Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
2 275 720,60 UAH
UA-2019-10-01-002332-b e42b112d74eb4636b32d92e8f7a5a9ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:18
Очікувана вартість: 2 275 720,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 757,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Шпилька анкерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 шт
Кришка циліндра в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 шт
Шпилька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 шт
Гніздо траверси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
24 шт
Компенсатор зібраний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи 2 274 880,00
UAH
2 274 880,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" 2 275 600,00
UAH
2 275 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 17:20
Довідка_про_корупцію
08 листопада 2019 17:20
Довідка_ МВС
08 листопада 2019 17:20
Довідка_ ДФС
29 жовтня 2019 13:29
Лист_ПКТБ_2
18 жовтня 2019 15:20
Лист_ПКТБ.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Креслення.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_Техрегламент.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_про_товар.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_еквівалент.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Декларація.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Дані_про_товар.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Статут_підприємства.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Рышення__11_16.10.2019_Львів.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_4-ОПП.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Витяг_ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:50
14. Декларація.pdf
18 жовтня 2019 14:50
8. Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Сертифікат дилера.pdf
18 жовтня 2019 14:50
16. Дані про товар.pdf
18 жовтня 2019 14:50
2. Довідка ст. 17.pdf
18 жовтня 2019 14:50
5. Довідка 4-ОПП.pdf
18 жовтня 2019 14:50
6. Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 14:50
7. Про рахунки.pdf
18 жовтня 2019 14:50
12. Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 14:50
9. Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2019 14:50
4. Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Магістральні системи

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Магістральні системи
#42281850
Переможець 2 274 880,00
UAH
08 листопада 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи
#42281850
2 274 880,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 09:54
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:25
ДУ-1 (8) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:25
1_ДУ-1.pdf укладений
28 грудня 2019 19:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19606/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 381 800,00
UAH