Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-10-01-000875-b c4277929e90f44b98f2abc43b639cfde
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Миколаївна Сушко

+380567450464 buh162015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Оксана Миколаївна Сушко
+380567450464
buh162015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 12:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 12:40
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:02
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій - 5 шт., згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспек Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – розрахунки за надані товари здійснюються 100 % в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на протязі 30-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-передачі наданих товарів по факту. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 17:13
специф мфу (1).docx
01 жовтня 2019 11:32
Договір мфу.doc
01 жовтня 2019 11:32
Оголошення мфу.doc
03 жовтня 2019 17:13
специф мфу (1).docx
03 жовтня 2019 14:36
специф мфу (1).docx
01 жовтня 2019 11:32
специф мфу.docx
01 жовтня 2019 11:32
Договір мфу.doc
01 жовтня 2019 11:32
Оголошення мфу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:24
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 12:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі переможця, будуть розглядатися товари, що відповідають виставленим технічним характеристикам до предмету закупівлі, в яких чітко зазначені всі дані. Буде розглядатиметься та ціна, яку пропонує постачальник товару. ФОП підприємці не платники ПДВ допускаються (виставлена ними ціна остаточна)
Пункт 1.2 специфікації предмету закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 09:34
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:38
Яке має відношення Пункт 1.2 специфікації предмету закупівлі до багатофункціональних пристроїв? Дайте пояснення або внесіть зміни!? Дякуємо
Відповідь: Добрий день.Зміни були внесені в специфікацію предмету закупівлі .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-000875-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1526207145
Дата подання: 13 жовтня 2019 00:40
Скасувати рішення щодо визначення переможця, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону
Шановний Замовнику!
Прошу розглянути звернення у доданому файлі та надати відповідь у встановлені законом строки.
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 46 990,00
UAH з ПДВ
46 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:03
Довідка_мфу1.pdf
10 жовтня 2019 14:03
Довідка_довкілля.pdf
10 жовтня 2019 14:03
пропозиція_мфу.pdf
10 жовтня 2019 14:03
тех порівняння.pdf
10 жовтня 2019 14:03
Договір мфу.pdf
10 жовтня 2019 14:03
Гарант лист1.pdf
09 жовтня 2019 09:12
Паспорт ипн.pdf
09 жовтня 2019 09:12
Витяг з ЭДР.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис
09 жовтня 2019 10:11
Висновок СЕС Brother.pdf
09 жовтня 2019 10:11
Інформаційний лист.pdf
09 жовтня 2019 10:11
Паспорт_ код.pdf
09 жовтня 2019 10:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Переможець 46 990,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:18

Документи

11 жовтня 2019 11:17
Протокол 40 11.10.19.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
46 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 11:17
Протокол 40 11.10.19.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 жовтня 2019 17:35
Коментар щодо відміни: Зміна технічної специфікації закупівлі
Документи:
15 жовтня 2019 17:34
Протокол 43 15.10.19.doc