12:35
аналог договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БАЛАКЛІЙСЬКІ ПРОДУКТИ"

ТОВ "ТРІГО"

ФОП "КРИВОНІС ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БАЛАКЛІЙСЬКІ ПРОДУКТИ"
#42496258
Відхилено 142 149,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:59
ТОВ "ТРІГО"
#38632218
Відхилено 142 150,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:00
ФОП "КРИВОНІС ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2012523347
Переможець 175 598,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:24

Документи

22 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРИВОНІС ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2012523347
175 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 15:13
ДОД. УГ. 2 МОЛОКО від 28.01.2020 (1).pdf зміни до договору
28 січня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:02
Дод. уг. від 23.12.2019 молоко (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 10:58
2-ТД 04.11.19.pdf укладений
04 листопада 2019 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у.№1 від 23.12.2019 р. (Подовження строку дії договору на 2020 рік) Сума договору після внесення змін залишилася незмінною. Кількість товарів після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 2-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.2 від 28.01.2020р. Сума договору після внесення змін - 210717,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 8493,60 кг.
Номер договору про закупівлю: 2-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 91 396,10
UAH