Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП&РЦУП (1 етап)
Очікувана вартість
17 911 200,00 UAH
UA-2019-10-01-001308-a 89836bb750414b25b61f2cd7cb17f889
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Т.Ф.

+380444654547 TENDER_SOKOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центральна станція зв'язку» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081394
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Соколовська Т.Ф.
+380444654547
TENDER_SOKOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:50
Початок аукціону: 15 листопада 2019 13:25
Очікувана вартість: 17 911 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179 112,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Роботи
Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП&РЦУП
(1 етап)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: власні кошти Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:38
Додаток 4 (Технічне завдання)зі змінами від 07.11.19.docx
07 листопада 2019 15:38
107-13 зміни до ТД.doc
09 жовтня 2019 14:02
Додаток 4 (Технічне завдання)зі змінами.docx
09 жовтня 2019 14:02
107-6 зміни до ТД.doc
09 жовтня 2019 13:54
107-4 зміни до тд.doc
09 жовтня 2019 13:51
107-3 ПРОТОКОЛ надання відповіді.doc
09 жовтня 2019 13:51
Додаток 2 (Форма тендерної пропозиції) зі змінами+.docx
09 жовтня 2019 13:41
Додаток 5 (Проект договору)зі змінами.docx
09 жовтня 2019 13:41
107-12 зміни до ТД.doc
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.10..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.2. Креслення ГЦУП 2.pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.3..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.11..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.9..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.8.pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.6..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.5..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.7..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.4..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.1. ПЗ ГЦУП.doc
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.12. Расчет кат сложности.doc
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 5 (Проект договору).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 4 (Технічне завдання).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 6 (Лист-згода персон. дані).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 3 (Згода з умовами ТД).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 2 (Форма тендерної пропозиції).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 1 (Перелік документів).docx
01 жовтня 2019 16:48
Тендерна документація Технічне переоснащення пристроїв зв'язку для організації Г.doc
07 листопада 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:38
Додаток 4 (Технічне завдання)зі змінами від 07.11.19.docx
07 листопада 2019 15:38
107-13 зміни до ТД.doc
09 жовтня 2019 14:02
Додаток 4 (Технічне завдання)зі змінами.docx
09 жовтня 2019 14:02
107-6 зміни до ТД.doc
09 жовтня 2019 13:54
107-4 зміни до тд.doc
09 жовтня 2019 13:51
107-3 ПРОТОКОЛ надання відповіді.doc
09 жовтня 2019 13:51
Додаток 2 (Форма тендерної пропозиції) зі змінами+.docx
09 жовтня 2019 13:41
Додаток 5 (Проект договору)зі змінами.docx
09 жовтня 2019 13:41
107-12 зміни до ТД.doc
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.10..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.2. Креслення ГЦУП 2.pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.3..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.11..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.9..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.8.pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.6..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.5..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.7..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.4..pdf
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.1. ПЗ ГЦУП.doc
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 7.12. Расчет кат сложности.doc
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 5 (Проект договору).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 4 (Технічне завдання).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 6 (Лист-згода персон. дані).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 3 (Згода з умовами ТД).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 2 (Форма тендерної пропозиції).docx
01 жовтня 2019 16:48
Додаток 1 (Перелік документів).docx
01 жовтня 2019 16:48
Тендерна документація Технічне переоснащення пристроїв зв'язку для організації Г.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо надати пояснення
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:36
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:47
1.Однією з вимог до забезпечення захисту інформації є - шафа повинна мати засіб блокування від несанкціонованого доступу (незрозуміло, що це означає - чи то просто замок на дверях, чи то ще щось?). Просимо надати пояснення щодо даних вимог. 2. В розділі «короткий опис основних проектних рішень» є фраза, що адмін. будівля на бульварі Шевченка 38/40 є діючою та обладнана усіма необхідними інженерними системами і мережами. І при цьому замовник в технічному завданні вказує необхідність прокладати електроживлення і структуровану кабельну мережу! Просимо надати пояснення щодо даних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Достатньою умовою для забезпечення зазначених вимог є оснащення телекомунікаційної шафи замком. Але допускається будь-яке інше рішення, запропоноване Виконавцем, з не нижчим рівнем захисту.
2. Проектом відзначено, що адміністративна будівля ГЦУП на бульварі Шевченка 38/40 є діючою та обладнана усіма необхідними інженерними системами і мережами, такими як ввід кабелів електроживлення 0,4 кВ від міської мережі, системою заземлення, опалення, водопостачання та ін. Прокладання кабелів зв’язку та електроживлення для підключення проектованої системи, спорудження структурованої кабельної системи тощо, передбачається проектними рішеннями як складова об’єкту будівництва ГЦУП/РЦУП та є частиною телекомунікаційної системи, що проектується
Роз'яснення щодо заповнення форми тендерної пропозиції
Дата подання: 04 жовтня 2019 20:05
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:49
За загальними правилами тендерних закупiвель, учасник не може відступати від визначеної замовником форми пропозиції, яку замовник викладає окремим додатком до тендерної документації чи визначає в тексті тендерної документації. У даній Тендерній документації в Додатку 2 “Форма тендерної пропозиції” передбачено однакову оцінку чотирьох умовних одиниць робіт на чотирьох локаціях. Однак Додаток 7.2. Креслення ГЦУП 2 та Додаток 7.1. Загальна пояснювальна записка, очевидно вказують на те, що обсяг робіт і обладнання на кожній з локацій відрізняється. У відповідності до ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” роз’ясніть, яким чином вірно заповнювати Форму тендерної пропозиції (Додаток 2), враховуючи різний обсяг робіт, та одночасно не відступаючи від змісту такої Форми?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми взяли до уваги ваше питання та вносимо зміни в Додаток 2 до Тендерної документації для зручності оцінки кожної умовної одиниці робіт по чотирьох локаціях.
Мова інтерфейсу диспетчерських пультів
Дата подання: 04 жовтня 2019 21:09
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:59
У Тендерній документації та додатках до неї не зазначено, якою має бути мова інтерфейсу для диспетчерських пультів. Вважаємо, що диспетчерські пульти повинні мати інтерфейс, виконаний державною мовою України, тобто українською мовою. Просимо роз’яснити, якою мовою мають бути виконані інтерфейси диспетчерських пультів у даному випадку.
Відповідь: Диспетчерські пульти повинні мати інтерфейс, виконаний державною мовою України, тобто українською мовою. Ми взяли до уваги ваше питання та вносимо зміни в Додаток 4 до Тендерної документації в розділі "Вимоги до обладнання".
Питання щодо розміщення важких акумуляторних батарей
Дата подання: 05 жовтня 2019 19:31
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 15:54
У Додатку 7.1. ПЗ ГЦУП до Тендерної документації, тобто у Проекті передбачається встановлення устаткування електроживлення, оснащеного акумуляторними батареями значної ємності, значно більшої за 100 Аг при напрузі 12 В. Усі без виключення відповідні акумуляторні батареї мають значну вагу, і, як вимагається Проектом, мають бути встановлені разом на обмеженій площі, що, у свою чергу, створить істотне навантаження на міжповерхові перекриття будівель. Визначені в Проекті будівлі давньої побудови і зі спливом великого проміжку часу очевидно могли втратити міцність міжповерхового перекриття. Більш того, у будь-якому випадку розміщення масивних батарей на площі менше за 1 кв.м. може нести небезпеку під час експлуатації будівель та загрожувати життю та здоров'ю людей. Встановлення акумуляторних батарей значної ємності і значної ваги відповідно, передбачає розрахунок та/або експертизу несучої здатності міжповерхового перекриття відповідних будівель. У зв'язку з чим, просимо роз’яснити чи проводився такий розрахунок (експертиза) несучої здатності міжповерхового перекриття будівель, де за Тендерною документацією та Проектом передбачено встановлення відповідних акумуляторних батарей, а також просимо роз'яснити яким чином у даному випадку діяти підряднику (учаснику, переможцю), і, які заходи здійснювати підряднику (учаснику, переможцю) щоб не допустити пошкодження даних будівель або відвернути ризики пошкодження відповідних будівель, і крім того, просимо роз'яснити хто буде нести відповідальність за можливі негативні наслідки від встановлення у цьому випадку таких акумуляторних батарей без проведення розрахунку (експертизи) несучої здатності міжповерхового перекриття відповідних будівель, вказаних в Тендерній документації та додатках до неї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з невизначеністю на стадії «Проект» з точною маркою проектованого обладнання (так як марка обладнання об’єкту будівництва визначається на стадії тендерної процедури) та невідомістю точних масо-габаритних характеристик обладнання електроживлення, точного типу та маси акумуляторних батарей розрахунок (експертизу у разі необхідності) несучої здатності міжповерхового перекриття будівель, де за Проектом передбачено встановлення відповідних акумуляторних батарей, передбачається виконати при розробці проекту стадії «Робоча документація» виконавцем даних робіт. Відповідальність за можливі негативні наслідки проектних рішень стадії «Р» несе Виконавець, згідно чинного законодавства України.
Щодо порядку зміни умов договору про закупівлю
Дата подання: 06 жовтня 2019 14:27
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:29
Статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку зміни його умов. У документі під назвою “Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП&РЦУП (1 етап) (Код ДК 021:2015: 45310000-3 “Електромонтажні роботи”)” у пункті 3 Розділу VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю, міститься вказівка про те, що проект договору про закупівлю викладено в додатку 5 до Тендерної документації, однак в будь-якому іншому розділі чи пункті будь-якого іншого розділу вказаного вище документа: “Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП&РЦУП (1 етап) (Код ДК 021:2015: 45310000-3 “Електромонтажні роботи”)” не зазначено порядку зміни умов договору про закупівлю. Роз’ясніть в якому розділі та в якому пункті відповідного розділу документа: “Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП&РЦУП (1 етап) (Код ДК 021:2015: 45310000-3 “Електромонтажні роботи”)” зазначено порядок зміни умов договору про закупівлю, як це вимагається положеннями ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 3 Розділу VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю міститься вказівка про те, що проект договору про закупівлю викладено в додатку 5 до Тендерної документації. У пункті 4 вищевказаного розділу міститься вказівка на ст. ст.36, 37 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон).
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом (ч.1 ст.36 Закону).
У ч.4 та ч. 5 ст.36 Закону зазначено випадки зміни умов договору
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-001308-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІСКРАТЕЛ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37200570
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:37
Вимоги щодо проектної документації стадії «Р»
1. Вимоги щодо проектної документації стадії «Р» - припускають велику кількість погоджень у різних департаментах! П'ять різних департаментів і потім затвердження в ЦСЗ. Яким чином це відноситься до компетенції виконавця, оскільки замовником виступає Філія «Центральна станція зв'язку» АТ «Українська залізниця», а не підрозділи та департаменти АТ «Українська залізниця». Крім того, виконавець не може починати роботи поки документація стадії «Р» не буде погоджена та затверджена в усіх департаментах, в той час як на виконання робіт загалом відведено півтора місяці з моменту підписання договору (строк здачі робіт до 20.12.19). Просимо розглянути питання, щодо виключення даної вимоги з тендерної документації, оскільки вона ставить виконавця в умови коли він не зможе виконати загальний об’єм робіт у визначені строки.
2. Вимога пункту 5 загальних положень ТЗ, що в разі розбіжностей стадії «Р» з проектом стадії «П», на виконавця лягає й коригування стадії «П» і проходження повторної експертизи. Незрозуміло, навіщо чіпати стадію «П», якщо вже буде проект стадії «Р» ?? Просимо розглянути питання, щодо виключення даної вимоги з тендерної документації
3. Крім великої кількості документів по здачі об'єкта вказані ще й Протоколи електричних і оптичних вимірювань кабелів і заземлюючих пристроїв. Просимо надати пояснення на підставі чого виконавець повинен це надавати, оскільки основний предмет тендеру є не постачання кабелів чи будування контуру заземлення. Просимо розглянути питання, щодо виключення даної вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 16:00
1. Відповідно до Завдання на розробку проекту за об’єктом «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП/РЦУП (І етап) за адресою м. Київ, бульвар Т. Шевченка 38/40» та у відповідності до ДБН А.2.2-3-2014 проектування здійснюється у дві стадії - стадія «Проект», та стадія «Робоча документація». Відповідно до статті 9 Закону України Про архітектурну діяльність, будівництво об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації. За вимогами Замовника будівництва, повний комплекс проектування стадії «Робоча документація» здійснюється генеральним підрядником – переможцем конкурсних торгів. У відповідності до п.1.2 «Общих указаний по применению сборника цен на проектные работы для строительства» (постановление № 21 от 02.02.1987 г.), вартість погодження проектної документації враховано у вартості проектних робіт, що у свою чергу врахована у вартості об’єкту будівництва. Таким чином, погодження проектної документації стадії «Р» здійснюється Виконавцем проектних робіт у повному обсязі. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником виступає АТ «Укрзалізниця».
2. Вимога пункту 5 загальних положень ТЗ, регламентує обов’язковість коригування проекту стадії «П» і проходження повторної експертизи, лише при виникненні такої необхідності. Передбачається, що у разі потреби, наприклад, якщо на стадії «Р» впроваджуються проектні рішення, що суттєво відрізняються від рішень стадії «П», або виконавцем проекту стадії «Р» пропонується обладнання, що побудовано на більш сучасній та прогресивній технології, ніж враховано попередньою стадією проектування, коригування стадії «П» проекту, проходження повторної експертизи проекту тощо, виконується силами та за кошти виконавця проекту стадії «Р».
3. Необхідність проведення комплексу вимірювань на стадії здачі-приймання виконаних робіт та в процесі будівельно-монтажних робіт споруд зв’язку (у тому числі проведення комплексу електричних та оптичних вимірювань) регламентується такими основними нормативними документами, як ВСН-600-81, КНД-45-141-99, ISO/IEC 11801 (у частині СКС), ВБН А.3.1-1-2008.
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001308-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕЛЕКОМНАВІГАТОР", Код ЄДРПОУ:34866158
Дата подання: 05 жовтня 2019 19:34
Прибрати дискримінаційну вимогу, щодо отримання дозволу на використання обладнання в мережах загального користування
У розділі 12 “Оцінка впливу на навколишнє середовище” Додатку 7.1. «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП/РЦУП (І етап) за адресою м. Київ, бульвар Т. Шевченка 38/40» ПРОЕКТ ТОМ 1 Загальна пояснювальна записка. Основні креслення 1319.П.320-ПЗ” Тендерної документації зазначено, що: “Застосоване телекомунікаційне обладнання має сертифікат відповідності і дозвіл на експлуатацію на мережах зв'язку і передачі даних України, відповідає вимогам законів України “Про охорону навколишнього середовища”, ДБН А.2.2-1-2003 “Про екологічну експертизу”, а також інших спеціальних законодавств.” Проте, важливо наголосити, що надання дозволу на експлуатацію на мережах зв'язку і передачі даних України та внесення до відповідного реєстру, передбачене тільки для обладнання, що призначене для використання на телефонних мережах загального користування (далі - ТМЗК). Мережа диспетчерського центру за цим проектом, є відомчою мережею, та за Тендерною документацією і додатками до неї не має з’єднань з ТМЗК. Із аналізу списку постачальників технічних рішень, який наведений у п. 3 Додатку 7.10. Протокол наради з підведення підсумків дослідної експлуатації обладнання оперативно-технологічного зв’язку (ОТЗ) Тендерної документації, можна встановити, що тільки три з семи наведених в ньому виробників, виготовляють свою продукцію на основі АТС, призначених для телефонних мереж загального користування, і двоє з цих наведених виробників (DGT Sp.z.o.o. та Kapsch AG), а також постачальники їх продукції, уже протягом тривало часу, зокрема більше двох років не надають свої пропозиції за оприлюдненими закупівлями на Prozorro чи в інший спосіб, що підтверджується відомостями, наявними в електронній системі закупівель. Таким чином, дана вимога Додатку 7.1. Тендерної документації про те, що: “Застосоване телекомунікаційне обладнання має сертифікат відповідності і дозвіл на експлуатацію на мережах зв'язку і передачі даних України, відповідає вимогам законів України “Про охорону навколишнього середовища”, ДБН А.2.2-1-2003 “Про екологічну експертизу”, а також інших спеціальних законодавств”, тобто вимога про те, що телекомунікаційне обладнання за цим проектом та Тендерною документацією має дозвіл на експлуатацію на мережах зв’язку і передачі даних України, а саме обладнання, що призначене для використання на телефонних мережах загального користування, очевидно дискримінує інших учасників (постачальників, виробників), створює умови недобросовісної конкуренції серед учасників та порушує вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. У зв'язку з чим, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та додатків до неї і виключити вимогу про те, що: “Застосоване телекомунікаційне обладнання має сертифікат відповідності і дозвіл на експлуатацію на мережах зв'язку і передачі даних України, відповідає вимогам законів України “Про охорону навколишнього середовища”, ДБН А.2.2-1-2003 “Про екологічну експертизу”, а також інших спеціальних законодавств”, тобто вимагаємо виключити з Тендерної документації та додатків до неї вимогу про те, що телекомунікаційне обладнання за цим проектом та Тендерною документацією має дозвіл на експлуатацію на мережах зв’язку і передачі даних України, а саме обладнання, що призначене для використання на телефонних мережах загального користування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 16:03
Згідно статті 11 Закону України «Про залізничний транспорт» та Стандарту Публічного акціонерного товариства «Укрзалізниця» СТП-14-001:2018 п. 5.13, наведено вимоги до сертифікації продукції, а саме:
5.13. Вимоги до сертифікації продукції.
З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про транспорт», Закону України «Про залізничний транспорт» телекомунікаційне обладнання, що складає цифрові Комплекси ОТЗ, повинне мати сертифікат відповідності.
Виконавець у якості дозволу, може надати протоколи випробувань на мережах зв’язку, акти випробувань тощо, що підтверджують проходження успішних дослідних випробувань.
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001308-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВФ "ІНВЕКС ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:18017573
Дата подання: 06 жовтня 2019 14:25
Вимога виключити положення про те, що учасник (виконавець) зобов’язаний надавати замовнику інформацію про субпідрядника
Законом України “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В пункті 7 Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації визначено, що у разі залучення Субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше 20 (двадцять) відсотків від вартості договору, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції учасника інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання (згідно з п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону). Проте, у Додатку 5 до Тендерної документації викладено проект договору, в якому в п. 2.1.1. визначено, що: “Виконавець зобов'язаний надати Замовнику інформацію про Субпідрядника(ів) (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ, наявність дозволу або ліцензії на виконання робіт, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України), яких Виконавець планує залучати до виконання робіт як Субпідрядника”. У даному положенні договору визначено, що інформація про субпідрядника надається замовнику незалежно від того скільки відсотків робіт від вартості договору про закупівлю має виконати субпідрядник. Тобто Додатком 5 до Тендерної документації передбачено, що виконавцю (учаснику) необхідно надавати замовнику інформацію про субпідрядника навіть якщо планується ним виконання робіт у обсязі менше 20 (двадцять) відсотків від вартості договору, що суперечить положенням ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також свідчить про неузгодженість вимог Тендерної документації та Додатку 5 до Тендерної документації. Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити з Тендерної документації, зокрема з Додатку 5 положення про те, що учасник (виконавець) зобов’язаний надавати замовнику інформацію про субпідрядника навіть якщо планується ним виконання робіт у обсязі менше 20 (двадцять) відсотків від вартості договору і привести таким чином Тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2019 13:36
Ми взяли до уваги вашу вимогу та вносимо зміни до Додатку 5 до Тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-01-001308-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПСК", Код ЄДРПОУ:37413871
Дата подання: 11 жовтня 2019 17:58
Скарга ТОВ "ПСК" до Антимонопольного Комітету України на Тендерну документацію у закупівлі UA-2019-10-01-001308-a
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «П’ЯТА СТРАЖА КОМПЛЕКТ», код ЄДРПОУ 37413871, місцезнаходження: 01013, м. Київ, вул. Будіндустрії, 5 (далі – ПСК). Замовник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ «ЦЕНТРАЛЬНА СТАНЦІЯ ЗВ'ЯЗКУ» АТ «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», код ЄДРПОУ ВП: 40081394, адреса: 01030, м. Київ, вул. В’ячеслава Липинського, 5 (далі – Замовник). Замовник опублікував на Prozorro закупівлю UA-2019-10-01-001308-a «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку для організації ГЦУП&РЦУП (1 етап)». ПСК має намір стати учасником цієї Закупівлі. Проте, Замовник, на думку ПСК, у Тендерній документації до Закупівлі визначив дискримінаційні вимоги, що суперечать ст.ст. 3, 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». 1. Додатку 7.1. до Тендерної документації зазначено, що: «Застосоване телекомунікаційне обладнання має сертифікат відповідності і дозвіл на експлуатацію на мережах зв'язку і передачі даних України, відповідає вимогам законів України «Про охорону навколишнього середовища», ДБН А.2.2-1-2003 «Про екологічну експертизу», а також інших спеціальних законодавств». Ця умова Тендерної документації є дискримінаційною, адже передбачає наявність в учасника до оголошення цієї Закупівлі дозволу на експлуатацію обладнання на мережах зв'язку і передачі даних України, а мережа диспетчерського центру за цим проектом, є відомчою мережею, і за Тендерною документацією не має з’єднань з телефонними мережами загального користування (далі - ТМЗК). ПСК постачає та встановлює обладнання, яке не призначене для використання на ТМЗК, але таке обладнання цілком прийнятне для застосування за цією Закупівлею. У переліку виробників, вказаному в п. 3 Додатку 7.10. до Тендерної документації тільки три з семи наведених виробників, виготовляють свою продукцію на основі АТС, спеціально призначених для застосування на ТМЗК, і двоє з цих виробників, а саме DGT Sp.z.o.o. та Kapsch AG, тривалий час не надають свої пропозиції за закупівлями АТ «Українська Залізниця» на Prozorro. Тому ця вимога Додатку 7.1. до Тендерної документації, є дискримінаційною, адже очевидно дискримінує ПСК на користь іншого (третього) виробника. 2. У Додатку 4 до Тендерної документації вказано, що «все обладнання, що буде застосоване в реалізації проекту, повинне мати сертифікати відповідності, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, або копії декларацій про відповідність, складені відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006». Однак, виконання робіт по цьому комплексному проекту не може бути здійснено із застосуванням всього абсолютно обладнання (до самих дрібних деталей), по якому наявні сертифікати відповідності, видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складені відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Тому, дана вимога Тендерної документації не може бути формально виконана жодним з учасників без використання прийнятних аналогів обладнання, у зв’язку з чим ця вимога є дискримінаційною. 3. В Додатку 7.1. до Тендерної документації визначено, що: «Проектом враховано обладнання, вироби та матеріали, які мають сертифікати відповідності, видані органом сертифікації, акредитованим у державній системі сертифікації УкрСЕПРО.» Проте, Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 втратив чинність з 01.01.2018. Отже, дію державної системи сертифікації УкрСЕПРО скасовано з 01.01.2018, тому виконання цієї вимоги Тендерної документації неможливе взагалі. Отже, ця вимога суперечить законодавству і є дискримінаційною. Визначення Замовником цих дискримінаційних умов, є порушенням ст.ст. 3, 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» і порушує права та інтереси ПСК на участь у цій Закупівлі. Тому, просимо Антимонопольний Комітет України зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації за цією Закупівлею і виключити з неї вказані вище дискримінаційні і незаконні умови Тендерної документації. Повний текст скарги і вимог викладений в додатку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:21
рішення від 17.10.2019 № 14851 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:21
рішення від 01.11.2019 № 15824.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 00:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни в розділ «Вимоги до обладнання» Додатку 4 до Тендерної документації, а саме: Додано наступне речення: «Абзац 1 розділу 9 «Характеристика умов та організації будівництва» додатку 7.1 до Тендерної документації трактувати в такій редакції: «Проектом враховано обладнання, вироби та матеріали, які мають сертифікати відповідності, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складених відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006». 2. Згідно п. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів.
Дата виконання рішення замовником: 07 листопада 2019 15:44

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 17:58
Додаток 7.1. ПЗ ГЦУП.doc
11 жовтня 2019 17:58
Додаток 7.10..pdf
11 жовтня 2019 17:58
Повний текст скарги.docx

Документи подані замовником

17 жовтня 2019 17:04
Пояснення на скаргу.pdf
17 жовтня 2019 17:04
Пояснення на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПСК" 8 862 622,80
UAH з ПДВ
8 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 17 892 693,17
UAH з ПДВ
8 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ" 13 367 517,60
UAH з ПДВ
13 367 517,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТЦ Енергозв'язок" 17 811 203,87
UAH з ПДВ
17 811 203,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 19:45
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 листопада 2019 19:45
Лист-згода_.pdf
22 листопада 2019 19:45
Кошторис.pdf
22 листопада 2019 19:44
Довідка МВСУ.pdf
22 листопада 2019 19:44
21.11.19-30.11.19 с кодом.pdf.zip
14 листопада 2019 14:23
Протокол НР.7Z
14 листопада 2019 14:23
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 листопада 2019 14:23
Лист для клієнтів.7z
14 листопада 2019 14:23
Гарантія 15261-19.7z
14 листопада 2019 14:23
Витяг із Статуту.7z
14 листопада 2019 14:23
Банківська ліцензія.7z
14 листопада 2019 11:48
30Лист дозвіл ТМЗК.pdf
16 жовтня 2019 17:46
Протокол 2-09 від 20.10.15.PDF
16 жовтня 2019 17:46
Ліцензія ДАБІ.pdf
16 жовтня 2019 17:46
3 Довідка МТБ.pdf
16 жовтня 2019 17:46
Кошторис.pdf
16 жовтня 2019 17:46
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 17:46
Технічний опис ПН48-24-1,2.pdf
16 жовтня 2019 17:46
сертиф ISO перевод.pdf
16 жовтня 2019 17:46
Протокол наради.pdf
16 жовтня 2019 17:46
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 17:46
Паспорт konos.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Інформаційна довідка.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Витяг_ПДВ.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 13:53
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:53
9. Проект кошторису.pdf
14 листопада 2019 13:53
7. Статут.pdf
14 листопада 2019 13:53
6. Свідоцтво ПДВ.pdf
14 листопада 2019 13:53
5. Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.9. Стаття_17_пункт_10.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.8. Стаття_17_пункт_9.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.7. Стаття_17_пункт_8.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.6. Стаття_17_пункт_7.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.5. Стаття_17_пункт_6.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.4. Стаття_17_пункт_4.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.3. Стаття_17_пункт_3.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.2. Стаття_17_пункт_2.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.10. Стаття_17_частина_2.pdf
14 листопада 2019 13:53
3.1. Стаття_17_пункт_1.pdf
14 листопада 2019 13:53
17. Сертифікати.pdf
14 листопада 2019 13:52
13. Паспорт.pdf
14 листопада 2019 13:52
11. Будівельна ліцензія.pdf
14 листопада 2019 13:52
10. Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 13:52
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 15:33
16-01_vidpovidnist_teh_vymogam_20191114-ttcm.pdf
14 листопада 2019 15:33
01_proposition-20191114-sig.pdf
14 листопада 2019 15:32
Електронний підпис
13 листопада 2019 18:17
23-11_Letter_dozvil_TMZK-sig.pdf
13 листопада 2019 18:17
25-05_Витяг із Статуту.7z
13 листопада 2019 18:17
25-04_Протокол НР.7Z
13 листопада 2019 18:17
25-03_Наказ Фролова Ю.М.7Z
13 листопада 2019 18:17
25-02_Лист для клієнтів.7z
13 листопада 2019 18:17
25-01_Банківська ліцензія.7z
13 листопада 2019 18:17
25-00_Гарантія 15182-19.7z
13 листопада 2019 18:17
04-01_diploms-sig.pdf
13 листопада 2019 18:16
Електронний підпис
16 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
16 жовтня 2019 13:34
Електронний підпис
16 жовтня 2019 13:24
35_rik_vygotovlenia_garantiya-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
33_Dozvil_CSH_ttc_otz-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
31_Лист про навчання-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
30_bezpeka_rishennia-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
29_vidpovidnist_projectu-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
26_Захист довкілля-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
25-04_Протокол НР.7z
16 жовтня 2019 13:24
25-03_Наказ Фролова Ю.М.7z
16 жовтня 2019 13:24
25-02_Лист для клієнтів.7z
16 жовтня 2019 13:24
25-00_Гарантія 15182-19.7z
16 жовтня 2019 13:24
23-04_ISO-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
23-03_Decl. 2459_TTC MARCONI (HH)-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
23-02_Decl. 2459_TTC MARCONI (EMC)-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
22-00_passport_OTS-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
17_Koshtorys_proekt-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:24
16-01_vidpovidnist_teh_vymogam_ttcm-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
16-00_opys_robit-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
15_Statut_TTCMLTD_20191016-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
14-02_ПДВ-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
14-01_VAT-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
12-05_Protocol_ tender_NEW-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
12-04_Protokol RK2019_NEW-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
12-03_order7К_19_20OF-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
12-02_дозвіл праця 2020-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
04-01_diploms-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
04-00_спеціалісти_NV-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
03_Dovidka_MTB-20191015-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
02_досвід договори-sig.pdf
16 жовтня 2019 13:23
01_proposition-sig.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПСК"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"

ТОВ "НТЦ Енергозв'язок"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПСК"
#37413871
8 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 15:58
Д.у.№1 від 10.12.20р (1).pdf зміни до договору
10 січня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 18:14
ЦСЗ-19-98 від 29.11.2019р. (Технічне переоснащення пристроїв зв'язку для організ.pdf укладений
02 грудня 2019 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору для приведення до відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ "П'ЯТА СТРАЖА КОМПЛЕКТ" умовам договору у розділі 8 «Гарантійні зобов’язання».
Номер договору про закупівлю: ЦСЗ-19/98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 220 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 370 000,00 UAH)