Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-10-01-001268-a e10d32451fb44ba1b58ae80504360771
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

4685191 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
4685191
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:20
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:20
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 10:20
Оголошення нова редакція.doc
03 жовтня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:24
проект договору.docx
03 жовтня 2019 10:20
Оголошення нова редакція.doc
01 жовтня 2019 16:24
Оголошення.doc
03 жовтня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:24
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація.
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:22
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 16:51
Перед початком поставки товару, учасник-переможець виконує додаткові заміри та погоджує із Замовником. Поясніть будь ласка о яких саме додаткових замірах та погодженні йде мова. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником в Додатку 1 вказані технічні характеристики предмета закупівлі.
Проте у Замовника відсутні спеціалісти-замірщики відповідної кваліфікації. Тому для уникнення помилок в розрахунках, а також для цілковитої відповідності необхідного товару тому, що буде постачатися - Замовник вказує про обов'язкові додаткові заміри та, по можливості, консультації (поради) спеціалістом-замірщиком Учасника. Відповідаючи на ваше запитання - мова йде про заміри приміщень в які плануються меблі, що передбачені предметом закупівлі та у разі виявлення відхилень від початкових технічних характеристик предмета закупівлі - повідомлення про це та подальше погодження кінцевих розмірів з представником Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: БЕДА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3198906171
Дата подання: 16 жовтня 2019 10:02
причина
Добрый день. Хотелось бы узнать по какой причине, или что не устроило, что мое предложение с самой низкой ценой было не одобрено???
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2019 11:05
Доброго дня! Як вже зазначалося раніше в обґрунтуванні та Протоколі відхилення кандидата, що були опубліковані, Учасником не було додано жодних документів підтверджуючих якість продукції (сертифікат якості виробника, тощо); технічні характеристики товарів зазначених у ціновій пропозиції Учасника не відповідають тим, що були зазначені в Оголошенні Замовника.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня! Як вже зазначалося раніше в обґрунтуванні та Протоколі відхилення кандидата, що були опубліковані, Учасником не було додано жодних документів підтверджуючих якість продукції (сертифікат якості виробника, тощо); технічні характеристики товарів зазначених у ціновій пропозиції Учасника не відповідають тим, що були зазначені в Оголошенні Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Анічкін Володимир Валерійович, Код ЄДРПОУ:2738707196
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:26
Не відповідність данного переможця.
Доброго дня. Перелік документів завірених належним чином, що має надати учасник. в сканованому вигляді у форматі pdf є копія довідки про взяття на облік платника податку.
В данного участника така довідка відсутня. Прохання переглянути належним чином всі документи. У разі ігнорування данної вилоги вимушенні будемо звернутися до антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2019 16:35
Відповідно до п. п. 2 п. 4 наказу Міністерства фінансів України № 1125 від 21.12.2016 року Зареєстрованого в Міністерстві ючтиції України 16 січня 2017 р. за № 42/29910 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників поатку на додану вартість" довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП втратили чинність, а отже не є обов'язковими для надання.
Розгорнути Згорнути
Відповідно до п. п. 2 п. 4 наказу Міністерства фінансів України № 1125 від 21.12.2016 року Зареєстрованого в Міністерстві ючтиції України 16 січня 2017 р. за № 42/29910 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників поатку на додану вартість" довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП втратили чинність, а отже не є обов'язковими для надання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Анічкін Володимир Валерійович, Код ЄДРПОУ:2738707196
Дата подання: 18 жовтня 2019 17:29
Копія довідки про взяття на облік платника податку.
Копія довідки про взяття на облік платника податку. Якщо ми правильно зрозуміли, то в кваліфікаційних вимогах завідома була неправдива вимога, яка призвела до неконкурентній закупівлі. В данному випадку доречно було б відхилити данну закупівлю, скоординувати правдиві кваліфікаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2019 13:39
Шановний Учаснику! В своєму Оголошенні Замовником зазначено перелік документів, які учасники аукціону повинні надати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям умов закупівлі. Рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, а також самі вимоги виноситься тендерним комітетом або уповноваженою особою Замовника. А оскільки довідка про взяття на облік платника податку втратила свою чинність і її наявність несе скоріш рекомендаційний характер - то і відсутність такого документа не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику! В своєму Оголошенні Замовником зазначено перелік документів, які учасники аукціону повинні надати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям умов закупівлі. Рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, а також самі вимоги виноситься тендерним комітетом або уповноваженою особою Замовника. А оскільки довідка про взяття на облік платника податку втратила свою чинність і її наявність несе скоріш рекомендаційний характер - то і відсутність такого документа не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Анічкін Володимир Валерійович, Код ЄДРПОУ:2738707196
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:16
Порушення визначення переможців.
Шановний Учаснику! В своєму Оголошенні Замовником зазначено перелік документів, які учасники аукціону повинні надати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям умов закупівлі. Рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, а також самі вимоги виноситься тендерним комітетом або уповноваженою особою Замовника. А оскільки довідка про взяття на облік платника податку втратила свою чинність і її наявність несе скоріш рекомендаційний характер - то і відсутність такого документа не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Навіщо тоді зазначали в переліку необхідних документів те що у подальшому не є підставою у вашому розумінні для відхтлення пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2019 15:00
Шановний Учаснику! Замовник має право на власний розсуд визначати список документів, які Учасникам закупіві необхідно надати , для підтвердження ними своєї відповідності кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Шановний Учаснику! Замовник має право на власний розсуд визначати список документів, які Учасникам закупіві необхідно надати , для підтвердження ними своєї відповідності кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕДА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 43 500,00
UAH з ПДВ
43 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОСИПЕНКО МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ" 49 630,00
UAH з ПДВ
49 355,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 51 522,00
UAH з ПДВ
49 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:53
платника податку .pdf
10 жовтня 2019 11:53
паспорт.pdf
10 жовтня 2019 11:53
витяг.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:36
Електронний підпис
08 жовтня 2019 11:34
Право підпису.PDF
08 жовтня 2019 11:34
Витяг.PDF
08 жовтня 2019 11:34
Лист гарантія.PDF
08 жовтня 2019 11:34
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БЕДА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

ФОП "ОСИПЕНКО МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕДА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3198906171
Відхилено 43 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 09:55
ФОП "ОСИПЕНКО МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ"
#3085316239
Переможець 49 355,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:03

Документи

16 жовтня 2019 09:55
Електронний підпис

Документи

18 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:03
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОСИПЕНКО МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ"
#3085316239
49 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:03
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 13:07
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 12:51
Договір308.pdf укладений
30 жовтня 2019 12:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 355,00
UAH