Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з операційного обслуговування функціонування складу нафтопродуктів-цілісного майнового комплексу
Очікувана вартість
1,00 UAH
UA-2019-10-01-000700-c 810fa845f7f348318041d69deee73406
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернишук Андрій Віталійович

+38 044 454 37 64

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"
Код ЄДРПОУ: 14307529
Вебсайт: http://antonov.com/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ
Контактна особа: Чернишук Андрій Віталійович
+38 044 454 37 64
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з операційного обслуговування функціонування складу нафтопродуктів-цілісного майнового комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08291, Україна, Київська обл., смт. Гостомель, вул. Автошляхова 1-А (Автодорожня, 1 А).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Тендерна документація

01 жовтня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ПАЛАДІУМ ПЛЮС»
#37413798
Переможець 1,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:24

Документи

01 жовтня 2019 16:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 13:18
Зміни № 1966_2 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2020 13:18
1_Зміни № 1966_2.pdf укладений
05 травня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 13:12
Зміни № 1966_1 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2020 13:12
1_Зміни № 1966_1.pdf укладений
05 травня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 16:28
Звіт № 1966.pdf укладений
01 жовтня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункти Договору в наступній редакції: 15.1.Вартість послуг Виконавця визначається як затрати понесені виконавцем у зв’язку з наданням послуг з врахування прибутку у розмірі 10 відсотків. Калькуляція вартості послуг буде погоджена Сторонами до 30.09.2019р. Враховуючи що доходи та розходи від операцій з зберігання палива відносяться до доходів та розходів Замовника, розрахунок за надані послуги буде здійснюватися з врахуванням доходу отриманого Виконавцем за зберігання палива та відповідних затрат понесених Виконавцем пов’язаних з зберіганням палива та інших доходів пов’язаних з використанням Складу. Вартість надання послуг визначається щоквартально. Періодом надання послуг є квартал. Допускається проведення взаємозаліків. 5.1. Вартість послуг визначається за календарний квартал. Вартість послуг визначається відповідно до пункту 1.5.1. цього договору. Вартість послуг щоквартально повинна бути погоджена Сторонами до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом, про що підписується відповідна додаткова угода. 12.2. Доповнити Договір пунктом 5.5. у наступній редакції: 5.5. Замовник сплачує аванс за надані послуги у період з 01.07.2019р. – 30.09.2019р. у розмірі 900 000 (дев’ятсот тисяч) гривень 00 коп. (у тому числі ПДВ у сумі 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч) до 30.09.2019р. Сторони відповідно до пункту 1.5.1. Договору до 05.10.2019р. визначать вартість послуг за вищезазначений період.
Номер договору про закупівлю: № 9.2405.2019 від 15.08.2019р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12.1. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: 11.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31.03.2020р. Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України Сторони домовилися, що умови Договору застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до його укладення, а саме з «01» липня 2019 року 12.2. Реквізити Сторін викласти у наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАЛАДІУМ ПЛЮС» 03039, м. Київ, вул. Голосіївська,7 корп. 3 Код ЄДРПОУ 37413798 п/р 26008210377040 IBAN UA753209840000026008210377040 в АТ «ПроКредит Банк» у м. Києві МФО банку 320984 Державне підприємство «АНТОНОВ» 03062, м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 1 Код ЄДРПОУ 14307529 IBAN UA273204780000000026003300827 в ПАТ «АБ «Укргазбанк» у м. Києві
Номер договору про закупівлю: № 9.2405.2019 від 15.08.2019р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML