Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44162100-4 – Приладдя для трубопроводів, 44162500-8 – Трубопроводи питної води , 44163111-1 – Стічні труби, 44163130-0 – Каналізаційні труби, 44163200-2 – Трубна арматура, 44163210-5 – Трубні хомути, 44163230-1 - З’єднувачі труб, 44163240-4 – Трубні муфти, 44164300-0 – Трубні вироби, 44167000-8 – Трубна арматура різна, 44167110-2 – Фланці, 44167111-9 - Фланцеві перехідники, 44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети, 44167300-1 - Коліна, трійники та арматура до труб, (труби, фітинги та супутні вироби, 4 лота)
Очікувана вартість
3 186 605,00 UAH
UA-2019-10-01-000957-c bb7b053b52e54e1fa96a19e181707f4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 19:14
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 19:14
Очікувана вартість: 3 186 605,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал»

Тендерна документація

16 жовтня 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 13:20
ТД із закресленням.docx
16 жовтня 2019 13:20
Перелік змін.docx
16 жовтня 2019 13:20
ТД нова редакція.docx
16 жовтня 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 13:20
ТД із закресленням.docx
16 жовтня 2019 13:20
Перелік змін.docx
16 жовтня 2019 13:20
ТД нова редакція.docx
01 жовтня 2019 19:10
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДСТУ, ТУУ ....
Дата подання: 02 жовтня 2019 09:12
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 15:39
Доброго дня. Чи можливо запропонувати Вам товар, який відповідає Вашим технічним характеристикам, але з іншим ДСТУчи ТУУ?
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу ПрАТ "АК "КИЇВВОДОКАНАЛ": Учасник може запропонувати аналог товару, технічні характеристики якого відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі Додатку 3.
Поставка
Дата подання: 02 жовтня 2019 09:22
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 15:39
Поставка товара в течении скольких дней?
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу ПрАТ "АК "КИЇВВОДОКАНАЛ": Строк поставки Товару 10 робочих днів з дати надання письмової заявки Покупцем.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:17
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:55
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник планує подати пропозицію за окремим лотом, то яким чином подається тенедрна пропозиція за формою, встановленою у додатку 4: з табличкою тільки по окремому лоту або зі всіма табличками? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією визначено, що учасниками дозволяється подавати тендерні пропозиції як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі (лотів).
Гарантія
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:48
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 14:12
Доброго дня! Відповідно до умов ТД учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії. Також, зазначено, що учасник може надати копію платіжного доручення про перерахунок коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку. З вищевикладеного не є зрозумілим: банківська гарантія повинна бути з покриттям (забезпечена) або без покриття (не забезпечена). Роз'ясніть, будь ласка. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок ПрАТ «АК «Київводоканал» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
При цьому, в тендерній документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції може надати копію (-ії) платіжного(-их) доручення(-нь) про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику.
Ураховуючи викладене, надання учасником у складі тендерної пропозиції копії (-ій) платіжного(-их) доручення(-нь) про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику не є обов’язковим.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-000957-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 05 листопада 2019 13:49
Невідповідність пропозиції учасника
Шановний Замовник,
Учасник ТОВ "УКРТРУБОДЕТАЛЬ ТД" у тендерній пропозиції запропонував продукцію, що не відповідає діаметрам, зазначеним замовником у тендерній документації -- за поз. 20 "Фланець 1-1000-25 ГОСТ 12820-80" замість "Фланець сталевий Ø=1020 мм, Ру=25" та за поз. 21 "Фланець 1-1200-25 ГОСТ 12820-80" замість "Фланець сталевий Ø=1220 мм, Ру=10". В технічній специфікації за вказаними позиціями учасником надано інформацію що суперечить документу "тендерна пропозиція". Відповідно до попередніх рішень замовника та пояснень, наданих замовником під час розгляду скарги до закупівлі UA-2019-06-26-001163-b, технічні аналоги продукції запропонованої учасником повинні повністю відповідати вимогам тендерної документації.
У зв'язку з вищенаведеним, просимо відмінити рішення щодо визначення переможця та відхилити пропозицію ТОВ "УКРТРУБОДЕТАЛЬ ТД" як таку, що невідповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2019 16:08
Доброго дня.
Учасником ТОВ "УКРТРУБОДЕТАЛЬ ТД" надано підписану інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де найменування предмету закупівлі відповідає Додатку 3 тендерної документації.
В Тендерній пропозиції, наданій учасником відповідно до Додатку 4 тендерної документації, у поз.20 та поз.21 учасником зазначено "Фланець 1-1000-25 " та "Фланець 1-1200-10 ГОСТ 12820-80".
Водночас згідно ГОСТу умовний діаметр цих фланців складає 1000 та 1200 мм, а номінальний діаметр складає 1020 та 1220 мм відповідно, що відповідає діаметрам зазначеним у тендерній документації замовника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 4: Труби, фітинги та супутні вироби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 555 646,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Аукціон

Початок: 28 жовтня 2019 14:00
Закінчення: 28 жовтня 2019 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

201 шт
Лот 4: ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44162100-4 – Приладдя для трубопроводів, 44162500-8 – Трубопроводи питної води , 44163111-1 – Стічні труби, 44163130-0 – Каналізаційні труби, 44163200-2 – Трубна арматура, 44163210-5 – Трубні хомути, 44163230-1 - З’єднувачі труб, 44163240-4 – Трубні муфти, 44164300-0 – Трубні вироби, 44167000-8 – Трубна арматура різна, 44167110-2 – Фланці, 44167111-9 - Фланцеві перехідники, 44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети, 44167300-1 - Коліна, трійники та арматура до труб
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна 1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару.Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал» Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" 968 166,00
UAH з ПДВ
645 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК" 724 623,60
UAH з ПДВ
724 623,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 15:05
Документація переможця 05.11.pdf
25 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:25
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:25
Тендерна документація.pdf
25 жовтня 2019 10:25
Документи Інтерекст.rar
25 жовтня 2019 10:25
Аналогічні договори.pdf
25 жовтня 2019 10:24
Додаток 3. ЛОТ 4 !.pdf
25 жовтня 2019 10:24
СТАТУТ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
25 жовтня 2019 10:24
Гарантія 4777-1019.zip
25 жовтня 2019 10:24
Тендерна документація.pdf
25 жовтня 2019 10:24
Документи Інтерекст.rar
25 жовтня 2019 10:24
СТАТУТ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
25 жовтня 2019 10:24
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:55
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:55
9 Статут.pdf
25 жовтня 2019 11:55
8 Згода з договором.pdf
25 жовтня 2019 11:55
7 Довідки за ст 17.pdf
25 жовтня 2019 11:54
5 Довідка працівники.pdf
25 жовтня 2019 11:54
4 Довідка МТБ.pdf
25 жовтня 2019 11:54
2 Повноваження.pdf
25 жовтня 2019 11:54
14 Інформація про ТХ.pdf
25 жовтня 2019 11:54
13 Згода ПД.pdf
25 жовтня 2019 11:54
12 Довідка санкції.pdf
25 жовтня 2019 11:54
11 Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 11:54
10 Витяг ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 11:54
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтерекст LTD"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНОЛОГІЙ "ВІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
Переможець 645 444,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
645 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 17:33
Інтерекст 1685.docx укладений
30 квітня 2020 17:31
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:07
ПОВІДОМЛЕННЯ Інтерекст 1685.docx зміни до договору
24 грудня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 13:25
Договір укладений
22 листопада 2019 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 125 861,58 (сто двадцять п’ять тисяч вісімсот шістдесят одна грн. 58 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 645 444,00 (шістсот сорок п’ять тисяч чотириста сорок чотири грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 537 870,00 (п’ятсот тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят грн 00 коп.), ПДВ – 107 574,00 (сто сім тисяч п’ятсот сімдесят чотири грн 00 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 771 305,58 (сімсот сімдесят одна тисяча триста п’ять грн. 58 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 642 754,65 (шістсот сорок дві тисячі сімсот п’ятдесят чотири грн. 65 коп.), ПДВ – 128 550,93 (сто двадцять вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 93 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1685/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 110 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 400,00 UAH)