Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги сурдоперекладу
Очікувана вартість
20 124,00 UAH
UA-2019-10-01-001287-b 0f9bad87a7004e15bef1c79afcd10311
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вороніна

+380552224259 kionit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ХЕРСОНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ "СКІФІЯ")
Код ЄДРПОУ: 40020698
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Контактна особа: Олена Вороніна
+380552224259
kionit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – 79540000-1 «Послуги з усного перекладу» (послуги сурдоперекладу) було двічі проведено процедуру відкритих торгів (ID: UA-2019-08-14-001111-a, ID: UA-2019-08-29-001669-a) які були відмінені через подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, як виняток може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 13:48
Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79540000-1: Послуги з усного перекладу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги сурдоперекладу (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79540000-1 — Послуги з усного перекладу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі наданих послуг та рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

01 жовтня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Соробей Моніка Володимирівна
#3410708327
Переможець 20 124,00
UAH
01 жовтня 2019 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 13:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Соробей Моніка Володимирівна
#3410708327
20 124,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 15:10
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 16:35
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
27 січня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:36
Додаткова угода сурдопереклад.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 14:52
Договор 17.10 сурдопереклад.PDF укладений
17 жовтня 2019 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31 січня 2020 року у відповідності до п.8 ч.4 та п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 17/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов договору у з'вязку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок 2020 року, а саме зміна вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 17/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов договору у зв'язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 17/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 24 148,00
UAH