Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональні компютери
Очікувана вартість
134 021,00 UAH
UA-2019-10-01-001017-b a41a4280b96645ea82cd732ba41e26b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Репетило Любов Антонівна

+380325521567 radekhivrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Радехівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144677
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., місто Радехів, проспект Відродження, 16
Контактна особа: Репетило Любов Антонівна
+380325521567
radekhivrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 12:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 12:14
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:01
Очікувана вартість: 134 021,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 340,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
персональні компютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80200, Україна, Львівська область, Радехів, просп. Відродження 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару персональні компютери Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 11:07
Тендерна документація оновлена.docx
01 жовтня 2019 12:09
Тендерна документація.docx
03 жовтня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 11:07
Тендерна документація оновлена.docx
01 жовтня 2019 12:09
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:54
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:20
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу пропозицію враховано
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По перших 2-х запитаннях дивіться відповідь в оновленій ТД.
Питання 3. Допускаємо. Переможець аукціону визначається системою Прозоро за найнижчою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович 105 370,00
UAH з ПДВ
105 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Охват Віктор Григорович 122 500,00
UAH з ПДВ
122 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 132 300,00
UAH з ПДВ
132 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 11:46
Технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Лист-повідомлення.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Код.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Довідка працівники.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Гарантійний лист.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Витяг2.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Витяг1.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Виписка.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Банк.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Аналог_договора.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Автор.-лист.pdf
09 жовтня 2019 11:46
Passport.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 21:33
Електронний підпис
08 жовтня 2019 21:28
6 СЕРТИФІКАТИ.rar
08 жовтня 2019 21:28
3 ДОВІДКИ ЗГІДНО ст.17.rar
08 жовтня 2019 21:28
0.4 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
08 жовтня 2019 21:28
0.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 жовтня 2019 21:28
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович

ФОП Охват Віктор Григорович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович
#3259107133
Переможець 105 370,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:59

Документи

15 жовтня 2019 11:58
Протокол ПК.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович
#3259107133
105 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2019 11:58
Протокол ПК.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 14:51
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:04
договір укладений
04 листопада 2019 14:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 105 370,00
UAH