Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології (37623 Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система, цифрова)
Inpatient angiographic system for use in interventional cardiology (37623 Stationary angiographic x-ray system, digital)
Очікувана вартість
24 100 000,00 UAH
UA-2019-10-01-002545-b 78b950367a6842bbb2993a129046bf79
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна Сінєльнікова

+380645244151 tender_lokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Луганська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд.5
Контактна особа: Олена Миколаївна Сінєльнікова
+380645244151
tender_lokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lugansk regional clinical hospital
National ID: 01983789
Contact point: Sinelnikova Elena Nikolaevna
+380645244151
tender_lokb@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 08:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:55
Очікувана вартість: 24 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 01 жовтня 2019 18:00
Enquiries until: 23 жовтня 2019 08:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2019 08:00

Information

Estimated total value: 24 100 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 241 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Закупівля на очікувану вартість з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології (37623 Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система, цифрова) (Джерело фінансування-кошти субвенції з державного бюджету обласним бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, буд. 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Inpatient angiographic system for use in interventional cardiology (37623 Stationary angiographic x-ray system, digital) (Source of funding - funds from the state budget subvention to regional budgets)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 24 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника після отримання Замовником поставленого Товару, на підставі видаткової накладної протягом семи календарних днів після поставки Товару. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 13:15
Додаток_№_2_Вiдомостi_про_учасника.docx
01 жовтня 2019 18:00
Додаток_№_2_Вiдомостi_про_учасника.docx
15 жовтня 2019 13:15
Додаток_№_7_Лист-згода_на_персонал_нi_данi.docx
01 жовтня 2019 18:00
Додаток_№_7_Лист-згода_на_персонал_нi_данi.docx
15 жовтня 2019 13:15
Додаток_№_6_Лист-погодження_проекту_договору.docx
01 жовтня 2019 18:00
Додаток_№_6_Лист-погодження_проекту_договору.docx
15 жовтня 2019 13:15
Додаток_№_1_Тендерна_пропозицiя.docx
01 жовтня 2019 18:00
Додаток_№_1_Тендерна_пропозицiя.docx
15 жовтня 2019 13:15
Тендерна_документацiя.docx
01 жовтня 2019 18:00
Тендерна_документацiя.docx
15 жовтня 2019 13:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
15 жовтня 2019 13:15
Додаток_№_5_Проект_договору_про_закупiвлю.docx
01 жовтня 2019 18:00
Додаток_№_5_Проект_договору_про_закупiвлю.docx
15 жовтня 2019 13:15
Додаток_№_4_Медико-технiчнi_вимоги зі змінами 15.10.2019р.docx
01 жовтня 2019 18:00
Додаток_№_4_Медико-технiчнi_вимоги.docx
15 жовтня 2019 13:15
Додаток_№_3_Вiдповiднiст__учасника_ст._16,_ст.17.docx
01 жовтня 2019 18:00
Додаток_№_3_Вiдповiднiст__учасника_ст._16,_ст.17.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-01-002545-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ, Код ЄДРПОУ:42705428
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:24
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 20:10
рішення від 30.10.2019 № 15658 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 20:10
рішення від 15.11.2019 № 16765 .pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 23:57

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 17:24
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

04 листопада 2019 11:30
Пояснення Замовника.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-13-000013 ● 5fef5986b944440ea7a7c66ed14ed4b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 13:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.12.2019 № 70
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.12.2019 № 70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-10-01-002545-b 01.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником не можливо усунути порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме, відповідність вимогам п.2 частини першої статті 17 та п.2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ у зв’язку з закінченням процедури закупівлі. Ці зауваження будуть враховані при складанні тендерної документації в подальшому. Згідно встановленого порушення в частині п.4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ та вимог статті 6 Закону № 851-IV, замовник повідомляє , що згідно вимог тендерної документації всі документи подаються у вигляді сканованих документів у форматі PDF. Тому накладання ЕЦП на етапі прекваліфікації не є обов’язковою вимогою. Всі остаточні пропозиції учасників були оформлені та завірені згідно вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Замовник здійснює закупівлі за принципами статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, тому вказані зауваження на даному етапі не можуть бути усунені, але в подальшому будуть враховані при проведенні наступних закупівель.

2020-01-15 15:28:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 листопада 2019
UA-2019-10-01-002545-b78b950367a6842bbb2993a129046bf79
Найменування: Луганська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд.5
Учасник Документи Рішення
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 листопада 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 грудня 2019 12:09
Електронний підпис
04 грудня 2019 12:03
Копія наказу
04 грудня 2019 12:03
Документи переможця
29 листопада 2019 13:17
Форма пропозиції оновлена
29 листопада 2019 13:16
Електронний підпис
30 жовтня 2019 13:51
Пропозиція КІНД.pdf

Документи

21 листопада 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:05
Файл 7.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 6.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 5.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 4.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 3.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 2.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 1.pdf
31 жовтня 2019 15:05
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 24 090 000,00
UAH з ПДВ
23 608 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 24 000 000,00
UAH з ПДВ
23 759 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 12:09
Електронний підпис
04 грудня 2019 12:03
Копія наказу
04 грудня 2019 12:03
Документи переможця
29 листопада 2019 13:17
Форма пропозиції оновлена
29 листопада 2019 13:16
Електронний підпис
30 жовтня 2019 13:51
Пропозиція КІНД.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:05
Файл 7.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 6.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 5.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 4.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 3.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 2.pdf
31 жовтня 2019 15:05
Файл 1.pdf
31 жовтня 2019 15:05
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
Переможець 23 608 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
23 608 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 09:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:17
Додаткова угода № 1 від 24.12.2019р.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:14
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 16:36
Договір № 313 від 11.12.2019р.pdf укладений
11 грудня 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали додаткову угоду до Договору № 313 від 11.12.2019 року (далі-Договір) про наступне: Пункт 5.1.Договору викласти у новій редакції: Строк поставки товару: до 26 грудня 2019 р. до 16-00. Учасник постачає митно очищені товари на умовах DDP (Інкотермс-2010) на склад Замовника.
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 608 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 544 448,60 UAH)