Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
2 275 720,60 UAH
UA-2019-10-01-002332-b e42b112d74eb4636b32d92e8f7a5a9ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:18
Очікувана вартість: 2 275 720,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 757,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Шпилька анкерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 шт
Кришка циліндра в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 шт
Шпилька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 шт
Гніздо траверси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
24 шт
Компенсатор зібраний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:49
2714807391 ТД (Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи 2 274 880,00
UAH
2 274 880,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" 2 275 600,00
UAH
2 275 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 17:20
Довідка_про_корупцію
08 листопада 2019 17:20
Довідка_ МВС
08 листопада 2019 17:20
Довідка_ ДФС
29 жовтня 2019 13:29
Лист_ПКТБ_2
18 жовтня 2019 15:20
Лист_ПКТБ.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Креслення.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_Техрегламент.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_про_товар.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_еквівалент.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Декларація.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Дані_про_товар.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Статут_підприємства.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Рышення__11_16.10.2019_Львів.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Довідка_4-ОПП.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Витяг_ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 15:20
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:50
14. Декларація.pdf
18 жовтня 2019 14:50
8. Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Сертифікат дилера.pdf
18 жовтня 2019 14:50
16. Дані про товар.pdf
18 жовтня 2019 14:50
2. Довідка ст. 17.pdf
18 жовтня 2019 14:50
5. Довідка 4-ОПП.pdf
18 жовтня 2019 14:50
6. Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 14:50
7. Про рахунки.pdf
18 жовтня 2019 14:50
12. Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 14:50
9. Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2019 14:50
4. Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Магістральні системи

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Магістральні системи
#42281850
Переможець 2 274 880,00
UAH
08 листопада 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи
#42281850
2 274 880,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:25
ДУ-1 (8) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:25
1_ДУ-1.pdf укладений
28 грудня 2019 19:24
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 09:54
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19606/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 381 800,00
UAH