Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. № 5, місто Сміла Черкаської області»
Очікувана вартість
24 810 000,00 UAH
UA-2019-10-01-001056-b 13185f3694b445feb86a5002765f89be
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копитіна Тетяна Дмитріївна

+380472337298 inbox@ck.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 26261092
Вебсайт: https://court.gov.ua
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 316
Контактна особа: Копитіна Тетяна Дмитріївна
+380472337298
inbox@ck.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ТУ ДСА України у Черкаській області в 2018 році проведено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд № 5, місто Сміла Черкаської області» (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» за ID UA-2018-06-23-000912-a). Переможцем у цих торгах визначено ТОВ «ПОКРОВ БУД», з яким 14.08.2018 за номером 172-18 укладено договір на будівництво Будинку правосуддя по вул. Юрія Кондратюка, буд № 5, місто Сміла Черкаської області. В ході виконання будівельних робіт виникла нагальна необхідність у коригуванні проекту «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. № 5, місто Сміла Черкаської області» у зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. На даний час проектна документація (коригування) розроблена та пройшла експертизу, що підтверджується експертним звітом Черкаська філії ТОВ «Перша Будівельна Експертиза» від 21.08.2019 № 1-190715/А. Проектна документація по об’єкту «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. № 5, місто Сміла Черкаської області» (коригування) затверджена наказом ТУ ДСА України у Черкаській області від 16.09.2019 № 66-ОД. За результатами експертизи та затвердження відкоригованої проектної документації вартість додаткових будівельних робіт складає 24812884,40 грн. (без урахування витрат на технічний та авторський нагляд, вартості експертизи та проектних робіт), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. При цьому, відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Згідно з частиною першою статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток зокрема у разі: - необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Таким чином, у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведенні додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону. Отже, наявні підстави для проведення закупівлі додаткових будівельних робіт по об’єкту «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. № 5, місто Сміла Черкаської області» (ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 12:57
Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. № 5, місто Сміла Черкаської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Юрія Кондратюка, буд №5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Згідно постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764, постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 Замовник може здійснити попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі до 30% вартості обсягу робіт, визначених на поточний бюджетний період. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у строк, що не перевищує трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Суми авансу перераховуються Замовником на підставі відповідного рахунку, наданого Підрядником, лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, упродовж 10-ти робочих днів. Кошти державного бюджету. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування упродовж 10 робочих днів на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін..Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

01 жовтня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обеженою відповідальністю "ПОКРОВ БУД"
#39408596
Переможець 24 810 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 12:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обеженою відповідальністю "ПОКРОВ БУД"
#39408596
24 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2022 11:52
Електронний підпис укладений
05 грудня 2022 11:48
Додаткова угода 13.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 11:41
Повідомлення 13.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 11:41
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 12:49
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 12:47
Повідомлення про терміни фінансування _ 12.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 17:17
Додаткова угода _11.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 16:57
Повідомлення про внесення змін _11.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 16:57
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 11:33
Додаткова угода _10.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 11:25
Повідомлення про внесення змін _10.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 11:25
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 12:51
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:49
Повідомлення про внесення змін 9.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:49
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:03
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:01
Повідомлення 8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:01
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:00
Повідомлення про терміни фінансування 7.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 17:16
Додаткова угода _ 6.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 17:14
Повідомлення 6.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:40
Повідомлення 5 про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
26 червня 2020 14:35
Дод угода _ 5.pdf зміни до договору
26 червня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:40
Повідомлення 4 ТОВ покров буд.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:33
дод угода 4 до 154-19.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:38
повідомлення(3) ТОВ ПОКРОВ БУД.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:33
дод угода 3 ТОВ ПОКРОВ БУД.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 17:08
Дод угода _2.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 17:07
Повідомлення 154-19.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 17:07
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 16:17
Дод угода 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 16:15
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 16:15
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 08:30
Договір 154-19.pdf укладений
22 жовтня 2019 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 21.10.2019 р. № 154-19, сторони за взаємною згодою сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п.4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 21.10.2019 р. № 154-19, сторони за взаємною згодою, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п.4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 21.10.2019 р. № 154-19, сторони за взаємною згодою, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п.4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. п. 4.4, п.21.1 Договору від 21.10.2019 р. № 154-19, сторони за взаємною згодою, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань домовились викласти п.4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 21.1 розділу ХХІ "Інші умови" Договору № 154-19 від 21.10.2019 сторони за взаємною згодою, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, дійшли згоди викласти в новій редакції розрахункові рахунки Замовника, а також у звязку із затриманням фінансування будівельних робіт Сторони вирішили викласти у новій редакції перше речення пункту 2.1. розділу ІІ "Строки виконання робіт - до 30.10.2020 р."
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 21.10.2019р. № 154-19 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору, а саме: у зв’язку із затриманням фінансування будівельних робіт, викласти в новій редакції п. 2.1 розділу ІІ «Строки виконання робіт – 31.10.2021 р.»; п. 4.3 розділу IV Договору, Додаток №4 «План фінансування» до Договору викласти в новій редакції; викласти у новій редакції розрахункові рахунки Підрядника
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 21.10.2019р. № 154-19 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору, а саме: викласти п. 4.3 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» та Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції. У п. 4.4 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» замінити цифри та слово «2018-2020 роки» на «2018-2021 роки».
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 21.1 Договору від 21.10.2019р. № 154-19 сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору та викласти п. 20.1 розділу ХХ «Строк дії договору» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору № 154-19 від 21.10.2019р. та викласти п. 20.1 розділу ХХ «Строк дії договору» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 21.10.2019р. № 154-19 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору, а саме: викласти п. 4.3 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» та Додаток №4 «План фінансування» до Договору в новій редакції. У п. 4.4 розділу ІV «Порядок розрахунків за Договором» замінити цифри та слово «2018-2020 роки» на «2018-2022 роки»
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 21.10.2019 № 154-19 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Додаткової угоди №10 від 21.11.2021 до Договору та викласти п. п.1.1 п.1 та п.2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4.4, 21.1 Договору від 21.10.2019 № 154-19 сторони , з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, а також з метою уточнення обсягу взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт, їх розподілу, строків виконання та оплати цих робіт згідно з планом фінансування будівництва протягом поточного бюджетного періоду, пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору та викласти п. 4.3 Розділу IV «Порядок розрахунків за Договором» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 21.1, 21.9 Договору від 21.10.2019 № 154-19 сторони на підставі ч. 1 ст. 651, 652 Цивільного кодексу України прийшли до згоди розірвати договір від 21.10.2019 № 154-19
Номер договору про закупівлю: 154-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 633 414,16
UAH (в тому числі ПДВ 2 938 902,36 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п. 21.1, 21.9 Договору від 21.10.2019 № 154-19 сторони на підставі ч. 1 ст. 651, 652 Цивільного кодексу України прийшли до згоди розірвати договір від 21.10.2019 № 154-19