Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Герцаївська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 21423970 |
Місцезнаходження: | 60501, Україна , Чернівецька обл., Герца, Вул.Г.Асакі ,будинок 9 |
Контактна особа: |
Крецу Маріана Георгіївна 380966762273 gertsaminfin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - Субвенція з державного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 15:17 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
01 жовтня 2019 15:16 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc | |
01 жовтня 2019 15:16 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.doc | |
01 жовтня 2019 15:15 |
ТД Шкільний автобус.doc |
01 жовтня 2019 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2019 15:17 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
01 жовтня 2019 15:16 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
|
|||
01 жовтня 2019 15:16 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.doc
|
|||
01 жовтня 2019 15:15 |
ТД Шкільний автобус.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 01 листопада 2019 21:43
Дата подання: 09 грудня 2019 16:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-23-000026 ● ced42e849ee7412ab2c9ec1d06e28c01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.03.2020 № 10
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.03.2020 року № 10
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-10-01-000823-a від 01.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-23 17:18:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Придбання шкільного автобуса для перевезення учнів на території Герцаївської міської ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-01-000823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чи виконано договір від 19.12.2019 №199 у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-25 11:35:12
Пояснення щодо питання по моніторингу
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2020-03-23-000026 від 23.03.2020 року тендерний комітет Герцаївської міської ради повідомляє,що договір від 19.12.2019 року №199 виконано в повному обсязі. Скан-копія видаткової накладної №50 від 19.12.2019 та скан-копія акту приймання-передачі товару №1 від 19.12.2019року додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Герцаївської міської ради розглянувши висновок Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30.03.2020 року про проведення моніторингу закупівлі UA-M-2020-03-23-000026 від 23/03/2020 року надаємо наступне пояснення: - для цільового та своєчасного використання бюджетних коштів виділених з обласного бюджету для придбання шкільного автобуса тендерна процедура відбулася у стислих термінах в кінці 2019 бюджетного року, у зв’язку з цим було допущено ряд порушень законодавства у сфері публічних закупівель. - порушення абзацу 10 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» усунене з порушенням строку – 30 березня 2020 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору закупівлі . – в Додатку 3 до Тендерної документації в п.7 розділу «Технічні та якісні характеристики товару» зазначалося що предмет закупівлі (шкільний автобус) має відповідати екологічним нормам не нижче EURO-5 – тендерний комітет вважав що даний критерій передбачає заходи з захисту довкілля. Решту порушень неможливо усунути у зв’язку з тим що закупівля відбулася . Всі порушення взято на контроль тендерного комітету міської ради для недопущення в подальшому при проведенні тендерних процедур у сфері публічних закупівель.
2020-04-01 16:07:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
.
2020-04-03 12:39:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Еталон-Бус" |
1 775 000,00
UAH з ПДВ
|
1 775 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
1 779 000,00
UAH з ПДВ
|
1 779 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство " Форсаж" |
1 799 800,00
UAH з ПДВ
|
1 799 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Еталон-Бус" #36967312 |
Рішення скасоване |
1 775 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 16:46
|
Приватне підприємство "Еталон-Бус" #36967312 |
Відхилено |
1 775 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 15:11
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Відхилено |
1 779 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 17:30
|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 17:17
|
nakladna.pdf | укладений |
30 березня 2020 17:13
|
akt pp.pdf | укладений |
30 березня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 17:22
|
договір 199.pdf | укладений |
19 грудня 2019 16:52
|