Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці" |
Код ЄДРПОУ: | 39635639 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м.Кременчук, вулиця Гагаріна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Іващенко Юрій Валерійович +380994497474 cnap@kremen.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 12:33 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товари, проводиться за фактом поставки протягом 20 календарних днів з моменту отримання Товару за умови відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 12:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 12:00 |
тендерна документація.doc | |
01 жовтня 2019 12:00 |
тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000052 ● 2446f768a6d64d2596d84c568fbc6063
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 18:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2019 № 60
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.10.2019 № 60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-10-01-000560-a 01.10.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-10-01-000560-a. Виявлені результати відображено у Висновку, згідно якого встановлено окремі недоліки. Задля усунення виявлених недоліків процедуру закупівлі очікуваною вартістю 600 000,00 грн. відмінено через неможливість усунення порушень. Таким чином, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Тендерний комітет вживає усі необхідні заходи для належного проведення закупівель, в той же час суміщення функцій тендерного комітету з основними обов’язками могло бути фактором окремих недоліків. Висловлюємо вдячність за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.
2019-10-08 11:28:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
2019-10-08 11:43:41
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 жовтня 2019 11:22 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
08 жовтня 2019 11:22
|
відміна торгів.pdf |
08 жовтня 2019 11:21
|
Електронний підпис |