Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенплівка, проявник, закріплювач (Фотохімікати)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-01-000633-a bd03becf86914d48815b16823e0cf3eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дубровська Вікторія Леонідівна

+380442054824 VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9
Контактна особа: Дубровська Вікторія Леонідівна
+380442054824
VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 11:42
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Джерело фінансування -кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 кор
Рентген плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
4 пляшка
Хімічний проявник для ручної обробки рентгенівської плівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
4 пляшка
Хімічний фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 10:50
Додаток № 1 – змінений.docx
01 жовтня 2019 12:35
Документація.doc
01 жовтня 2019 12:35
Додаток 2.docx
04 жовтня 2019 10:50
Додаток № 1 – змінений.docx
01 жовтня 2019 12:35
Додаток № 1.docx
01 жовтня 2019 12:35
Документація.doc
01 жовтня 2019 12:35
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги до предмету закуівлі
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:24
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 12:19
Доброго дня. В оголошені про закупівлю ви прописали дентальну плівку ТМ "Кодак". Питання: чи будете вирозглядати аналоги до цієї плівки? Дякую.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання!
Проведення допорогових процедур закупівель регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», який затверджений Наказом ДП «Прозорро» від 20.03.2019 р №10 та (надалі - Наказ).
Дана Інструкція не обмежує право Замовника під час проведення допорогової закупівлі встановлювати відповідні вимоги до товару, які Замовник вважає за необхідне.
Замовник потребує відповідного товару, що заявлений в технічному завданню на закупівлю.
Бажаємо успіхів у торгах!
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 03 жовтня 2019 14:07
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 10:57
Шановний Замовнику! Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу № 11 від 20.03.2019 р. «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”» під час допорогових закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. В той же час Документація на закупівлю оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель містить наступні вимоги: • Додаток №1 п.2.2, а саме «Ця плівка виробляється з блакитного поліестеру зниженої щільності, і має шар свинцевої фольги, який призводить до поліпшення якості знімків і зменшення дози опромінення отриманої пацієнтом». Дентальна плівка НЕ може мати шар свинцевої фольги. Свинцева фольга вкладається в упаковку РАЗОМ З плівкою і являє собою окремий елемент, що захищає мозок пацієнта від не поглиненого рентген-опромінення. • Додаток №1 п.2.4, а саме: а) «Кожна плівка поміщена в захисний папір і в термічно запаяний пакет поліетиленовий або паперовий, вкритий вінілом». На сьогоднішній день для упаковки дентальної плівки використовуються, окрім поліетилену або паперу, й інші матеріали, які повністю забезпечують її безпечне зберігання та не мають ніякого впливу на показники самої плівки. б) «На кожній упакованій в індивідуальну упаковку плівці є рельєфна точка, яка є позначенням якою саме стороною потрібно розміщувати плівку в трубці». Дентальна плівка В ТРУБКУ ніколи не вкладається. По-іншому дана плівка називається інтероральною або внутрішньоротовою, але ніяк не «внутрішньотрубочною». Рельєфна точка на якість знімка ніякого впливу не має, а грамотний лаборант знає, що свинцева фольга розміщена з боку відривного клапана упаковки, та клапаном до рентген-трубки ніколи не поверне. Своїми діями Ви, як Замовник, дали чітко зрозуміти, що не орієнтуєтесь в товарі та його технічних характеристиках. З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості, упередженості та дискримінації, просимо виключити перелічені вимоги із Документації на закупівлю оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ваше звернення було опрацьовано Замовником.
На даний час внесені зміни до документації.
Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-000633-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 10 жовтня 2019 12:19
Скарга щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику!

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу № 11 від 20.03.2019 р. «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”» під час допорогових закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

В той же час у Протоколі №100/10 від 10.10.2019 р. (надалі Протокол) Ви зазначаєте, що:

«Пропозиція запропонованого системою Учасника № 1 аукціону не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Учасник у своїй ціновій пропозиції запропонував товар, який не відповідає вимогам Замовника.
2. Учасник в складі своєї пропозиції надав довідку з відомостями щодо технічних, якісних та інших вимог запропонованого товару, яка не підтверджує відповність технічним вимогам до предмета закупівлі, оголошеним Замовником».

Таке обгрунтування не вносить ніякої ясності та прозорості щодо причин відхилення нашої пропозиції. Які саме технічні, якісні та інші вимоги запропонованого товару не відповідають вимогам Замовника?

При цьому, зважаючи на те, що відхилена пропозиція нашого підприємства менше пропозиції наступного Учасника на 5 892,49 гривень, або ж іншими словами, - у вартісному значенні пропозиція наступного Учасника більше відхиленої пропозиції нашого підприємства на 59%, ми утримаємось від стверджувальних висловлювань, однак дозволимо собі припустити, що, на наш погляд, в таких діях Замовника вбачаються ознаки неефективного використання бюджетних коштів. Втім оскільки вирішення зазначених питань віднесено до компетенції відповідних державних органів, щиро сподіваємось, що такі дії привернуть увагу органів державного фінансового контролю.

З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто «технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.

Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості.

У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.


З повагою та надією на розуміння,

Директор
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Родченко Л.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 09:40
Шановний Учаснику, дана процедура є допороговою, відповідно вона регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», який затверджений Наказом ДП «Прозорро» від 20.03.2019 р №10 та (надалі - Наказ).
Дана Інструкція не обмежує право Замовника під час проведення допорогової закупівлі встановлювати відповідні вимоги до товару, які Замовник вважає за необхідне.
З приводу Вашої вимоги UA-2019-10-01-000633-a.b1, повідомляємо наступне: оцінка пропозиції Учасника №1 ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" була проведена з урахуванням вимог діючого законодавства та встановлених технічних вимог в документації Замовника.
Ваші звинувачення є не коректним та безпідставними по відношенню до нас. Тому звертаємося до Вас з проханням під час офіційних звернень (листи, вимоги) дотримуватись загальноприйнятих норм та правил ділової переписки та уникати припущень.
Гарного дня!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 9 964,91
UAH з ПДВ
9 964,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парсек" 15 857,40
UAH з ПДВ
15 857,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ 19 960,00
UAH з ПДВ
19 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 16:36
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:33
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:29
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:26
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:21
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:16
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:11
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:08
Пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 16:04
Пропозиція оновлена
08 жовтня 2019 11:33
2_Довідки.pdf
04 жовтня 2019 17:15
11_Копія витягу ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 17:15
10_Копія виписки ЄДР.pdf
04 жовтня 2019 17:15
8_Висновок СЕЕ.pdf
04 жовтня 2019 17:15
5_Тех. опис.pdf
04 жовтня 2019 17:15
4_Лист-згода.pdf
04 жовтня 2019 17:15
3_Гарантійні листи.pdf
04 жовтня 2019 17:15
2_Довідка.pdf
04 жовтня 2019 17:14
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:08
3_Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ТОВ "Парсек"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Відхилено 9 964,91
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 10:25
ТОВ "Парсек"
#22967470
Переможець 15 857,40
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:45

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Парсек"
#22967470
15 857,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 031019 від 23.10.19.pdf укладений
23 жовтня 2019 09:53