Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір, реєстраційні журнали, лотки для паперу, акустична система, набір інструментів)
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2019-10-01-001237-a ff341092dc8a4957803a9b64c7a62269
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Балицька СвІтлана Іванівна

balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ЯЛИНКА" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ПУЩА-ВОДИЦЯ, 7 ЛІНІЯ
Контактна особа: Балицька СвІтлана Іванівна
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 16:10
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:40
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:40
Очікувана вартість: 15 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
129 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (папір, реєстраційні журнали, лотки для паперу, акустична система, набір інструментів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 1 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:39
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 15:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У вимогах Замовника не вказано конкретна назва торгової марки або моделі товару.
2. До участі в закупівлі допускаються всі Учасники незалежно від класифікації суб'єкта господарювання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 10 203,18
UAH з ПДВ
10 203,18
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 14 590,00
UAH з ПДВ
14 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:03
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:02
SVEN_Гарантійний талон.png
03 жовтня 2019 16:02
Згода з договором.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 08:31
пропозиция 03.10.2019.jpg
03 жовтня 2019 08:31
Прозор_2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Приватне підприємство"КОР-АЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 10 203,18
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:10
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
Переможець 14 590,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:25

Документи

08 жовтня 2019 16:10
Електронний підпис

Документи

10 жовтня 2019 16:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
14 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2019 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 15:39
Договір № 302.pdf укладений
16 жовтня 2019 15:38