Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення під Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) по вул. Львівська, 2 д в с. Жовтанці Кам'янка-Бузького району)
Очікувана вартість
2 147 074,00 UAH
UA-2019-10-01-001516-b 83a0b39472314895a42688e7afd542b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янишин Степан

+380976619977 ZHOVTANCIOTG@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04374039
Місцезнаходження: 80431, Україна , Львівська обл., с. Жовтанці, Кам'янка-Бузький район, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Янишин Степан
+380976619977
ZHOVTANCIOTG@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 15:53
Очікувана вартість: 2 147 074,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 735,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт приміщення під Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) по вул. Львівська, 2 д в с. Жовтанці Кам'янка-Бузького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80431, Україна, Львівська обл., с. Жовтанці, Львівська, 2 д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:50
Тендерна документація перелік змін 16.10.docx
16 жовтня 2019 10:50
Тендерна документація НР 16.10.docx
01 жовтня 2019 14:30
проект договору.docx
16 жовтня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:50
Тендерна документація перелік змін 16.10.docx
16 жовтня 2019 10:50
Тендерна документація НР 16.10.docx
01 жовтня 2019 14:30
Тендерна документація 01.10.docx
01 жовтня 2019 14:30
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-001516-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Герц", Код ЄДРПОУ:42357002
Дата подання: 05 листопада 2019 17:36
Неправомірні дії Замовника
Скарга на дії замовника

01 жовтня 2019 року Жовтенецька сільська рада Кам`янка-Бузького району Львівської області (надалі Замовник) оголосила тендер на закупівлю ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення під Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) по вул. Львівська, 2 д в с. Жовтанці Кам'янка-Бузького району), ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-01-001516-b.
Згідно з вимогами тендерної документації, які були затверджені Протоколом Тендерного комітету від «16» жовтня 2019 р. (надалі – тендерна документація) та діючого законодавства, у встановлений замовником термін ТОВ «БК Герц» (надалі- скаржник) подало свою пропозицію.
24 жовтня 2019 року о 15:53 відбувся аукціон, за результатами якого пропозицію ТОВ «БК Герц» з ціною 1 850 500,00 грн. з ПДВ було визнано найбільш економічно вигідною.
В період кваліфікації Замовником було відхилено пропозиції: ТОВ «БК Герц» та ФОП "Гагарін Сергій Іванович".
29 жовтня 2019 року за результатами кваліфікації, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" з ціною 1 949 000,00 грн. з ПДВ було визнано переможцем та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Однак, Суб’єкт оскарження не погоджується з даним рішенням Замовника та вбачає порушення в діях Замовника відносно визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" та виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оголошення про намір укласти договір.

Обґрунтування порушень Замовника:
1. Тендерною документацією (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником передбачалося: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї ЕЦП/КЕП.
У своїй вимозі замовник посилається на ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме на ч.3 статті 12 цього Закону, який в свою чергу відсилає нас до ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг». Цей Закон встановлює основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів.
Статтею 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що:
1. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
2. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
3. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
4. Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб’єктами електронного документообігу на договірних засадах.
Частиною 1 статті 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Отже, ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» визначає, що належною ідентифікацією автора є накладення саме електронного підпису. Також, в цьому Законі зазначено, що відносини, пов’язані з використанням електронних підписів, регулюються ЗУ «Про електронні довірчі послуги».
А з аналізу Закону України «Про електронні довірчі послуги», чітко видно, що закон розмежовує поняття «електронний цифровий підпис» та «електронна цифрова печатка».
Пункт 9 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»:
9) електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних;
Пункт 12 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»:
12) електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис;
Враховуючи все вищевказане, можна зробити висновок що Замовник, посилаючись в тендерній документації на Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» , вказуючи, що створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог вищенаведених законів, шляхом накладення на неї ЕЦП/КЕП, говорив саме про накладення електронного цифрового підпису.
При перевірці підпису учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" за допомого сервісу https://czo.gov.ua/verify вбачається, що:
Під час роботи сервісу інформація, що міститься у файлах користувача, обробляється в браузері та не передається на сторону ІТС ЦЗО
Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: sign (5)
Електронна ПЕЧАТКА: ТОВ "ЕТАЛОН-КОМ"
Організація (установа): ТОВ "ЕТАЛОН-КОМ"
Код ЄДРПОУ: 40359521
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 01.11.2019 15:17:23
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 0FA2090700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Таким чином, тендерна пропозиція учасника підтверджена електронною цифровою печаткою, а не підписом, як це вимагалося Замовником.
Висновок про те, що накладення електронної печатки не можна вважати електронним підписом, варто зробити також посилаючись на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10163-р/пк-пз від 26.07.2019.
Отже, підписана тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" електронною печаткою не може вважатися підписаною відповідно до вимог тендерної документації, а, отже повинна бути відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації.
2. Тендерною документацією (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п.7 Інформація про субпідрядників )) Замовником передбачалося: У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до виконання робіт які потребують наявності ліцензії/ та/або дозволу Учасник надає в вкладі пропозиції копію такої ліцензії/дозволу та надає наступну табличку:
Повна назва субпідрядника, адреса, тел/факс, ЄДРПОУ, ПІБ керівника Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Орієнтована вартість робіт субпідрядника, грн.

Тут вказано, що учасника має вказати ПІБ керівника, а в пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" в наданій табличці не має даних щодо ПІБ керівника.
Таким чином, повідомляємо, що Замовник порушив вимогу Закону України «Про публічні закупівлі» та порядок визначення переможця що передбачений наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 490 від 22.03.2016 року, яким затверджено форму повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,28,30, 32 Закону,
ПРОСИМО:
- скасувати рішення про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", що прийняте у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 29 жовтня 2019 року та відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

У іншому разі ми змушені звернутися до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 19:57
Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.

Проте учасник, пропозиція якого відхилена у поданій ним Вимозі не запитує додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а вимагає від Замовника дій що до пропозицій інших Учасників, при цьому не зазначивши чим оцінка їхньої тендерної документації (враховуючи вірно відхилену пропозицію Скаржника) порушує права Учасника-скаржника.

На підставі вищевикладеного Замовник відхиляє вимогу Учасника. Водночас повідомляємо, що обставини вказані Вами у Вимозі будуть передані тендерному комітету.

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 17:36
Вимога-скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-01-001516-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК Герц", Код ЄДРПОУ:42357002
Дата подання: 08 листопада 2019 23:11
Неправомірні дії Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ГЕРЦ» 79058, Львівська обл., місто Львів, ПРОСПЕКТ ЧОРНОВОЛА, будинок 17 ЄДРПОУ – 42357002 Вих. № 05/11/01 Від 05 листопада 2019року До органа оскарження: Постійно діюча адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ГЕРЦ" Код ЄДРПОУ 42357002 79058, Львівська обл., місто Львів, проспект Чорновола, будинок 17 Тел: +380986601666 Замовник: ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 04374039 80431, Україна, Львівська обл., с. Жовтанці, Кам'янка-Бузький район, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 2 Контактна особа замовника: Янишин Степан +380976619977 ZHOVTANCIOTG@GMAIL.COM Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-01-001516-b Відкриті торги Плата з подання скарги – 15 000.00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок) Скарга на дії замовника 01 жовтня 2019 року Жовтенецька сільська рада Кам`янка-Бузького району Львівської області (надалі Замовник) оголосила тендер на закупівлю ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення під Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) по вул. Львівська, 2 д в с. Жовтанці Кам'янка-Бузького району), ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-01-001516-b. Згідно з вимогами тендерної документації, які були затверджені Протоколом Тендерного комітету від «16» жовтня 2019 р. (надалі – тендерна документація) та діючого законодавства, у встановлений замовником термін ТОВ «БК Герц» (надалі- скаржник) подало свою пропозицію. 24 жовтня 2019 року о 15:53 відбувся аукціон, за результатами якого пропозицію ТОВ «БК Герц» з ціною 1 850 500,00 грн. з ПДВ було визнано найбільш економічно вигідною. В період кваліфікації Замовником було відхилено пропозиції: ТОВ «БК Герц» та ФОП "Гагарін Сергій Іванович". 29 жовтня 2019 року за результатами кваліфікації, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" з ціною 1 949 000,00 грн. з ПДВ було визнано переможцем та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Однак, Суб’єкт оскарження не погоджується з даним рішенням Замовника та вбачає порушення в діях Замовника відносно визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" та виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оголошення про намір укласти договір. Обґрунтування порушень Замовника: 1. Тендерною документацією (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником передбачалося: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї ЕЦП/КЕП. У своїй вимозі замовник посилається на ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме на ч.3 статті 12 цього Закону, який в свою чергу відсилає нас до ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг». Цей Закон встановлює основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. Статтею 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: 1. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. 2. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. 3. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги". 4. Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб’єктами електронного документообігу на договірних засадах. Частиною 1 статті 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Отже, ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» визначає, що належною ідентифікацією автора є накладення саме електронного підпису. Також, в цьому Законі зазначено, що відносини, пов’язані з використанням електронних підписів, регулюються ЗУ «Про електронні довірчі послуги». А з аналізу Закону України «Про електронні довірчі послуги», чітко видно, що закон розмежовує поняття «електронний цифровий підпис» та «електронна цифрова печатка». Пункт 9 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: 9) електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних; Пункт 12 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: 12) електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис; Враховуючи все вищевказане, можна зробити висновок що Замовник, посилаючись в тендерній документації на Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» , вказуючи, що створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог вищенаведених законів, шляхом накладення на неї ЕЦП/КЕП, говорив саме про накладення електронного цифрового підпису. При перевірці підпису учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" за допомого сервісу https://czo.gov.ua/verify вбачається, що: Під час роботи сервісу інформація, що міститься у файлах користувача, обробляється в браузері та не передається на сторону ІТС ЦЗО Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно Цілісність даних підтверджено Назва файлу з підписом: sign (5) Електронна ПЕЧАТКА: ТОВ "ЕТАЛОН-КОМ" Організація (установа): ТОВ "ЕТАЛОН-КОМ" Код ЄДРПОУ: 40359521 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 01.11.2019 15:17:23 Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 0FA2090700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Таким чином, тендерна пропозиція учасника підтверджена електронною цифровою печаткою, а не підписом, як це вимагалося Замовником. Висновок про те, що накладення електронної печатки не можна вважати електронним підписом, варто зробити також посилаючись на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10163-р/пк-пз від 26.07.2019. Отже, підписана тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" електронною печаткою не може вважатися підписаною відповідно до вимог тендерної документації, а отже, повинна бути відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації. 2. Тендерною документацією (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п.7 Інформація про субпідрядників )) Замовником передбачалося: У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до виконання робіт які потребують наявності ліцензії/ та/або дозволу Учасник надає в вкладі пропозиції копію такої ліцензії/дозволу та надає наступну табличку: Повна назва субпідрядника, адреса, тел/факс, ЄДРПОУ, ПІБ керівника Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Орієнтована вартість робіт субпідрядника, грн. Тут вказано, що учасника має вказати ПІБ керівника, а в пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" в наданій табличці не має даних щодо ПІБ керівника. Таким чином, повідомляємо, що Замовник порушив вимогу Закону України «Про публічні закупівлі» при визначенні переможця. Враховуючи вищесказане, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,28,30, 32 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Визнати дії Замовника неправомірними. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", що прийняте у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 29 жовтня 2019 року та відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Додатки: 1. Документ, що засвідчує оплату за подання скарги до органу оскарження. 2. Практика АМКУ, рішення від 26.07.2019 № 10163 Директор Лобай В.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 22:32
рішення від 13.11.2019 № 16542 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 22:32
рішення від 29.11.2019 № 17713.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 01:26

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 23:11
Скарга
08 листопада 2019 23:11
Платіжне доручення
08 листопада 2019 23:11
Документи

Документи подані замовником

20 листопада 2019 17:44
пояснення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Герц" 1 950 507,47
UAH з ПДВ
1 850 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАГАРІН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 2 122 679,00
UAH з ПДВ
1 850 710,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 2 052 946,80
UAH з ПДВ
1 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:41
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:39
50_Відповідність робіт.pdf
23 жовтня 2019 12:39
48_Безпечні умови.pdf
23 жовтня 2019 12:39
47_Гарантійний термін.pdf
23 жовтня 2019 12:39
43_Лист_Банк.PDF
23 жовтня 2019 12:39
42_Ліцензія 2019.zip
23 жовтня 2019 12:39
42_Ліцензія 2019.pdf
23 жовтня 2019 12:39
40_Гарантия 13766.zip
23 жовтня 2019 12:39
40_Гарантия 13766.pdf
23 жовтня 2019 12:39
38_Персональні дані.pdf
23 жовтня 2019 12:39
37_Захист довкілля.pdf
23 жовтня 2019 12:39
34_Кошторис.pdf
23 жовтня 2019 12:39
33_Календарний план.pdf
23 жовтня 2019 12:39
32_Договірна ціна.pdf
23 жовтня 2019 12:39
31_Проект договору.pdf
23 жовтня 2019 12:39
30_Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 12:39
29_Технічне завдання.pdf
23 жовтня 2019 12:39
28_Копія ІПН.pdf
23 жовтня 2019 12:39
27_Копія паспорту.pdf
23 жовтня 2019 12:39
26_Наказ_Призначення.pdf
23 жовтня 2019 12:39
22_Стаття17.pdf
23 жовтня 2019 12:39
19_Копія_Рух коштів.pdf
23 жовтня 2019 12:39
16_Витяг_з_ЄДР.pdf
23 жовтня 2019 12:39
15_Копія_Статуту.pdf
23 жовтня 2019 12:39
11_Аналогічний договір.pdf
23 жовтня 2019 12:39
9_Копія звіту.pdf
23 жовтня 2019 12:39
8_Копія_Штатний розпис.pdf
23 жовтня 2019 12:39
3_Копії техпаспортів.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 10:44
виписка ЄДР ГАГАРІН.jpg
16 жовтня 2019 10:44
Документ Microsoft Office Word.docx
16 жовтня 2019 10:44
кошторис.pdf
16 жовтня 2019 10:44
довідки.pdf
16 жовтня 2019 10:44
витяг ПДВ Гагаріна.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:44
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:41
КК3.rar
23 жовтня 2019 13:41
Технічна частина.rar
23 жовтня 2019 13:41
КК2.rar
23 жовтня 2019 13:41
КК.rar
23 жовтня 2019 13:40
Проект договору.rar
23 жовтня 2019 13:39
Інші документи.rar
23 жовтня 2019 13:39
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Герц"

ФОП "ГАГАРІН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК Герц"
#42357002
Відхилено 1 850 500,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:02
ФОП "ГАГАРІН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2246120258
Відхилено 1 850 710,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
Переможець 1 949 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
1 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 10:04
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
11 лютого 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 11:45
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
12 грудня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:28
додаток 1.PDF укладений
12 грудня 2019 11:28
додаток 2.PDF укладений
12 грудня 2019 11:28
договір (1).PDF укладений
12 грудня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в частині розміру бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 0103122019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 0103122019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін в зв'язку з недоліками кошторисної документації